Capitolul 15
D.P.H.
M-am dat un pas in spate din cauza aerului si mi-am indreptat privirea catre el.
-De ce nu ai inceput cu asta? si a inceput sa rada in timp ce m-a luat in brate.
-Oricat de grea ar fii situatia tu tot ma faci sa .. *Trr* Scuza-ma putin.
~Conversatie telefonica~
-Alo?!
-Alexander ce mai faci straine?
-Ce vrei Max?
-Daca te sun nu inseamna ca vreau ceva.
-Ori zici ce vrei ori inchid!
-Ok intr-o jumatate de ora te asteapta cei cu marfa in punctul de plecare. Si stii ca daca nu vii ca data trecuta, tata o sa se supere si asa..
-Dada asa o sa ai tu toate actiunile. Oricum asta vrei si pe mine nu ma intereseaza asta. Dar ce sa vezi tata nu te place asa ca mi le da mie. Ce trist nu?
-O sa platesti pentru ce ai zis!
-Nu ma intereseaza. Spunei tatei ca o sa vin. Pa!
~Call end~
-Trebuie sa pleci? S-a intors usor pe calcaie si s-a indreptat catre mine lundu-mi fata in mainile sale si sarutandu-ma pe frunte.
-Da..as fi vrut sa stau mai mult dar trebuie sa ma intalnesc urgent cu tata.
-E grav?
-Nu stai linistita. si m-a luat in brate. Ne vedem maine da?
-Ok. si i-am zambit dupa sprijinindu-ma de canapea si privindu-l cum iese din casa.
-Mda se pare ca tot singura o sa fiu. Si m-am indreptat catre camera mea si dupa direct in pat adormind ca un bebelus.
***
Intru plictisita in liceu si ma indrept catre dulap in timp ce observ toate fetele obosite. Da nimeni nu s-a gandit ca azi avem scoala. Mi-am lasat geanta in dulap nu inainte sa privesc catre biroul directorului care avea jaluzelele inchise, asta insemnand ca nu e. Oare s-a intamplat ceva? Dar gandurile mi-au fost intrerupte de sonerie. Am intrat in clasa si asezandu-ma langa Miruna care imi pastrase un loc. Pe la jumatea orei ,in care nu am inteles nimic din cauza ca gandurile imi erau ocupate cu ce s-a intamplat cu Alex, vocea Mirunei imi atrase atentia astfel lasand creionul jos.
- Ce ai patit?
- Nimic.
- Te foiesti pe scaunul ala de cand ai intrat in clasa, asta ti se pare tie nimic? si a chicotit. A venit aseara Alex la tine nu?
- De unde stii?
- Pai ,si s-a apropiat mai mult de mine ca sa nu auda ceilalti, aseara dupa ce te-am vazut in ce stare esti m-am dus sa vorbesc cu el si se pare ca a mers. Dar acum nu inteleg ce ai ? V-ati certat?
- Nu, nu-i asta. Din potriva ne-am impacat, dar...
-Dar..?
-Aseara a spus ca are treaba cu tatal lui,iar azi nu a venit la scoala si imi fac griji.
-Daca ar fi fost ceva grav ti-ar fii spus, stai linistita.
-Mda..
Dupa terminarea orei am iesit din clasa indreptandu-ma catre biroul directoruliu si intrand usor inauntru. Trebuie sa existe vreo foaie unde sa scrie adresa lui. Pff..am inceput sa caut prin aproape toate dosarele pana cand am gasit o foita in care era o adresa iar la sfarsit numele lui. Cred ca asta e, dar o cutie frumos impachetata mi-a atras atentia. Am luat-o de pe raft si deschizand-o . Era un cd. Am inchis cutia si am pus-o pe raft.