Capitolul 4
-Hey tata. Am intrat in casa si mi-am lasat geanta langa usa.
-Hey si tie.
-Dar Niall nu a venit inca?
-Nu. Vezi ca mai devreme am primit un telefon de la profesorul tau de mate, iar de saptamana viitoare incepi pregatirea.
-Poftim?!
Mi-am luat geanta si am deschis usa tratind-o in urma mea. Nu-mi venea sa cred, i-am explicat destul de clar ca o sa ma ridic singura la materia lui. Nu-mi trebuia nicio pregatire mai ales cu el. Am deschis usa liceului si asa si cum credeam nimeni nu mai era. M-am indraptat catre biroul directorului si am dat buzna inauntru observand ca el era acolo semnand niste amarate de hartii.
-Domnisoara James, ce va aduce aici asa de nervoasa? imi spunea pe un ton calm calcandu-ma si mai tare pe nervi.
-Hai nu fa pe prostu cu mine. Stii de ce sunt aici.
-Nu-mi vorbii asa. Totusi sunt profesorul tau de mate si directorul acestui liceu.
-Halal director. Ala care se culca cu toate din a XII-a.
-Taci! Poate te aude cineva.
-Si daca ma aude ce? Oricum nu am venit pentru asta. Vreau acum sa-l suni pe tata si sa-i spui ca defapt nu am nevoie de pregatire si sa anulezi totul.
-Nu pot face asta.
-Si ma rog ... De ce?
-Pentru ca asa vreau eu.
-Ce nu intelegi ca imi ajunge cat te vad la scoala, daca o sa te mai vad si in timpul meu liber o sa innebunesc.
-De ce te fac sa innebunesti.
-Acum esti chiar nesimtit. Am plecat dintr-un liceu ca sa ajung in altu cu un director psihopat.
-Stai! Ai grija cum vorbesti!
-Doar fa te rog cea ce te-am rugat.
Stau de 2 ore si tot privesc tavanul cel alb venindum in cam toate rautatile care mi sau intamplat in viata. Mortea mamei, problema din cauza care-i m-am mutat din vechiul liceu, ca acum sa ajung in alt liceu care directorul este....off e super dragut si mai ales ochii aceia...Oh nu! Ce tot spun aici! Nu e dragut de loc!
-Hanna!! Se auzise vocea fratelui meu. Am coborat imediat jos si acolo ce sa vezi.
-Ce cauta asta aici?
-Hanna draga cum poti vorbi asa cu profesorul tau. Cereti scuze imediat.
-Scuzati-ma. Am spus cu jumate de gura
-Nu-i nimic. O sa mergem in camera ei ca sa discutam despre lectii .
-Ok, daca va fii ceva suntem aici.
Am urcat nervoasa pe scarii fiind urmata de el. Am intrat in camera si am auzit cum a inchis usa in urma lui, atunci rabufnind.
-Ce cauti aici?!? Nu ti-am explicat ca nu am nevoie de nicio pregatire!
-Ai avea nevoie de una pentru comportament!
-Esti un nesimtit!
-Ce-ai spus? Mai repeta odata ce tocmai ai spus.
-Esti ..un..nesimtit!
-Eu? Eu sunt un nesimtit?
-Da tu. Tu esti un nesimtit!
-Eu? Care iti accept toate fitele in loc sa te fii dat deja afara din scoala!!
-Si de ce nu ai facut-o!
-Pentru ca te plac, idioato!