Who are you?

1.1K 35 0
                                    

Partea I
-Y/N POV-
Inca de mica am fost fascinata de tot felul de creaturi mitice. Vârcolaci, sirene, zane, demoni, fantome, dar in special de vampiri. Mereu mi-am spus ca am sa vad unul odată, ca ei exista si ca o sa ajung sa dovedesc lumii ca trăiesc printre noi. Părinții mei au crezut ca spun doar baliverne, credeau ca am o imaginație bogata la început, dar visele mele nu au incetat niciodată, am ajuns im generala si acum la liceu si tot cred ca o sa întâlnesc odata o creatura mitica.
Eram in camera mea si ma uitam pe internet la diferite teorii despre vampiri.
M-Y/N hai la masa!
Dar cine sa o auda pe mama, căștile mele erau pe urechi si ma aflam sub patura. Geamul meu era deschis, briza serii bătea rece in camera mea.
M-Y/N!
Mama bate la usa si eu ies de sub patura încercând sa deschid cat mai repede usa dar ma opresc cand vad o figura dispărând din camera mea.
Imi frec ochii si mai privesc odata coltul camerei.
Cred ca imi face vederea feste.
M-Daca nu ieși in momentul asta din camera ta nu o sa mai mănânci in seara asta!
Y/N-Vin acum mama!
Deschid usa si ii cer scuze mamei, merg sa mănânc tot cu gândul la figura din camera mea. Oare era cineva acolo sau am eu vedenii?
T-Cum a fost prima ta zi in clasa a 12-a?
Intreaba tata luând o muscatura din felia de paine.
Y/N-Dezamăgitoare.
M-De ce? S-a întâmplat ceva?
Cum puteam sa le spun ca sunt ciudata clasei, toata lumea ma cunoaște drept fata care crede in povesti.
Y/N-Nu, dar colegii mei sunt enervanți. Abia aștept sa ma scap de ei.
T-Mai ai anul acesta si gata.
Y/N-Nu mai vreau sa mananc, ma duc in camera mea.
M-Bine si sa lasi lucrurile alea pe care le tot crezi, mai bine invata si tu la ceva.
Y/N-Normal mama...
Câteodată mi-ar placea sa nu ma mai ia nimeni peste picior. Stiu ca acele creaturi sunt adevărate si exista undeva.
Intru inapoi in camera si vad ca gemul meu este inca deschis, in cap imi vine iar întâmplarea misterioasa de mai devreme.
Închid geamul si trag draperiile.
Y/N-Cred ca ar fi timpul sa ne culcam Y/N,maine te intorci la școala.
Sper totusi ca ziua de maine o sa fie mai buna ca cea de azi.
Ma schimb in pijamale si imi fac rutina de seara, dupa ce termin ma pun in pat si ma reîntorc in lumea viselor.
Cand imi deschid iar ochii imi dau seama ca era întuneric. Privirea mea era încețoșata dar puteam sa simt briza vântului pe pielea mea.
Parca am închis fereastra...
Încerc sa imi ajusteze privirea si vad ca fereastra era larg deschisa si draperia flutura in vant.
Aud un foșnet și imi atintesc ochii in coltul camerei. Inima mea începe sa bata din ce in ce mai tare si dintr-o data incep sa tip cat de tare ma tin plămânii. Aud pașii grăbiți ai mamei care urca scările si vad cum figura cu ochii roșii din coltul camerei dispare.
M-Y/N! Esti bine! De ce tipi?!
Y/N-E-era cineva! In colt acolo!
Vad ca mama isi pune mâinile in solduri si se uita la mine.
M-De cate ori ti-am spus sa nu te mai uiti la prostiile alea! Acum începi sa si visezi cu ei!
Y/N-Nu era un vis! Era cineva acolo! A intrat pe geam!
M-Nu cred asa ceva.
Mama se duce si închide geamul.
M-Nu e nimeni afara la ora asta, pune mana si te culca, nu e nimeni la noi in casa, nu mai crede si tu in toate prostiile care nu exista.
Imi saruta fruntea, închide lumina si pleacă.
Eu sunt sigura ca am vazut ceva acolo, era cineva in camera mea.
Imi aprind lampa de pe noptiera si cu fica in sange ma pun iar la somn.
Spre fericirea mea nu mai sunt deranjata de nimic, ma trezesc dimineața la auzitul unor pasari.
Ceasul inca nu a ajuns sa sune ceea ce imi da timp sa meditez puțin. Ma ridic din pat si merg spre fereastra, îmi pun mana pe ea si observ ca e imposibil sa se deschida in mijlocul nopții. Coltul camerei era neatins, figura misterioasa nu lăsase nici o urma.
Ma îndrept spre baie si imi spal fata.
Y/N-Liniștește-te Y/N, daca a fost o creatura supranaturala atunci poți dovedi ca exista, nu ar trebui sa iti fie frica de ele...
Imi aleg niște haine din dulap si încep sa ma pregătesc pentru școală.
Dupa ceva timp aud sfaraitul mâncării in bucatarie, s-a trezit mama.
Cobor scarile si o salut, ea ramane surprinsa atunci cand ma vede pregătită.
M-Ești gata deja?
Y/N-Da. Am început ziua de astăzi mai devreme.
Mama imi așează o farfurie cu 2 oua ochiuri de oua si niste bacon prăjit in fata.
M-Pofta buna!
Nu durează mult si vad ca ajunge si tata la masa.
Y/N-Nu trebuia sa fi la munca azi?
T-Ne-au dat liberi azi deoarece s-a creat o problema tehnica la sistem. Te duc eu la scoala.
Dupa ce mananc ma așez pe locul din dreapta a mașinii si pornim spre scoala.
T-Sa ai o zi buna azi!
Y/N-Sper sa fie asa, pa!
Ma dau jos din masina, iau o gura mare de aer si ma indrept spre porțile liceului.
Odata ajunsa in clasa imi las rucsacul langa banca si ma asez.
???-Uite cine a venit! Y/N ce faci? Tot cu monstruletii tai imaginari?
???-Yo, Minjae las-o in pace! Poate te face si pe tine sa crezi in ei!
Atat Minjae cat si Sohyun incep sa rada.
Sh-Păcat ca ești frumoasa Lee,mintea nu-ți prea merge!
Vreau sa le spun ceva dar nu apuc deoarece in clasa intra profesoara.
P-Clasa, faceți liniște, va rog! Astăzi avem un nou elev, s-ar putea sa-i fie cam greu sa se integreze dar vreau sa il ajutați voi cu ce puteti. Te rog sa intri!
Im clasa isi face apariția un baiat, era destul de inalt si avea parul negru ca tăciunele,era foarte arătos dar avea cu el o prezenta stranie, pielea lui era asa de alba, parea de porțelan.
P-Poti sa te prezinți.
???-Buna...numele meu este Jungkook, Jeon Jungkook.

Aceasta este o mini serie, probabil ca va avea 3 părți. Sper sa va placa! 😁
Am ales pentru acest capitol melodia lui Irene si Seulgi deoarece tema melodiei se potrivește capitolului! Daca nu ați ascultat-o, va rog sa o faceți, e geniala! 💛😅

Oneshots si povesti scurteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum