Jaful perfect

404 29 15
                                    

-JUNGKOOK POV-
O secunda mai e pana plecam...o secunda si sunt pe cale sa fac cea mai mare prostie din viata mea. De aici lucrurile ori ies bine, ori prost.
Eram la volanul mașinii, un pistol atârna din torpedou. Pe locul din dreapta se afla Y/N si pe bancheta din spate stătea Yuki cu un cuțit in mana.
Goneam pe sosea cu o viteza uimitoare.
Era mijlocul nopții și noi aveam de gand sa jefuim magazinul pe care aveam privirea ațintita de ceva timp.
Y/N-Simt ca inima o sa-mi sara din piept!
Yuki-Nu ai voie sa ai emoții Y/N, stii de ce facem asta! Trebuie sa te concentrezi pe plan ca totul sa iasa bine.
Puteam sa simt privirea lui Yuki pe mine, stiam ca astăzi era o zi importanta pentru noi.
Înghit in sec nodul pe care il am in gat si incerc sa nu ma gândesc la lucrurile petrecute de dimineață.
Voiam ca astăzi sa fie ziua in care totul se termina, ziua in care puteam sa începem o viata buna. Eu si Yuki suntem un cuplu de aproape  un an, împreună am plănuit misiunea noastră numita "jaful perfect". Nu m-am gândit niciodată ca atunci cand Yuki a venit de mana cu Y/N aveam de gând sa ma îndrăgostesc de ea. Am fost lovit de personalitate ei dulce si de modul cum vorbea. Inima mea era la Yuki, dar bătea pentru Y/N. Am încercat sa scap de sentimentele mele pentu Y/N ,dar nu am reușit, voiam sa fiu cu ea...
Greșeală cea mai mare pe care am făcut-o e ca am fost distras de Y/N si am inceput sa nu o mai iubesc pe Yuki. O seara mi-a trebuit, atat mi-a luat sa o înșel. Atat eu cat si Y/N stim ca ce am făcut era foarte greșit, dar nu puteam sa fim separați unul de celalalt, atingerea ei ardea pe suprafața pielii mele, eram făcuți unul pentru celalalt.
Greșeală noastră s-a dovedit a fi fatala cateva săptămâni mai târziu...Y/N era însărcinată...
Yuki-La ce te gândești? Sper ca nu ai emoții Jeon.
Vocea lui Yuki ma scoate din transa, imi inclest mainile pe volanul mașinii si privesc înainte.
Jk-Nu am emoții, totul trebuie sa fie exact ca la carte.
Y/N-E o seara frumoasa.
Y/N avea dreptate, cerul era plin de stele si o luna mare veghea asupra noastră.
Jk-In cinci minute ajungem.
Yuki isi pune cagula pe cap si pune pistolul in buzunar. La fel ca ea face si Y/N, isi pune o bandana la gura si un pistol in buzunar.
Imi ridic si eu cu o mana bandana si iau pistolul din torpedou.
Yuki-Seara asta este una mare pentru noi, asta este noul nostru început.
Parchez masina in fata magazinului si toți trei coboram.
Ma asigur ca nu e nimeni in jur si imi incarc pistolul.
Jk-Sa înceapă operațiunea "jaful perfect".
Mana rece a lui Yuki o prinde pe a mea, dar eu aveam privirea fixata pe Y/N.
Yuki-Succes.
Toti trei intram in magazin si într-o fracțiune de secunda imi îndrept pistolul spre vânzătoare.
Y/N se pune in fata mea cu un ghiozdan deschis si ii ordona sa puna toți banii înăuntru. In spatele nostru era Yuki care lua cateva lucruri mai valoroase de pe rafturi.
Era un magazin obișnuit si nu prea se găseau multe lucruri in el, dar stiam ca suma de bani pe care urma sa o luam era mare.
Y/N-Asta e tot?! Nu te cred! Scoate tot ce ai!
V-Va jur ca asta e tot! Va rog sa nu imi faceți rau!
Jk-Inca nu ai auzit-o? Scoate tot!
Privirea tăioasa a lui Y/N observa repede telefonul din mana femeii, cu o mica mișcare de brat cuțitul ei era la gatul vânzătoarei.
Y/N-Vrei sa mori?
Fata începe sa se zbata si sa dea din cap ca nu, Y/N ii ia telefonul si vede ca numărul de la politie era deja apelat.
In depărtare se auzeau sirenele mașinilor de politie. Planul nostru se ducea pe râpă.
Jk- Vine politia!
Privirea lui Yuki se transforma in una plina de groaza.
Yuki-Trebuie sa plecam! E de rau daca ajung aici.
Y/N închide ghiozdanul si o pune la pământ pe vânzătoare. Eu imi pun pistolul in buzunar si dau sa fug. O secunda a durat pana am auzit sunetul de sticla sparta si cateva pete de rosu la picioarele mele.
Ochii mei îngroziți privesc corpul lui Y/N cum cade la pământ.
Yuki începe sa tipe si se ascunde după un raft.
Imi scot repede pistolul si încep sa trag spre usa magazinului.
Un val de gloanțe încep sa apara si simt ca trebuie sa ma ascund si eu. Ajung sa stau lângă cu pistolul in mana si cu Yuki langa mine.
Fata ei era plansa si tremura.
Yuki-Nu e bine!
Jk-Yuki, calmează-te!
Yuki-Y/N e bine? E moarta?
Jk-Nu am apucat sa vad unde a fost împușcată, o sa fie bine.
Yuki-Asta a fost o idee proasta Jungkook.
Jk-Ai dreptate...
Yuki-Daca e sa murim...vreau sa iti spun ca te iert.
Ma uit in ochii ei roșii cu  curiozitate încercând sa înțeleg ce vrea sa zica.
Yuki-Stiu ca ti-ai pierdut iubirea pentru mine, știu ca m-ai înșelat cu Y/N, dar...nu te urăsc...
Jk-Yuki...imi pare rau...
Yuki-Vreau sa fiți fericiți, ia-o si plecați de aici, va acopăr eu!
Jk-Nu pot sa te las sa faci asta!
Yuki-E singura noastră șansă! Fa cum iti spun Jungkook!
Yuki ma împinge si sare din ascunzătoare.
Vad cum corpul ei e străpuns de cateva gloanțe si cum cade la pământ.
Totul in jurul meu era in slow-motion, trebuia sa fac ceva.
Plângeam si alergam spre Y/N, o iau in brate, iau si ghiozdanul si fug cu ea spre usa din spate.
In spate vad masina vânzătoarei, nu stau pe gânduri si ii sparg repede geamul.
O pun pe Y/N pe bancheta din spate si reușesc cumva sa pornesc masina.
Nici nu mi-am dat seama cat de repede a trecut timpul...era răsăritul.
Am călcat pedala mașinii si am plecat cat mai departe...
Dupa ce am fost sigur ca suntem bine am oprit sa o verific pe Y/N. Din fericire nu a suferit rani grave, glonțul abia ce a atins-o.
Am pansat-o repede si am acoperit-o cu geaca mea. Am plecat mai departe si nu m-am oprit pana nu am ieșit cu bine din tara.
Acesta avea sa fie un nou început pentru noi, imi parea rau ca Yuki s-a sacrificat pentru noi, dar trebuia sa fiu puternic pentru ea...pentru ea si pentru viitoarea mea familie.

Sincera sa fiu...nici nu știu ce e asta, am avut o idee asa buna si pana la urma a ieșit asta, finalul parca ma dezamăgește, am sa il șterg dacă nu vă place. Ma tot gândesc de ceva timp sa mai postez si eu cate ceva dar nu stiu...parca sunt in pana de idei. Voiam sa scriu la celelalte carti dar am simțit ca sunt blocata. Nu știu ce sa fac. 😒
Oare sunt asa din cauza examenelor sau chiar am rămas fara idei.
Daca aveți niște sugestii cu ce as putea scrie, puteți sa mi le lăsați, as fi recunoscătoare. 🥺
Între timp va întreb si care este melodia voastră preferata (poate sa fie orice melodie, nu neapărat K-pop). Mie cel mai si cel mai mult imi place "Fake Love". ✨

Oneshots si povesti scurteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum