Capitolul 12

535 18 1
                                    

Capitolul 12

Peste 2 saptamani

De cand am inceput sa fac pregatire cu Chris lucrurile au inceput sa fie bine intre mine si matematica, dar Alex tot la fel are comportamentul, deja devenise mai rece cu mine decat as vrea eu sa fiu cu Kol. De aceea acum ma aflu fara nicio vina in biroul directorului. Adica a varsa un pahar cu suc de portocale pe directorul tau nu e un motiv!? Off mai taci!

- Nu inteleg vizita mea aici. spun eu spargand linistea care dominase intre noi mai bine de 5 minute.

- Ce nu intelegi din ce s-a intamplat mai devreme?

- Aa e vina mea ca nu te uiti pe unde mergi?

- Unu tu erai cea care privea pe pereti la nu stiu ce tampenii si doi nu iti permit sa vorbesti la pertu cu mine!

- Ca astfel ce? Off m-am saturat sa te comporti asa cu mine! Am inteles esti suparat dar asta nu inseamna ca va trebuii sa te iei de mine pentru fiecare greseala!

- Acum iti permiti sa si tipi la mine, domnisoara James!

- Da imi permit. am rabufnit eu

- Pentru asta detentie!

- Poftim?!

- Zi mersii ca nu te-am si suspendat asa cum ar fi trebuit sa fac!

- Pff..

Mi-am luat geanta de pe scaun si am iesit din birou ca un vulcan care mai avea putin si erupea. Nu mi-a mai pasat de nicio ora sau detentie si am plecat acasa. Ajungand acasa m-am trintit pe pat si am inceput sa analizez tot ce s-a intmplat dar se pare ca am fost intrerupta de soneria de la intrare. Am coborat jos si cand am deschis usa dupa ea a aparut.

- Chris..

- Hey! Ma lasi sa intru ?. chicotii

- aa da intra. si ii zambesc scurt

- Si cum mai merge la mate?

- Pai inafara ca profesorul ma uraste in continuare nimic interesant.

- Aha ok hai aduti cartile.

- Ok.

Am plecat repede in camera luandu-mi cartile din geanta si cand am ajuns inapoi in locul in care l-am lasat pe Chris, numai era. Mi-am intors privirea catre usa si am vazut ca vorbea cu cineva. M-am aropiat de ei si cand am vazut cu cine vorbea credeam ca o sa explodez de nervi. Ce cauta aici!

- Ce cauti aici?

- Pai cum v-am spus si azi, aveati detentie dupa ore asa ca am venit sa-ti spun ca pentru ca nu ai venit o sa primesti pedeapsa dubla. Oricum o sa discutam maine la scoala, acum vad ca ai treaba. si isi atintise privirea nervoasa pe Chris...off am uitat ca el era aici.

- Nu are nicio importanta e doar profesorul de pregatire

- Te-am intrebat eu ceva?

- A da am uitat ca tie nu-ti mai pasa! am spus-o cu o scarba in glas Defapt nu ti-a pasat niciodata. am incheiat eu inchizandu-i usa. Acum trebuia sa-i dau explicatii lui Chris...Fuck!

- Uite eu si ...dar am fost intrerupta inainte sa ii spun nu stiu ce alta minciuna.

- Nu trebuie sa-mi dai explicatii. Acum hai ca daca iar vede tatal tau o nota mica la mate o sa ma bata sigur.

Si am inceput sa radem. Dupa 2 ore pline de ecuatii si alte chestii din care nu am priceput nimic. Acum gandul imi statea foar la reactia pe care a avut-o Alex cand la vazut pe Chris. Oare era gelos? Off,proasto cum sa fie gelos cand lui nu-i pasa?! Aaa taci! As vrea macar odata sa nu mai comentezi !! Si mi-am pus perna pe cap dar fara sa vreau am adormit.

Ma trezesc si ma uit la ceas. Se pare ca am dormit doar o ora. Afara nu se intunecase inca si m-am gandit ca ar fi o idee buna sa ies sa ma plimb. Zis si facut. Imi iau telefonul si ies afara. Dupa vreo cateva ture prin parcul din apropiere ma gandesc ca e timpul sa ma intorc acasa.

Intru pe usa si ma indrept spre camera mea si observ ca, camera lui Niall avea usa deschisa (camera lui era langa a mea). Imi bag umpic capul si nu pot sa cred ce imi vad ochii. Miruna sarutandu-se cu Niall. Cand a venit Miruna? Plec rapid cu gandul ca nu m-au vazut si intru in camera mea apoi ma duc in baie. Intru in dus si las apa calda sa imi relaxeze muschii. Stau cam jumatate de ora apoi ies si imi iau pijamalele si ma bag in pat incercand sa adorm dar telefonul imi atrasese atentia. Am primit un mesaj.

" Stiu de mica ta relatie. "

Ok asta e ciudat. Mesaj de la numar ascuns. Cred ca e cineva care vrea sa faca o farsa. Ma pun din nou sa adorm de data asta fara sa mai primesc niciun mesaj ciudat.

Impossible loveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum