Partea II
Eu zic sa ascultați ceva trist 😉
Enjoy!-JUNGKOOK POV-
Imi deschid ochii si ma ridic din pat, eram inca foarte fericit, urma sa fiu tata!
O vad pe Yeona cum dormea langa mine si zâmbesc.
Ma dau jos din pat si incerc sa fac tot posibilul ca sa nu o trezesc dar eșuez.
Yeona-Kookie? Ce faci?
Jk-Nu am vrut sa te trezesc, e doar 7.
Yeona-Deja trebuie sa pleci la munca?
Jk-Da, compania nu se conduce singura.
Imi iau costumul pe mine după ce ies de la baie si il las un sarut dulce Yeonei.
Jk-Sa ai grija de tine, daca se intampla ceva sa ma suni imediat.
Yeona-Nu iti face griji, o sa fiu bine.
Ies afara si pornesc masina. In drum spre companie ma tot gândeam ce sa fac cu Y/N, cum sa ii spun ca tot ce a fost între noi s-a sfârșit?
Trebuia sa găsesc o soluție rapida si singurul lucru pe care puteam sa-l fac era sa o concediez.
Știam ca decizia mea era una devastatoare, atat pentru mine si ea cat si pentu companie.
Nu eram pregătit sa-i dau drumul si ma minteam pe mine daca spuneam ca nu imi pasa. Tineam la Y/N foarte mult si câteodată mi-ar fi plăcut sa nu fiu eu motivul pentru care ea trebuia sa sufere,dar nu pot sa spun ca e in profunzime vina mea,stia ca sunt căsătorit si tot a decis sa continue.
Amândoi am jucat acest joc murdar si acum trebuie sa suportam consecințele.
Intru in biroul meu si ma asez liniștit pe scaun. Stiam ca ceea ce urma sa se întâmple era sa-mi sfâșie imima si nu stiu de ce simțeam asta.
De cand am văzut-o pe Y/N am crezut ca Yeona nu mai înseamnă nimic pentru mine, am crezut ca nu mai am sentimente pentru ea si ca ceea ce făceam era corect. Pana la urma am ajuns sa o iubesc pe Y/N si sa ma depărtez de Yeona, dar vreau sa pun punct la tot. A venit timpul sa aleg ce vreau.
Sa fiu fericit langa Y/N sau sa încerc sa reoar relația cu Yeona si sa am si o familie.
Y/N-Te-am așteptat ieri. Unde ai fost?
Sunt scos din transa de Y/N care intra in birou. Pentru prima oara in mult timp am simțit ceva ciudat atunci cand am văzut-o.
Ceva era diferit la ea, părea mult mai frumoasa ca de obicei.
Jk-Am avut ceva treaba.
Y/N-Nu te cred. Imi lasai macar un mesaj daca era ceva important, macar puteai sa imi spui ca nu mai vi.
Simțeam din tonul ei cât de supărată era si sincer sa fiu înțeleg de ce, poate ca trebuia sa-i las un mesaj.
Jk-Am fost cu Yeona, am uitat ca e aniversarea noastră.
Y/N isi întoarce capul, se vedea clar ca nu ii convine.
Y/N-Parca ziceai ca nu o mai iubești, dar pana la urma tot te duci cu ea la întâlniri.
Jk-Nu înțeleg de ce ești supărată? Ea este soția mea si tu esti doar o amanta.
Pe moment nu mi-am dat seama cat de tare au rănit-o cuvintele mele dar dupa ce am văzut cum toata fata ei s-a schimbat am realizat cat de stupid pot sa fiu.
Y/N-Doar o amanta...asta însemn eu pentru tine. Wow! Ce proasta am putut sa fiu ca sa cred ca noi chiar avem o șansă!
Jk-Ai dreptate Y/N, noi nu vom fi niciodată împreuna, eu si Yeona...noi vom fi părinți. Nu vreau ca tu sa te mai amesteci in relația noastră si de aceea te las sa alegi ce vrei sa faci. Ori ramai la companie, ca asistenta a mea dar intre noi nu va mai fi niciodată nimic, ori...voi fi nevoit sa te dau afara.In acel moment nu înțelegeam de ce Y/N plângea atunci cand i-am spus ca voi fi tata...
Dupa câteva priviri de ura din partea ei a spus ca demisionează. O parte din inima mea s-a rupt atunci cand am vazut cum si-a lasat lasat lucrurile si a plecat fara macar sa se mai uite înapoi.
Cand am ajuns acasa de la munca simțeam ca o bucata din mine lipsea, am încercat sa ma conving ca Yeona era femeia langa care trebuia sa stau si ca trebuia sa-i mai acord o șansă, dar totul a fost in zadar. Nu am putut dormi toata noaptea si dupa aceea totul a început sa devina din ce in ce mai rau.
Prima săptămână fara Y/N a fost oribila, totul mergea prost dar dupa ceva timp a început sa revina la normal. Deja trecuseră doua luni de cand Y/N a demisionat si totul era mult mai bine. Relația mea cu Yeona revenea la normal si nu ma mai simțeam asa de vinovat ca am înșelat-o.
Acum eram in drum spre casa, aveam in mana un buchet de flori si o ciocolata. Nu am mai venit acasa mai repede de mult timp asa ca am decis sa o surprind.
Intru in casa si ma îndrept direct spre camera noastră.
Vreau sa intru pe usa dar aud ca Yeona vorbea cu cineva...despre mine...
Yeona-Jungkook? Ha! E la fel de prost ca de obicei.
Ce?
Ma îndepărtez de usa si simt cum zâmbetul meu dispare.
Yeona-Inca mai sta cu mine, normal. Nici nu stie ca nu e copilul lui, ce fraier!
Nu e copilul meu...
Ochii mei încep sa se umple de lacrimi.
Yeona-Nu cred ca o sa afle vreodată, daca nu stie pana acum a...
Jk-Acum stiu ce fel de persoana ești.
Yeona-Jungkook! Nu, nu e ceea ce pare!
Lacrimile mele se scurgeau pe fata de furie. Arunc florile si ciocolata spre ea si apoi ma îndrept spre masina.
Yeona-Trebuie sa inchid! Jungkook, Jungkook! Te rog aștepta!
Jk-Nu te mai stradui, Yeona, vreau sa dispari din casa mea pana dimineața. Iti trimit actele de divorț prin poștă.
Înainte ca ea sa mai spună ceva intru in masina si plec. Nu stiam unde sa ma duc asa ca am ajuns înapoi la companie.
Imi arunc toate lucrurile pe jos de pe birou, toate foile cad pe jos si printre ele observ ceva.
Era un plic rosu.
Am primit plicul asta de la Y/N la cateva săptămâni după ce a plecat. Nu am avut curajul sa-l deschid pana acum crezând ca înăuntru o sa fie o scrisoare in care imi spune cat de mult ma urăște.
Ma aplec dupa el si il iau in mana. Nu durează mult si il deschid. Înăuntru erau cateva foi, un plic si o cutie.
Deschid plicul si vad ca pana la urma era o scrisoare.Jungkook,
sincera sa fiu nu știu de ce îți scriu asta.
Vreau doar sa stii ca eu chiar te-am iubit...
Poate ca nu e timpul potrivit sa-si spun ce simt dar nu știu ce sa fac...
Vreau ca tu sa fi fericit chiar daca este lângă Yeona.
Sper ca voi sa aveți o viata frumoasa și sa nu o mai înșeli.
Poate ca amândoi am făcut alegeri greșite si chiar daca acum doar eu sufăr...vreau ca tu sa nu o faci.
Ramai fericit pentru ca iti sta mult mai bine cu un zâmbet pe fata. :)Cu multa iubire, Y/N
Un suspin imi părăsește corpul cand termin de citit scrisoarea, o las usor pe masa si scot restul foilor. Nu prea înțelegeam ce scrie pe ele, pareau sa fie niște fise medicale asa ca le las lângă scrisoare.
In interiorul plicului mai era doar o cutie, era albastra cu o fundă. O scot si ii dau jos capacul.
Simt cum toata lumea mea se sfărâma in fata mea cand vad ce e in cutie.
Era un test de sarcina pozitiv, il iau din cutie si ma uit la el, pe spatele lui era atașat un bilet pe care scria "Știu ca poate nu e momentul potrivit, dar buna :) "
Duc testul la piept si cad in genunchi.Jk-Ce am făcut?
Abia acela a fost momentul în care am realizat cat de mare a fost greșeală mea...
Oh, wow.
Nu stiu ce sa fac de acum. Oare sa fac si partea a treia sau nu? Si daca o fac, merita Jungkook sa fie împreună cu Y/N? 🤔
Voi ce credeți?
CITEȘTI
Oneshots si povesti scurte
FanfictionPovesti scurte si oneshot-uri (o singura poveste /parte) cu Jungkook. ✨ Enjoy! 💛 My personal faves (top 5) 1 - Quick fast (heavy wheels) 2 - The 90's case 3 - Hanahaki 4 - Drama club - My teenage story (cititi si cartea, e inspirata dupa capitolul...