Annem babam ve kardeşim hepsi kanlar içinde yerde yatıyordu etraf kan denizi olmuştu elimle ağzımı kapattım ve bir çığlık attım sonra ağlamaya başladım. Çok kötüydüm bu caniler sadece beni değil ailemi de hedef almış hepsini öldürmüştü. Şimdi anlaşılıyordu neden gelmeme izin verildiği ailemi son kez görmek için. Diz çökmüş ağlıyordum sanırım kimse fark etmemişti komşularda etmedi olucak . Etraftaki kana göre çok önceden olmuş 3 4 gün önce galiba ben kaçtıktan sonra olmuş olmayasın. Onlar beni burda aramış sonra ailemi öldürmüştü. Daha kötü ağlamaya başladım. Komşuların fark etmemesi beni şaşırttı gerçi ben de etmemiştim içeri girince kan kokusu vardı demekki büyü vardı etrafta. Elimi duvarlara koydum gezindikten sonra buldum buraya bir büyü bırakılmış . Belliydi bir yandan midem bulanıyordu bir yandan ağlıyordum. Kan kokusu midemi bulandırırdı hem de dayanamayacak bir şekilde. Ailemin ölüsü vardı evde nasıl ağlamayım. Onları tek başıma kaldıramazdım büyü kullansamda dışardakiler pek hoş karşılamazlar . En iyisi ambulansı aramak annemin yanına geldim ve telefonunu aldım ve 112'yi aradım. Geldiklerinde hiçbir şey sormadan onları aldılar ve hastaneye götürdüler. Ben de evde kaldım daha fazla yanlarında kalamazdım çünkü. Etraftaki kanları temizledim ve tek tek bütün akrabalarımızı aradım ama cevap veren kimse olmadı. Biri bile açmamıştı . Bu beni daha da şüphelendirdi. Bütün akrabalarımı öldürmüş olamazlardı. Dimi?
1 saat sonra tekrar okula gittim. Yüzüm darmadumandı. Sırama oturdum ve kafamı gömdğm kimsenin böyle beni görmesini istemiyordum. Derslere girdim ama katılmadım sadece dinledim. İlk tenefüs lavaboya gittim elimi yüzümü yıkamaya birkaç arkadaşım halimi sordu ama yok bişey diyerek geçiştirdim . Geri döndüm ve dersleri bitmesini bekledim . Ders bittikten sonra bir şekilde korumayı aşıp annemlerin yanına gitmeliydim. Ders bitiş zili çaldı ve okuldan çıkmak için arka kapıya koştum . Arkadan çıktığımda kimsenin olmadığını fark ettim hızlıca koşmaya başladım. Kestirme ve arka yollardan hastaneye vardım . Doktorlardan ailemi sordum. Morga götürüldüklerini söylediler eşyalarına da bana verdiler sonra akrabalarıma ulaşamadığımı söyledim doktor ise onlarında öldüğünü bana gayet normal(!) Bir şekilde söylediğinde ikinci şok yüzüne baygınlık geçirdim. Uyandığımda koruma başımdaydı . Koluma baktığımda serumu gördüm. Bitene kadar burdaydım anlaşılan . Öyle olsaydı keşke . Uyandığımı gören koruma kolumdaki serumu çıkardı ve beni hastaneden kucağına alıp çıkardı. Sonra bir delik açıp tekrar öbür boyuta götürdü beni. Barolena ve Mandana bana kızgın bir şekilde bakıyorlardı . Benim ise başım dönüyordu sanırım serumun etkisiydi. Hakim de arkalarındaydı . Hayattan çekilmiş şekilde onlara bakıyordum yanaklarımda akan gözyaşları ile onlarsa bana kızgındı. İkisi de bağırmaya başladı "bunca zamandır ne yaptın nerdesin sen güçlerine ne olucak he çabuk cevap ver" kulaklık hangi ara kulağımda diye düşünmeden edemedim sonra zoraki olarak konuştum " bana açıklama yapması gereken sizsiniz lütfen bunlar şaka diyin yeterince yorgunum" derken başımın dönmesiyle dizlerimin üstüne düştüm sesim çok kısık çıkmıştı. " Açıklamaya gerek yok kraliçe kendi gözlerinle gördün onlar bize engeldi ve ortadan kalkmalıydılar . Daha fazla açıklamaya gerek yok büyülere çalışmanız lazım bizimle gelin "hakim bunu dediğinde sinir küpü olmak üzereydim ayağa yavaşça kalktım kalkarken içimde bişey birikiyordu .
Bu his tam ilk bilekliği taktığım zamanki gibiydi su ateş hava ve toprak damarlarımda geziyordu. Bu sefer ne acıyordu ne de istem dışı olmuştu. Ben istediğim için benim içimde akıyorlardı. Etrafımın parlamaya başladığını görebiliyordum ve etrafta olan depremide. Onlara baktım ve avazım çıktığı kadar bağırdım " Siz nasıl benim aileme engel diyebiliyorsunuz lan siz hangi sıfatla onlara hakaret ediyorsunuz . Sıçarım sizin gücünüze de size de ne istiyorsunuz benden, beni de bırakın ailemide" derken depremler şiddetlendi. Her yer sallanıyordu ama bana etkisi yoktu birden bina komple çöktü bense havadaydım. Aşağıda olan hakim Barolena ve Mandana'ya baktım. Öldürücektim onları. Büyülü kelimeleri bilmiyordum yani bişeyler bulmalıydım düşündüm ve gözlerimi kapattım. " Ateş toprak ve hava itaat et bana şimdi, dediğimi yap; yak ,boğ ,göm ve ez onları dirilerini bırakma " derken elimi onlara uzattım ve gözlerimi açıp "ateş" diye bağırdım. Sonra ise büyük bir güç ellerimden uçtu onların üstüne. Hemen bir kalkan oluşturdular ama zor dayanıyorlardı. İki elimi birleştirdim. Bu sefer daha da güçlendi büyüm ama yeterli değildi. Daha da daha da derken sınırımda olduğumu hissettim . Sonra ellerimi çektim ve aşağı indim . Onlara bakmaya devam ettim onlarsa zar zor dizlerinin üstünde durarak bana bakıyorlardı . Ben ise farkına vardım sırtımdaki kanatların.
Hava elementini kontrol edebildiğimi söylemişlerdi ama biraz pratik yapmam gerektiğini söylediler. Kraliçe de bir uçurumdan atlarken kendimi durmamı söylemişti hakime . Bense hemen atladım " dirimi istiyorsanız önce daha alçak bir yerden başlayın" bu kadının işi gücü yok beni uçurumdan atıcak . Fantezi olmuş adeta . Hakimde dediğimi onayladı ve daha alçak bir uçuruma geldik. Allah'tan bir isteğim oldu diye düşündüm. 50 metrelik bu yerden ayaklarımla durucakmışım ve hiç yara almadan . Yok devenin hörgücü . Kraliçe başıma gelip" Eğer sırtında kanatlar varmış gibi düşünür ve odaklanırsan başarabilirsin ." Dedi ve beni uçurumdan atıverdi. Bir yandan ona saydırırken bir yandan da canımın peşindeydim. Dediğini yaptım ve ilk seferde olmadı ama ikinci seferde olmuştu. Cidden durabilmiştim hemde 10 metre kala . Daha sonra aynı şeyi yaparak kendim havaya yükseldim . Döndüm ve taklalar attım ama bişey hissediyordum sırtımda bişey vardı sanki. Havanın akışıdır diyerek boşvermiştim. Şimdi biliyordum kanatlarım vardı . Elimi sırtıma götürdüm artık emindim sırtımda bişey vardı sonra yavaşça kendime döndürdüm. Mor rengi vardı ama çok da şaşaalı bir görüntüsü yoktu ama çok güzel bir mor tonu vardı tıpkı bilekliğim rengiydi. Temelli insanlıktan çıkmıştım. Olması gereken buydu sanırım. Artık insan olmak istemiyordum ama çoklu boyutun bir parçası olmakta istemiyordum. Sadece Mosoyo olmak istiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mosoyo Çoklu Boyutta
Fantasy"Bir anda nasıl kraliçe olunur ?" Hemde çoklu boyutun Kraliçesi