Capitolul 22
Dupa ce am facut dus, separat, ne-am strans lucrurile si am iesit din cabana indreptandu-ne catre masina. Acum ne aflam la mijlocul drumului dintre cabana si casa. Tot timpul pana acum am stat si am butonat telefonul nou, precum un copil cu noul lui joc video. Dupa un timp ma plictisesc si blochez telefonul arucandu-l in poala. Imi indrept privirea catre Alex care era concentrat la drum. Inca nu-mi sa cred ca am outut trece de trecut. Ca am putut sa inchei acel capitol din viata mea. Ca Kol nu a putut sa imi puna stapanire pe tot si ca am putut uita de el.
-La ce te gandesti, si isi indreapta putin privirea catre mine si zambeste.
-La cum am putut trece peste trecut, si oftez.
-Uite, daca regreti..si il opresc inainte sa spuna o prostie.
-Nu, cum sa regret. Esti unul din multele persoane care au incercat sa uit trecutul si ele nu au reusit iar tu da.
-Ma bucur sa aud asta, si imi ia mana in mana lui.
Ma asez mai bine pe scaun si in 30 de minute ajungem in cartierul meu.
-Ar fii mai bine sa ma lasi la colt.
-Nu vreau sa te vezi singura cu Niall, mai ales dupa ce nu a avut grija de tine.
-Alex, nici eu nu vreau sa-l enervez.
-Hanna..
-Te rog..
-Pff, ok, si opreste masina, daca se intampla ceva sunama.
-Ok.
Imi presez buzele de ale lui dupa zambindu-i si iesind din masina. Astept ca masina lui sa iasa de pe strada si dupa ma indrept catre casa. Intru pe alee si bat in usa.
-Buna dimineata domnisoara James, si imi face loc sa intru in casa.
-Buna, Maria, si intru in casa indreptandu-ma catre scari dar calea imi este blocata de Niall.
-Unde ai fost toata noaptea?!
-Stii foarte bine.
-Hanna, numai vreau sa te mai vezi cu omul ala!
-Da cine esti tu, tata?!
-Nu dar politia va face asta.
-Cine?! Mai zi odata!
-Politia.
-Ce-ai facut?
-L-am reclamat la politie, fix ce trebuia sa faca tata de mult.
-Nu pot sa cred..Cu ce drept de bagi in viata mea!!
-Sunt fratele tau si iti vreau numai binele!
-In acest moment cel care imi vrea doar binele e Alex. Nu pot sa cred ca ai facut asta.
-Hanna!
Ies pe usa si ma indrept catre strada in timp ce ii formez numarul de telefon a lui Alex, o nu imi da ocupat. Fac semn repede unui taxiu si cand dau sa ma urc in el Niall ma opreste.
-Daca te duci la el, fii sigura ca in casa asta nu o sa mai ai ce cauta.
-E casa ta?!
-Nu, dar incurand va fi.
-Ok, atunci spalate cu ea pe cap la fel si cu banii lui tata.
Intru nervoasa in masina ii dau adresa taximetristului si ii spun sa se grabeasca. In 15 minute ajungem in fata casei lui Alex, dar politia o luase inainte. Platesc repede si ies din masina dupa alergand catre casa. Dar cand sa bat usa imi este deschisa si dupa ea iesind doi politisti insotiti de Alex care avea catuse si capul in jos.