You belong with me

345 32 12
                                    

Partea III

-Y/N POV-
Jungkook a ramas cu gura căscată atunci cand m-a văzut,ce-i drept aratam ca o alta persona.
Eram deja în masina lui mergeam încet către sala unde se tinea balul. In masina era liniște, nici unul din noi nu spunea nimic si atmosfera era destul de ciudata.Jungkook se uita la mine din cand in cand si vedeam ca era puțin cam emoționat.
Jk-Si? Cum te simți sa mergi la primul tau bal?
Y/N-Putin cam emoționată.
Jk-O sa fie bine, nu trebuie sa-ti faci probleme. Daca se intampla ceva o sa fiu langa tine.
Jungkook isi pune mana peste a mea si eu ii zâmbesc usor apoi imi întorc capul spre geam. In interiorul meu erau mii de fluturi dar nu puteam sa uit ce a zis. Inca ma întrebam daca am auzit eu corect si daca chiar alea erau intențiile lui.
Jk-Am ajuns.
Imi întorc repede capul ca sa vad locatia și raman uimita. Totul era decorat asa de frumos, erau mii de luminițe peste tot si muzica se auzea pana si afara. Jungkook se da jos si vine sa-mi deschidă usa. Imi întinde mana zâmbind si eu accept.
Jk-Stiu ca am mai spus asta de multe ori dar arati foarte bine, Y/N.
Y/N-Mulțumesc.
Amândoi mergem spre intrare ținându-ne de mana. Intram in încăpere si eu sunt si mai uimita de cat de frumos era. Lumea dansa si se distra, fetele erau îmbrăcate in rochii foarte frumoase, totul parea magic.
Cand am intrat inauntru o mulțime de persoane s-au uitat la noi.

-JUNGKOOK POV-
Simt cum Y/N imi strange dintr-o data mana. Stiam ca se simțea jenata pentru ca toata lumea se uita la noi.
Jk-Nu-i baga in seama, totul o sa fie bine.
Y/N se uita la mine, ochii ei erau asa de sclipitori, era foarte frumoasa. Rochia ei sclipea si o facea sa arate ca un diamant.
Jk-Hai sa mergem la o masa.
Amândoi ne îndreptăm spre masa la care trebuia sa stam si ne așezăm.
Jk-Vrei ceva de băut?
Y/N-Nu sunt sigura, au ceva fara alcool?
Jk-Ce zici de niște suc?
Y/N-Suna bine.
Ma ridic si ma duc sa iau niște băuturi pentru noi. Ii pun niște suc lui Y/N si dintr-o data simt o mica bataie pe spate.
Jk-Haechan m-ai speriat.
Hc-Asta a fost intenția mea Jeon. Si? Cum merge?
Jk-Destul de bine, e frumos pe aici.
Hc-Nu la asta ma refeream, planul tau, stii tu!
Jk-Y/N e la masa, ma așteaptă, pana acum totul e bine.
Hc-Abia aștept sa vad expresia lui Hailey, o sa fie bestial!
Jk-Nu am văzut-o încă, poate nu vine.
Hc-Sa nu crezi, am auzit ca a invitat-o Jun.
Jk-Trebuie sa plec, Y/N ma aștepta.
Hc-Bine, succes cu planul si sper sa meargă tot bine.
Ma îndrept iar spre masa si ii dau paharul lui Y/N.
Jk-Scuze ca a durat atat, m-am întâlnit cu Haechan mai devreme.
Y/N-Oh, nu-ti fa griji.
Jk-Nu prea pare ca te distrezi, hai sa dansam.
Y/N-Nu prea stiu.
Nu o las pe Y/N sa mai spună ceva si o trag pe ringul de dans.
Y/N-Jungkook, nu! Nu știu sa dansez.
Jk-Nici nu trebuie, te iei după mine si totul o sa fie bine!

-Y/N POV-
Jungkook isi pune mana pe talia mea si ma trage spre pieptul lui.
Y/N-Nu știu sa dansez.
Jk-Ti-am spus sa nu-ti faci griji.
Y/N-Melodia nici nu e una lentă, se uita lumea la noi.
Jk-Si? De ce îți pasa.
Jungkook imi prinde fata in mâini si ma forțează sa ma uit in ochii lui.
Jk-Ochii tai ar trebui sa fie pe mine, nu pe oamenii din sala.
Fata mea se rostește cand zice asta asa ca imi pun capul pe pieptul lui ca sa imi ascund rușinea.
Inima lui bătea foarte tare si parea la fel de emoționat ca mine, gesturile lui aproape ca m-au făcut sa uit motivul pentru care eram aici.
Ma uitam prin sala dar nu o zaream pe Hailey.
Oare unde era? Nu a venit?
Am decis sa nu ma mai gandesc la asta si sa ma distrez alături de Jungkook. Poate ca pana la urma totul a fost doar o neînțelegere.
Aproape toata seara m-am distrat alături de Jungkook, au trecut deja trei ore de cand eram aici si nu regretam nici macar o secunda.
Stateam pe scaun in fata lui Jungkook si ma jucam cu o șuviță din parul lui,el imi zâmbea si imi mângâia mana cealaltă, totul parea ireal.
Jk-Nu vreau sa stric momentul dar chiar trebuie sa merg pana la baie.
Chicotesc puțin si apoi il las sa meargă.
Iau iar o gura de suc si il aștept. Trec zece minute și Jungkook inca nu s-a întors.
Y/N-Ma intreb unde e?
Ma ridic de la masa si imi aranjez rochia. Ma îndrept spre baie încercând sa nu ma ciocnesc de toți adolescenții amețiți din camera. Deschid usa si ajung pe holul baii, cu toate ca muzica urla in camera alăturată, pe hol era destul de liniște. La capătul holului vad o figura destul de cunoscuta, încerc sa ma uit mai bine si observ ca e Jungkook.
Y/N-Aici erai, a trecut ceva timp de cand ai plecat si ma întrebam ce faci, voiam sa știu daca esti bine sau...
Ma opresc din vorbit cand vad ce se intampla in fata mea. Buzele lui Jungkook erau lipite de a lui Hailey.
Cei doi se dezlipesc din sărut si vad cum Jungkook se uita șocat la mine.
Cateva lacrimi isi fac loc pe fata mea dar in loc sa plang încep sa rad.
Jk-Y/N! Nu e ceea ce pare!
Ma uit la el cu lacrimi in ochi si cu un zâmbet pe buze.

Y/N-Am crezut ca ești diferit...

Înainte ca Jungkook sa spuna ceva eu fug, ies de pe hol si din sala de bal.
Nu stiam unde sa ma duc si ce sa fac.
Mintea mea era in toate părțile si ma simțeam amețita.
Imi simțeam inima sfărâmata, stiam ca am facut alegerea gresita.

Unul ca Jungkook nu avea cum sa iubească o tocilara ca mine...

Oh da!😂
Nu prea stiu ce sa zic.
V-a plăcut capitolul?
Ce credeți ca se va întâmpla cu Jungkook si Y/N? 🤔
Ce credeți ca s-a întâmplat intre Jungkook si Hailey?
Si cel mai important, vreți si partea a patra? 😅😁


Oneshots si povesti scurteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum