Capitolul 33

399 18 4
                                    

Capitolul 33

Încă nu sunt de acord cu toată chestia cu căsătoria dar dacă așa pot rămâne împreună cu Alex atunci. Ahhh, de ce trebuie să fie atât de complicat. Nu puteam să am o relație obișnuită. Dar nu eu trebuia să mă îndrăgostesc de profesorul meu de mate care e și traficant de nu știu ce câcaturi. Sunt luată din gânduri când Alex îmi dă drumul nici nu mi-am dat seama că m-a luat în brațe.

A început să mă sărute ușor pe buze devenind din ce în ce mai pasional și limbile noastre au început lupte pentru putere pe care bineînțeles o pierd din start. Suntem întrerupți de lipsa de aer, iar Alex începe să-mi traseze linia gâtului cu săruturi și eu încep sa chicotesc.

-De ce râzi?

-Nu crezi că ar trebui să coborâm, știi părinții noștri sunt jos și eu plecasem cam nervoasă, spun și îl împing ușor mai încolo de mine.

-De ce strici momentele? întreabă Alex puțin cam ofticat.

-Hai jos, spun și îl trag de mână către ușă.

-Nu... spune cu o voce de copil mic și mă trage înapoi peste el în pat.

-Alex, trebuie să coborâm, mă plâng eu. Mă ridic și el îmi dă o palmă pe una dintre fese.

-Au pentru ce a fost asta?

-Pentru că mă pui să mergem jos și eu vreau să stau cu tine.

-Vrei să stau cu tine ca să mă fuți?

-Da exact, spune după care mă ia pe sus și mă pune pe pat nelăsându-mă să mă ridic.

-Alex lasă-mă, ripostez în timp ce încerc să îl dau jos de pe mine.

-Am zis că vreau să stau cu tine.

-Dar nu acum. Știi părinți noștri ne așteaptă jos.

-Nu, eu te vreau acum și lasă-i să aștepte, spune și îmi lasă câteva sărutări pe gât. Nu încerc să mai protestez așa că îmi duc mâinile în parul lui trăgându-l mai aproape de mine. Răspund și eu la săruturi dar un sunet ne întrerupe. Simt cum se dă de pe mine înjurând ceva în barbă și își scoate repede telefonul din buzunar, ducându-și-l la ureche.

-Da!.....Măcar a vrut să mănânce?.....Ok,spune-i că dacă nu mănâncă azi numai primește nimic!...Ok,pa!

Îl văd cum iși bagă telefonul înapoi și se ridică de pe pat, uitându-se la mine.

-Poate continuăm altă dată, acum trebuie să plec, spune și se apleacă pe pat sărutându-mă. Te iubesc, să nu uiți asta niciodată.

-Și eu, spun zâmbind ca o proastă. Mă ajută să mă ridic de pe pat și coborâm jos unde tatăl meu dicuta de zor cu Domnul Williams. Alex îi face semn tatălui lui să plece și în secunda următoare își iau amândoi la revedere și ies val vârtej din casă.

***

Mă ridic leneș din pat după ce opresc alarma și intru în baie. Îmi fac destul de repede un duș și rutina obijnuită de dimineață, astfel ieșind din baie mai repede. Mă îmbrac până la urmă cu o fustă neagră, o cămașă fără mâneci și cu câteva bulinuțe negre aplicate, un papion negru cu o cheia sol argintie într-un colț și vestitele ghetuțe negre. Iau geanta cu cărți de pe fotoliu și cobor jos de unde îi spun tatei că plec.

Intru în liceu și dau de Miruna. Intrăm împreună în clasă și ocupăm locurile care mai erau libere după așteptând profesorul de engleză. *Trrr..Trrr* Îmi bag cărțile în geantă și ies din clasă.

Impossible loveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum