Partea II
-JUNGKOOK POV-
Ma uitam la floarea din mana mea, iris de balta japonez...
Jk-La naiba cu tine Y/N...Nu m-am gândit nici o secunda ca asa o sa inceapa totul...
Pur si simplu m-am trezit într-o dimineață cu o senzație de înec si apoi a început totul.
O mulțime de petale colorate au început sa iasa din gura mea.
La început nu am știut ce sunt dar abia mai târziu m-a lovit, aveam hanahaki.
Nu înțelegeam totusi cum era posibil, eram împreună cu cineva.
Panica începea sa imi inunde corpul si deja gândurile negative începeau sa apara.
Nu era floarea lui Juli.
Stiam cu siguranță ca Juli are ca floare de nastere floarea de mar. Si astea cu siguranță nu erau flori de mar.
Am încercat sa scap de sentimentele pe care le aveam dar nu cred ca era posibil. Chiar m-am gândit sa ma operez ca sa scap de ele,dar mi-a fost frica sa nu-mi pierd sentimentele pentru Juli...
Daca simțeam ceva pentru ea...
Am încercat sa caut floarea pe internet dar nu am reușit sa găsesc nimic asa ca am facut cel mai rezonabil lucru, am cerut ajutor.
???-Nu crezi ca e cam prea târziu ca sa ma suni?
Jk-Am nevoie de ajutorul tau Mingyu.
Mg-Ce s-a întâmplat?
Jk-Nu te aud asa de bine, esti la o petrecere?
Mg-Bineînțeles ca sunt! E petrecerea Jennei.
Jk-Ei bine, poți sa te duci undeva ca sa te aud si eu?
Mg-E galagie peste tot, sugerezi ca ar trebui sa plec?
Jk-Ne intalnim in parcul de lângă casa Jennei. Nu accept un "nu".
Mg-Sa înțeleg ca e foarte grav! Iar te-ai certat cu Juli?
Jk-Te aștept acolo si iti povestesc tot.
Am închis apelul si am inceput sa ma îmbrac. Era deja a treia zi de cand am început sa tușesc petalele. Am luat punga cu mine si am plecat sa-l întâlnesc pe Mingyu.
Spre surprinderea mea era destul de usor de zărit.
Mg-Care e problema aia colosala care m-a făcut sa plec de la o super petrecere, Jeon?
Jk-Ce zici sa arunci o privire?
Ii împing punga cu flori si Mingyu se uita cam ciudat.
Mg-Flori? Asta e problema ta?
Jk-Stii ce flori sunt?
Mg-Ma crezi florist?
Jk-De ce imi mai bat capul, nu familia ta deține o florarie?!
Mg-Ba da, dar nu prea merg pe acolo.
Jk-Florile astea sunt din mine.
Mg-Ce vrei sa spui?
Jk-Am hanahaki.
Mingyu se uita la mine surprins.
Mg-E imposibil, tu ești cu Juli!
Jk-Nu știu ce se intampla, aparent m-am îndrăgostit de altcineva.
Mg-Hai la masina mea, mergem la florarie.
Odata ajunși la florarie, Mingyu isi scoate cheile si o descuie. Amândoi intram si il vad cum scoate o carte mare.
Mg-Aici sunt toate florile existente, avem ceva treaba.
Jk-Nu stii o metoda care sa scurteze timpul?
Mg-Doar dacă le compar cu restul florilor de aici.
Mingyu ia petalele si le compara cu florile pe care le are.
Mg-Cred ca am găsit, sunt petale de iris, seamana destul de bine cu astea.
Dupa ce am văzut asemănarea am cautat in carte si am găsit.
Mg-E iris de balta japonez.
Jk-A cui e floarea asta?
Mg-Cred ca doar la scoala aflam asta. De cand ai început sa tusești petalele?
Jk-Acum trei zile am început.
Mg-Chestia asta e asa de aiurea, ce ai de gând sa faci?
Jk-Ce crezi? Am sa mor daca nu găsesc persoana de care sunt îndrăgostit.
Spuneam ca nu stiu cine e persoana dar in mintea mea era ea. Credeam ca e doar o iluzie si nu voiam sa fie adevărată, nu voiam sa-i frâng inima lui Juli, dar ii frângeam inima lui Y/N.
Abia dupa doua săptămâni am aflat ca era floarea de zi nastere a lui Y/N. In adâncul sufletului stiam asta deja, toate lucrurile duceau spre ea.
Ce trebuia sa fac acum?
O iubeam pe Y/n dar mai puțin si era aniversare mea cu Juli.
Ma minteam zilnic ca o sa fie mai bine si ca o sa imi revină sentimentele pentru Juli.
Stiam ca nu e adevarat...-Y/N POV-
Imi aplic rujul pe buze in timp ce ma uitam in oglinda. Lucrurile deveneau din ce in ce mai rele. Simțeam ca plămânii mei urmau sa cedeze.
Y/N-Se apropie ziua Y/n...
Ma uit pentru ultima data in oglinda si plec.
Era ziua cea mare, aniversarea lui Juli și a lui...Jungkook.
Era in drum spre casa lui Jungkook unde se ținea petrecere, inima mea era străpunsa de ace.
Juli-Y/N! Ce ma bucur ca ai ajuns!
Y/N-Hei Juli, felicitări pentru relație.
Juli-Multumesc scumpa! Hai înăuntru.
Intru in casa si vad o mulțime de oameni înăuntru, dar dintre toti doar unul se uita la mine.-JUNGKOOK POV-
Petrecerea începuse. Juli arata ca o stea, era imbracata într-o rochie plina de sclipici si paiete, totuși, cand a intrat pe usa alături de Y/N nu mi-am putut lua ochii de pe ea. Avea o rochie neagra si simpla dar parca ii acapara toata strălucirea lui Juli.
Era asa frumoasa.
Simt cum inima imi e străpunsa de ace si ma îndrept spre baie. O mulțime de petale imi infunda gatul. Le dau pe toate afara si la final vad așezată printre ele o floare.
Era o floare superba...exact ca ea.-Y/N POV-
Juli-Oare unde a dispărut Jungkook, era aici acum cateva secunde.
Y/N-Nu stiu, Juli.
Juli-Ma duc sa-l caut!
Ma simțeam amețita, imi ardea gatul.
Ma îndrept spre bucătărie si imi pun un pahar de apa dar parca nu ma ajuta.
Sentimentul de sufocare apare din nou. Merg spre baie si vad ca usa e încuiată.
Jk-E ocupat!
Deci aici erai...
Y/N-Juli te cauta.-JUNGKOOK POV-
Inima mea trasare cand ii aud vocea. Arunc petalele dar păstrez floarea si merg sa deschid usa.
Y/N era asa de palida, parea ca o sa pice din picioare in orice secunda.
Y/N-Am spus ca Juli te cauta.
Jk-Esti asa palida, nu iti e bine.
Y/N-Ma simt asa de bine încât simt ca mor.
Y/N vrea sa intre in baie dar aproape ca pica.
Imi pun mana in jurul taliei ei.
Y/N-Sunt bine, poti sa te duci la Juli.
Jk-Nu esti bine, era sa pici din picioare si esti foarte palida. Hai sa te duc sus.
O ajut pe Y/N sa isi tina echilibrul dar nu reușește asa ca o iau pe sus.
Y/N-Nu fa asta, nu o sa iasa bine daca ne vede cineva.
Jk-Sanatatea ta e mai importanta decat ce crede lumea.
Y/N-Nu înțelegi...
O duc in camera mea si o întind pe pat.
Y/N isi închide ochii si vad ca nu mai mișcă.
Jk-Y/N?
Ezit sa ma apropii de ea dar pana la urma o fac.
Jk-Y/N...ce faci?
Nu isi deschide ochii și încep sa ma panichez. Ii verific pulsul si respirația si observ cat de scăzute sunt.
Jk-Ce se intampla?!
Chiar in momentul ala Juli intra pe usa.
Juli-Unde ai fost! Te-am cautat peste tot!
Jk-Juli ceva se intampla cu Y/N.
Juli o vede pe Y/N pe pat si observa cat de rea era situația.
Juli-O Doamne!
Jk-Sa sun la spital?
Juli-Nu avem timp, ia-o sus! O ducem noi!
Încerc sa o ridic pe Y/N de pe pat, Juli ii ia geanta si amândoi vedem cum din ea cade ceva. Juli se apleaca si o ridica.
Juli-Jungkook...
In mana lui Juli statea o floare de tigru.
Y/N începe sa tușească si din gura ei sar o mulțime de petale.
Juli isi pune mâinile la fata si inspira abrupt.
Juli-Are hanahaki, Y/N e îndrăgostită de tine, petalele ei erau in baie atunci cand le-a gasit Mia! Nu pot sa cred asta!
Juli începe sa plângă de nervi, nu înțelege cum de nu si-a dat seama pana acum. Prietena ei cea mai buna ii iubea prietenul.
Juli-Spune-mi ca nu e adevărat! Spune-mi e doar un vis prost!
Imi bag mana in buzunar si din el scot floarea.
Cand Juli o vede începe sa plângă. Arunca floarea de tigru pe jos si pleacă furioasa din camera.
Nici nu ma deranjează plecarea ei, atenția mea se îndreaptă înapoi pe Y/N.
Ma apropii de ea si ii iau mana in a mea.
Jk-Te iubesc...
Ii soptesc asta si imi unesc buzele cu ale ei. Se simtea asa de bine si totusi parca era asa de greșit.
Ma asez langa ea si o privesc, Y/N începe sa se miște si isi deschide ochii. Se vedea ca se simtea mai bine, pana la urma plămânii ei nu mai erau plini de flori.
Y/N-Ce se intampla?
Jk-Cam multe. Ai avut hanahaki si eu am stricat petrecerea asta.
Y/N-Nu înțeleg, ce vrei sa spui?
Jk-Ma iubești? Spune drept.
Y/N-Da...
Jk-Si eu te iubesc.
Y/N se uite uimita la mine si nu înțelege.
Jk-Si eu aveam hanahaki.
Ii arat floarea.
Jk-Te iubesc, asa ca am rupt relația mea cu Juli. Nu e prea fericita dar nu asta contează.
A fost o zi ciudata...
Important era ca am reușit sa scap de hanahaki.
Eu si Y/N am început sa avem o relație foarte buna după. Juli a refuzat sa ne vorbească , ne evita peste tot si pana la urma am reușit sa vedem adevăratele ei culori când a zis tuturor ca am înșelat-o de aniversara noastră.
Inca nu imi vine sa cred ce orb am fost.
Macar nu a crezut-o lumea, Mingyu a dat si el o mana de ajutor si asa am demonstrat tuturor ca am avut hanahaki.
Acum era in curtea scolii pe o patura de picnic.
Y/N-Esti sigur ca avem voie sa fim aici?
Jk-Suntem in pauza, nu ne are nimeni treaba.
Ma uitam cu adorație în ochii lui Y/N care avea emoții ca o sa fie prinsa. Ii prind fata in palme si ma uit in ochii ei.
Jk-Ce ar fi sa nu te mai gândești ca o sa fim prinși si sa-ti pui toata atenția pe mine?
Y/N începe sa zâmbească si eu ma apropi de ea. Imi frec mai întâi nasul de al ei si in final imi unesc buzele cu ea.Y/N-Te iubesc asa de mult!
Jk-Eu te iubesc mai mult!Eram mult mai fericit acum si ce conta cel mai mult era faptul...ca eram cu ea.
Cam lung...😅😂
Nu știu ce sa zic, mie imi place cum a ieșit finalul, dar parca nu e chiar perfect,simt ca era loc si de mai bine.
Voi ce credeți? 🤔
In orice caz, sper ca v-a plăcut! 😊💛
CITEȘTI
Oneshots si povesti scurte
FanfictionPovesti scurte si oneshot-uri (o singura poveste /parte) cu Jungkook. ✨ Enjoy! 💛 My personal faves (top 5) 1 - Quick fast (heavy wheels) 2 - The 90's case 3 - Hanahaki 4 - Drama club - My teenage story (cititi si cartea, e inspirata dupa capitolul...