Capitolul 13
Ca deobicei am uitat de jaluzele asa ca razele soarelui iar m-au trezit. M-am asezat la marginea patului si mi-am luat telefonul in mana ca sa vad cat e ceasu si atunci am crezut ca mor. Era 07:50, adica inca 10 minute si incepeau orele. De ce mereu mi se întâmpla asta. Oricâte alarme îmi pun, toate sunt degeaba. Am sarit ca si arsa din pat si am intrat direct in baie. Mi-am facut in cea mai mare viteza rutina de dimineata si m-am imbracat ieșind imediat din casă, dar nu inainte sa iau pliantele pentru balul bobocilor.
-D.P.A.-
Intru in liceu dupa ce mi-am parcat masina si am revazut aceleasi fete speriate ca de fiecare daca cand ma vedeau elevii. Am trecut fara sa bag in seama saluturile lor si am intrat direct in clasa unde aveam prima data ora. Mai precis clasa Hannei.
-Buna ziua!
-Luați loc!
M-am asezat la catedra si mi-am aruncat o privire in clasa. Iar un loc gol mi-a atras atentia.
-Unde este colega voastra? si arat catre locul indicat, dar neprimind vreun raspuns.
-Pff...
Am iesit din clasa si fix cand sa intru in cancelarie ca sa iau catalogul se auzira niste pasi din spre intrare.
-D.P.H.-
Doamne e si 15 minute. Clar o sa fiu moarta cand o sa intru la ora. Ma grabesc sa intru in clasa si cand dau coltul ma ciocnesc de cineva si cad pe jos la fel si toate pliantele. Superb!
-Off asta imi mai trebuia. Incep sa strang pliantele fara sa ma uit pe cine lovisem, dar deodata simt o mana care ma ajuta sa ma ridic.
-Unde va grabeati asa domnisoara James?
Am inghetat cand am auzit vocea. Clar o sa am detentie pana cand o sa mor. M-am intors pe calcaie spre corpul masiv din fata mea si mi-am ridicat usor privirea catre el.
-Stii ceasul nu a sunat si..a pardon stiti.
-Sa spunem ca e o scuza buna, te-ai gandit mult la ea?
-Adica nu ma credeti?
-Nici numai stiu ce sa cred cand vine vorba despre tine. Oricum -si ridica un pliant de pe jos- balul bobocilor ha?
- Da. Acum intarzii la ore. si ii smulg pliantul din mana dupa strangand si restul pliantelor. La revedere!
***
Tic-tac-tic-tac trrr. Insfarsit s-a sunat. Parca a durat o vesnicie. Am iesit pe hol si am inceput sa impart pliantele impreuna cu Miruna. Dar o voce ne intrerupse *Hanna James este chemata sa se prezinte in sala de detentie, repet Hanna James sa se prezinte in sala de detentie*. Am incept sa imi misc picioarle catre detentie. Am intrat in clasa si cum credeam supraveghetorul era Alex.
-Tu nu ai altceva de facut inafara sa ma pazesti pe mine? intreb in timp ce ma asez in banca din fata catedrei.
-Poti doar sa taci.
-Vaii dar ce politicos suntem astazi.
Nu a mai zis nimic si si-a intreptat privirea catre foilie din fata lui. Cred ca am mai stat vreo 20 de minute in care doar m-am foit pe scaunul ala, dar venindu-mi o idee. Am luat unul dintre pliante si m-am ridicat de pe scaun pozitionandu-ma in fata catedrei si intinzand pliantul catre el. Asa cum redeam si ridicat privirea din foiile alea catre mine.
-Ce vrei sa fac cu asta?
-Doamne, dar ce moracanos suntem azi.
-Ce vrei?