Capitolul 17

523 14 0
                                    

Capitolul 17

Astept cu nerabdare sa se termine ora ca sa ma pot reintalni cu Alex. Am inceput sa numar secundele si ma plictisesc ingrozitor. Deodata se aude vestita sonerie si doamna ne da drumul dupa ce ne spune rece "Buna ziua!".Imi strang cartile si caietele de pe banca, imi asez geanta pe umar si ies din clasa grabindu-ma catre dulap lasand cartile acolo dupa ma indrept spre biroul directorului. Dar spre surprinderea mea dupa ce am ciocanit nu mi-a raspuns nimeni. M-am dat un pas in spate uitantu-ma catre geamul care dadea in birou. Jaluzelele erau trase asta insemnand ca a plecat. M-am indepartat din fata usii indreptandu-ma catre iesirea din liceu in timp ce imi puneam ochelarii de soare. Nu in mai putin de 10 minute ajung acasa.

-Hey, am venit!

-Domnisoara James, v-a cautat cineva la telefon acum 5 minute.

-Cine? spun eu cu entuziasmare in glas sperand sa fi fost Alex.

-Domnul Chris.

-Chris? intreb eu surprinsa. Ce a vrut?

-Nu a vrut sa imi spuna, dar a spus sa il sunati urgent.

-Sper sa nu fie ceva rau. Ok mersi.

Urc scarile grabita, intru in camera si imi trantesc geanta pe pat dupa apropiindu-ma de geam in timp ce formam numarul lui Chris.

~Convorbire telefonica~

-Alo Hanna?! spune destul de speriat.

-Da eu sunt, ai patit ceva?

-Nu! Te-am sunat sa iti spun ca nu mai pot veni la pregatiri.

-Ok atunci ne intalnim maine.

-Nu, Hanna. Nu mai pot deloc. Pa!

-Chris stai!

~Call end~

Prea tarziu. A inchis. Oare ce a patit?! Incerc sa il sun iar , dar tot nimic. Trantesc telefonul pe pat dupa dau usor perdeaua la o parte si vad ca tocmai acum o masina neagra parcheaza pe aleea din fata casei. Tata?! Dar din masina iese Alex care imi face semn sa cobor. Ce-o cauta aici? Ies repede din casa si ma apropii de masina luandu-l intr-o imbratisare dupa sarutandu-l pe obraz si despartindu-ma usor de el.

-S-a intamplat ceva?

-Trebuie sa se intample ceva ca sa imi vizitez iubita? intreaba el dupa care chcotind.

-Nu, dar din moment in moment trebuie sa vina tata si..

-Am inteles, doar am venit sa imi cer scuze ca am plecat fara sa iti zic.

-Aha. si zambesc

-Dar si sa iti spun ca ti-am pregatit o surpriza.

-Surpriza? spun eu entuziasmata in timp ce l-am apucat de marginile sacoului lui si ridicandu-ma putin ajungand la acelasi nivel cu al lui.

-Da, sa fii gata la opt.

-Ok..atunci ar trebui sa plec ca sa fiu pregatita pana atunci.

-Sa fi imbracata elegant.

-Asa o sa fac. ii zambesc si imi sigilez buzele de ale lui dar mi le retrag repede ca sa nu vada cineva. Pa! si ma intorc pe calcaie si intru in casa dar inainte sa inchid usa mai arunc o privire catre el care nici nu s-a miscat din locul de unde l-am lasat. Am zambit inca o data inainte sa inchid usa. Pff acum cu ce ma imbrac ?!

***(07:00 p.m.)

Am ravasit toata camera pana cand am gasit tinuta perfecta. O bluza din dantela alba, o fusta neagra si niste botine negre. Mi-am ondulat parul putin si mi-am facut un machiaj natural. Nu prea sunt adepta la machiajele stridente. Cobor jos si dau peste tata care se juca cu Niall pe Xbox.

Impossible loveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum