Capitolul 11
Ies din birou cu gandul sa ies afara in curte pentru ca nu mai avea rost sa ma duc la prima ora. Fac doi pasi si sunt prina de brat. Ma intorc plictisita si regret ca am facut-o. In fata mea acum era Kol cu o privire rece care nu trada nici un sentiment. Incerc sa ma eliberez dar fara folos.
-Sa sti ca stiu tot. imi spune el pe un ton dur.
-Ce sti?
-Ca este ceva intre tine si director!
-Nu e nimic.
-Nu incerca sa negi v-am auzit.
-Mai nou asculti la usi.
-Am vazut ca ai intrat si nu ai mai iesit si am vrut sa stiu despre ce e vorba.
-Si ce treaba ai tu ce fac eu? am inceput sa tip de unde atata curaj?
-Auzi dar tu nu ai ore?
Nu raspund si simt cum spatele meu face contact cu peretele. Inchid ochii si astept ce va face in continuare dar nu se intampla nimic. Deschid ochii si raman intepenita din cauza scenei din fata mea. Alex se batea cu Kol. Incerc sa ii opresc dar sunt impinsa la o parte si eu ca o neindemanatica ce sunt cad. Oare sa ii las sa se bata sau sa incerc sa ii mai despart? Da mai bine ii despart deja se vede cine castiga.Ma bag iar intre ei si il imping pe scumpul meu profesor spre biroul sau si inchid usa. Bun acum incepe interogatoriul.
-De ce ai facut asta?
-De ce am facut ce? ma enerveaza cand e asa de calm nu pot sa il inteleg.
-De ce l-ai luat la bataie?
-Pentru ca nu te lasa in pace sau vroiai sa il las sa continue?
Pufai enervata. Normal ca vroiam sa intervina dar nu sa-l ia la bataie.
-Vezi? Asa credeam si eu.
-Ziceam ca puteai doar sa il iei de pe mine nu sa il iei si la bataie.
Nu a raspuns dar fata lui imi arata ca s-a intamplat ceva.
-Alex ce s-a intamplat?
-Nimic. S-a aplecat sa ma sarute dar m-am dat inapoi si a inceput sa se uite la mine confuz.
-Ai uitat? Asta este gresit nu putem fi impreuna.
-Hanna....
-Nu Alex nu putem continua asa acum a aflat si tata si mai aveam putin si te denunta. De data asta am avut noroc. Nu mai putem continua. Imi pare rau.
Spun si ies de acolo nu mai suport sa stau in aceeasi camera cu el. Asta imi va aduce aminte mereu de cat de idioata sunt ca ii fac asta. Intru in baie mai sunt cateva minute si se suna. Ma sprijin de perete si ma las in jos. Nu pot sa cred ce intorsatura a luat viata mea de cand am ajuns aici. Nici nu credeam ca o sa-mi fac prieteni asa de repede si ca o sa reusesc sa ma indragostesc inca o data. Dar se pare ca viata m-a luat prin surprindere de data asta.
Aud clopotelul si imi aduc aminte ca acum imi aduc aminte ca acum am matematica si chiar nu sunt in stare sa il vad acum dar nu am ce face. Ies din baie si ma indrept spre clasa si o astept pe Miruna sa vina si ea. Vad ca usa se deschide si pe ea intra Kol. Hai ma frate de cate ori trebuie sa ma intalnesc cu el azi. Da doamne sa nu imi zica nimic si prea tarziu.
-Tot vreau sa vorbesc cu tine.
-Si eu tot nu vreau sa te ascult. spun si ma asez intr-o banca.
Se pare ca a venit si Miru
-Hey Hann. imi spune ea vesela ok iar afacut ceva.
-Hey Miru si ce ai facut ca iar esti umpic cam prea vesela.
-Si tu esti umpic ca posomorata probleme in paradis?
-Ce paradis?
-Paradisul tau si al profului.
-Miru taci sa nu te auda cineva!
-Tu observi ca suntem numai noi in clasa nu?
-Poftim? spun si ma uit prin clasa si vad ca are drepetate. Cand a plecat asa de repede? Si cand au intrat toti in clasa? Clar, azi sunt aeriana.
Aud usa cum se deschide si ma uit intra-colo si il vad pe profu cum intra in clasa. Alex chiar pare afectat de despartire dar e mai bine asa decat sa avem probleme.
-Ia sa vedem pe cine ascultam azi. zice dupa ce face prezenta. Hanna hai la tabla.
Poftim? De ce eu? Sper ca nu se razbuna acum ca l-am respins si ca aste e o gluma pentru ca nu mi-am invatat nimic si el stie asta. Cand am ajus la tabla mi-a dat o carte si mi-a aratat exercitiul pe care aveam sa il fac. Doamne ce este asta? Spun in gandul meu cand vad exercitiul. Incep sa ma uit peste el si nu vad cum as putea sa-l fac.
-Ti-ai invatat pentru astazi?
Ca si raspuns dau din cap in semn ca nu.
-Bine dute la banca. Astazi te-ai ales cu un 4.
Daca privirile ar putea rani pe cineva cred ca cum Alex s-ar tavali pe jos de durere. Stia ca nu mi-am invatat si chiar si asa m-a facut de ras in fata clasei. Restul orei doar m-am uitat pe pereti. Cand clopotelul sunase am iesit prima din clasa urmata de Miru care se chinuia sa tina pasul cu mine.
-Hey ce s-a intamplat? ma intreaba Miruna ingrijorata.
-Dragutul nostru prof stia ca nu mi-am invatat si m-a ascultat intentionat ca sa se razbune pe mine.
-De ce sa se razbune pe tine?
-I-am spus ca nu putem fi impreuna si aparent i-am ranit orgoliul.
-De ce ai facut asta?
-Pentru ca a aflat tata de noi si vroia sa-l denunte.
-Am inteles. Dar nu puteati sa va ascundeti mai bine si sa nu mai trebuiasca sa va despartiti? Deabea ati fost impreuna cam 2 zile si deja v-ati despartit.
-Nu stiu ce sa zic.
-Nu trebuie doar dute si vorbeste cu el.
Dau din cap si ma indrept catre clasa inapoi sa vad daca mai e acolo. Stiu ca o sa regret ast dar nu pot sta fara el Miru are dreptate deabea am ajuns impreuna si din cauza unei amenintari ne-am despartit. Dechid usa si se pare ca norocul e de partea mea.
-Alex putem vorbi putin?
-Nu crezi ca ar trebui sa fi mai respectuoasa? Nu cred ca esti intr-o ipostaza in care ai putea sa imi spui asa.
-Ma scuzati.
-Ce vrei? se pare ca e chiar foarte suparat cred ca ar trebui sa renunt nu o sa ajung nicaieri. Zici azi nu am toata ziua la dispozitie.
-Vroiam sa vorbim.
-Despre ce sa vorbim?
-Despre noi.
-Ce mai e de discutat mi-ai clarificat foarte tare ca nu iti doresti nimic si iti multumesc ca mi-ai deschis ochii. Aveai drepetate nu mai putem continua si nici nu ar fi trebuit sa fim impreuna. Daca te-ai lamurit acum poti sa pleci.
Nu pot sa cred ce fel se comporta atat de tare l-au durut vorbele mele? Mai aveam putin si imi scapam lacrimile la ce ton imi vorbea. Ar trebui sa-l sun pe tata.
~Convorbire telefonica~
-Hey tata.
-Hey s-a intamplat ceva?
-Nu am vrut sa te intreb daca mai fac pregatire la mate.
-Da am vorbit cu alt profesor.
-Aha mersi mult pa tata.
-Pa.
~Incheiere convorbire~
Cred ca nu mai pot sa repar relatia dintre mine si Alex. Bravo Hanna in sfarsit te-ai indragostit si ai si stricat tot. De data asta sunt de acord cu constiinta mea am dato in bara rau de tot de data asta.