Capitolul 14

493 14 0
                                    

Capitolul 14

D.P.N.

Nu pot sa cred ca domnul Williams i-a acceptat transferul lui Kol la noi la scoala dupa ce i-a facut Hannei mai are si tupeul sa vina sa isi ceara scuze si sa se mai si transfere la liceul in care suntem noi. Acum stau si butonez telefonul incercand sa gasesc o cale ca sa-l fac pe Kol sa plece si sa o lase in pace pe Hanna. Vad ca nu am nici o idee ma conformez si intru la dus.

D.P.M.

Merg grabita spre casa Hannei trebuie sa vorbim despre balul bobocilor care se apropie mai ales ca am fost selectate sa organizam evenimentul. In cateva minute sunt in fata casei Hannei si bat la usa. In doua secunde usa imi este deschisa de catre tatal Hannei care ma pofteste inauntru si imi spune ca Hanna a plecat sase plimbe prin parc dar se va intoarce repede. Nu imi trebuie mai mult si o iau spre scari spre camera Hannei pentru a o astepta. Deschid usa si ma indrept spre pat si aud apa curgand apa de la baie se pare ca domul James a gresit spunand ca Hanna nu e acasa. Peste cateva minute vad usa cum se deschide pe ea iesind nimeni altul decat Niall. Stai Niall, asta nu e camera Hannei! Oh nu am incurcat camerele. Nu am putut sa nu vad ca a iesit doar cu un prosop alb care ii atarna pe solduri iar apa din parul lui prin care acum as fi vrut sa imi trec degetele ii cadea pe abdomenul lui minunat. Oh serios Miruna la alceva nu te putei gandi? Cu obrajii rosii dau sa ies cat mai repete din camera dar sunt apucata de mana si lipita de abdomenul lui.

-Unde credeai ca mergi?

-S..scuze am incurcat c..camera ta cu cea a Hannei.

-Nu e nevoie sa dai explicatii ma bucura faptul ca ai nimerit la mine in camera.

-P..poftim? gata ajutor nu mai aud bine tocmai a zis ca se bucura ca am nimerit la el in camera?

-Da. spune si imi ridica capul cu doua degete si ma saruta apasat.

Ok clar visez asta e un vis nu se poate intampla asta. Niall blondul sexy chiar ma saruta pe mine? Nu pot sa cred. Se desparte usor de mine si incepe sa ma mangaie pe obraz.

-Se pare ca am avut si spectatori.

-Poftim?

-Da se pare ca Hannei ii place sa traga cu ochiul in camera altuia

La fraza asta am rosit. Nu stiu cum reuseste sa ma faca sa rosesc atat de repede.

-Esti atat de adorabila cand rosesti. spune dupa care ma imbratiseaza?

Ies din camera pentru al lasa se se schimbe nu inainte de a-l anunta ca plec. Ii spun la revedere domnului James si ma intorc acasa si m-am gandit sa o sun pe Hanna sa ii explic ce tocmai vazuse. Ma dau batuta cand vad ca nu raspunde si imi continui drumul spre casa.

Dimineata

Ma trezesc din cauza alarmei si ma indrept spre baie pentru rutina mea zilnica, apoi ma imbrac in ceva lejer si ma indrept spre scoala. Ajunsa in curtea scolii sunt intampinata de Niall care imi ofera un sarut scurt pe buze.

-Ce faci?

-Bine. imi raspunde blondul

-Cea fost cu sarutul?

-Pai credeam ca suntem impreuna dupa faza de ieri.

-Dar nu mai intrebat.

-Voi fetele si cu intrebatul nu o s-o inteleg niciodata. Ok facem cum vrei. Miruna vrei sa fi iubita mea?

-Da. cand aude asta imi cuprinde buzele intr-un sarut si nu pot sa ignor senzatia pe care o am in stomac si nu pot sa neg faptul ca m-am indragostit de el.

Ne desprindem cu greu din cauza clopotelului cand mi-am adus aminte de ceva.

-Niall unde este Hanna?

-Nu stiu credeam ca a venit pana acum.

-Daca ar fi venit m-ar fi sunat.

-O sa ajunga stai linistita.

-Bine. spun si pornim spre intarea in scoala si ne indreptam fiecare spre clasele noastre.

Acum am mate una dintre orele comune pe care le am cu Hanna. Intru in clasa si nu o vad pe nicaieri si nu dupa mult timp apare si proful. Am dat cu totii buna ziua ma intreb unde este Hanna.

-Unde este colega voastra? intreaba proful aratand spre o banca libera neprimind un raspuns.

Incepe sa pufaie dupa care iese din clasa si nu dupa mult timp intra si Hanna dupa care incepe ora.

..........

Hey! Ne-am gandit sa facem si un capitol din perspectiva lui Niall si a Mirunei ca sa intelegeti ce era cu sarutul din capitolul 12 . 

Impossible loveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum