Capitolul 16

509 19 0
                                    

Capitolul 16

D.P.H.

Ma ridic usor in capul oaselor si imi deschid ochii. Pff o noua zi in care va trebui sa dau ochii cu Alex. Ma trantesc iar in pat ca nu dupa mult timp ma ridic sa ma pregatesc pentru scoala. Ies din casa punandu-mi ochelarii de soare si pasind incet catre strada principala. Nu dupa mult timp am ajuns in fata liceului si asezandu-mi iar geanta mai bine pe umar am intrat in liceu fara sa ma uit in stanga sau in dreapta. Pe coridor am dat peste Miruna.

-Hey! Ce faci?

-Bine. si imi iau ochelarii de la ochi.

-Ce s-a mai intamplat de data asta?

-Nimic, sunt doar obosita.

-Sa te cred?

-Normal ca nu..

-Pff, hai. si ma ia de mana tragandu-ma usor spre dulapul ei. Zi! Tot!

-M-am certat cu Alex.

-Iar?!

-Ee e o poveste lunga dar aseara...am gasit un video cu el si..Christine.

-Asa si?

-Videoclipul era...ca scos din filmele porno. doamne nu pot sa cred ca am spus asta, se pare ca aceasi reactie a avut-o si Miruna astfel ramanand cu gura intredeschisa, dar dupa revenindu-si in fire.

-Stii ca au fost impreuna..

-Da dar..

-Deasta va-ti certat?

-Da, soptesc eu.

-Nu cred asa ceva. Da Hanna eu spun asta. Du-te si vorbeste cu el.

-Si sa imi calc pe orgoliu?

-Hanna o relatie nu poate merge numai pe subiectul "orgoliu". Tot timpul va trebui sa existe cineva sa mai lase de la el si acel cineva esti tu. Asa ca hai fuguta pana la el.

-Dar..

-Hanna nu vreau sa mai suferi iar..

-Ok...ma duc. Ureaza-mi noroc.

-Noroc. si un zambet i-a aparut pe fata

Pasesc incet pana in fata usii biroului si bat tot la fel de incet, iar dupa usa se auzi un "Intra!" . Oh doamne, am apasat pe clanta usa deschizandu-se. Deja observ fata lui ingrijorata dar in acelasi timp si uimita.

-S-a intamplat ceva? a spus in timp ce s-a ridicat de pe scaun.

-Trebuie sa iti spun ceva..

-Da intra.

Am inchis usa in urma mea si m-am intors catre el care deja era la o distanta foarte mica fata de mine. Haide Hanna poti sa o faci. Doar spune-o!

-Imi pare rau pentru ieri, am spus asa de repede incat nici eu nu mi-am dat seama cand am spus-o. Nici nu cred ca a inteles ceva, dar deodata ii simt mainile care se incolacesc in jurul taliei mele si corpul imi este presat de pieptul lui lundu-ma intr-o bratisare.

-Si mie. Nu trebuia sa reactionez asa.

-Nici eu nu trebuia sa iti umblu in birou, chiar daca mi-a placut.

-Iti place sa invadezi lucrurile oamenilor. si a chicotit

-Sa spunem ca da.

-Esti o mica insetata dupa informatii, domnisoara James.

-E interzis undeva sa vreau sa stiu mai multe despre iubitul meu?

-Iubitul tau?

-Numai al meu.

Impossible loveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum