Forbidden

97 8 0
                                    

Cuvinte - aprox. 2500

Concentreaza-te Jungkook.
Doar atat era in capul meu.
Dar pana si concentrarea era greu de atins cand o aveam in fata mea.
Ochii ei mari mai scanau ocazional sala cu atentie, intre buzele ei plasat un stilou.
Mai erau cateva momente pana sa aud sunetul clopotelului si sa predau testul, nici pe jumatate scris, pe care il aveam in fata.
Imi indrept ochii inapoi asupra foii si cu greu mai scot cateva exercitii, gandul meu fiind tot la ea.
Clopotelul suna, toti se ridica si iesind din clasa inmaneaza lucrarile.
Ma uit cateva secunde la ea fara sa fiu prins in timp ce o plasez pe a mea cu grija in mana ei.
Y/N - Te-ai descurcat Jungkook? Ti s-a parut greu testul?
Jk - Nu a fost greu, o nimica toata pentru cineva ca mine.
Ii zambesc si ea chicoteste lasand lucrarile pe catedra.
Y/N - Nici nu aveam alte asteptari de la cineva ca tine.
Ii mai zambesc odata si cu calcaiele aprinse ies afara din clasa.
Yj - Ce te-a facut asa zambaret, Jeon?
Prietenul meu cel mai bun, Yeon-Jun intreaba ridicandu-si spranceana.
Jk - Nu-ti fa asa multe griji, mai bine am merge la antrenamen.
Yj - Nu pana nu aflu de ce ai o stare de spirit asa buna, sigur nu din cauza testului.
Pe hol incep dintr-o data sa se auda rasete si amandoi ne intoarcem capetele curiosi.
Incep sa zambesc ca un idiot cand vad din nou figura ei gingasa. Intre timp nici nu am observat privirea curioasa a lui Yeon-Jun.
Yj - Nu-mi spune, e Yerim?
Jk - Huh?
Scos din transa mea ma uit la Yeon-Jun care avea un zambet siret pe fata.
Yj - Cine ar fi crezut, maretul Jeon Jungkook are crush pe unica Bam Yerim.
Cuvintele lui rasuna destul de puternic pe hol, iar eu ii pun repede mana peste gura ca sa-l fac sa taca, dar in zadar, deja am atras atentie nedorita asupra noastra.
Jk - Nu stii sa-ti tii gura?
Yerim se uita la noi rosind in timp ce prietena ei ii susoteste ceva.
Jk - Sa mergem, intarziem.
Il trag pe Yeon-Jun dupa mine in timp ce non stop ma sicaneaza cu privire la "crush-ul" meu.

Ajunsi la sala de box ne schimbam si incepem sa ne incalzim, starea mea de fericire deja transformata in altceva.
Yj - Nu mai fii suparat, ti-am spus deja ca imi pare rau!
Jk - Ma enervezi, Yeon-Jun.
Yj - Gata, gata, scuze. Ce pot sa fac ca sa ma ierti?
Oftez si ma ridic de pe podea, imi iau manusile si pornesc direct spre sacul de box, imaginandu-mi ca e Yeon-Jun.
.............................................

Intru in scoala si deja simt privirile tuturor asupra mea, oare ce s-a intamplat?
Trec pe hol si ma indrept spre dulapul meu in timp ce restul studentilor inca susoteau.Din spatele meu simt cum o mana imi atinge usor umarul. Ma intorc si dau nas in nas cu Yerim.
Y - Hei!
Imi spune cu un zambet angelic. Le vad pe prietenele ei chicotind una cu cealalta in distanta.
Jk - Hei.
Nu prea interesat de situatie si stiind deja de ce toata lumea s-a adunat in jurul nostru ca si cum s-ar vinde paine calda, incerc subtil sa plec. Dar Yerim insista si isi pune ambele maini pe pieptul meu ca sa ma opreasca.
Y - Umm, Jungkook, nu?
Jk - Da, chiar el.
Yerim se indeparteaza si incepe sa-si invarta o suvita de par pe deget.
Y - Ma gandeam...esti liber in seara asta? In sala 27 se face un mic cinema pentru studenti si ma intrebam daca nu ai vrea sa vii cu mine?
Simt cum obrajii mei se aprind cand observ privirea ei asupra mea. Inghit in sec.
Y - Hei, Jungkook, ma auzi?
Jk - Umm, da...
Y - Super atunci, ne vedem la 5!
Jk - Huh?

Nici nu mi-am dat seama ca i-am raspuns lui Yerim, dar cu siguranta nu asta era raspunul pe care voiam sa-l dau.Yerim pleaca si pe hol incepe sa se faca galagie.
Vad privirea ei de dezaprobare si incerc sa o evit, cativa baieti din alte cluburi incep sa ma felicite si sa ma bata pe spate.
Y/N - Ce inseamna asta?! Gata cu galagia, hai, fiecare la clasa voastra, orele incep imediat!
Raman cu ea pe hol, capul meu inca in pamant.
Y/N - Aveam mai multe asteptari de la tine Jeon. Acum hai, du-te spre clasa ta, ne vedem la ore.
Jk - Da, Doamna Lee.
Imi musc buza si plec cu coada intre picioare. Cand a reusit situatia sa devina asa catastrofica?
...................................

Oneshots si povesti scurteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum