Catfish

784 28 5
                                    

Partea 1

Pentru cei care nu știu ce înseamnă "Catfish" - Este o activitate înșelătoare în care o persoană creează o identitate falsa pe o rețea de socializare.

-JUNGKOOK POV-
Luna2000 a acceptat cererea lui Bunny_Jk pe Iwrite. (rețea de socializare creata de mine 😂)

Bunny_JK-Buna!

Luna2000-Hey!

Bunny_JK-Ma bucur ca mi-ai acceptat cererea!

Luna2000-Nu ai pentru ce, ești drăguț ;)

Bunny_Jk-Multumesc! Apropo, tu ești fata aceea drăguță de la meciul de fotbal? Nu?

Luna2000-Da! Eu sunt! :D

Bunny_Jk-Ma bucur ca te-am gasit pe Iwrite, voiam sa iti cer numarul de telefon dar am fost prea timid, eu sunt Jungkook! :)

Luna2000-Eu sunt Luna, cred ca era evident din numele de utilizator, numarul meu de telefon este 0123456789.

Bunny_Jk-Multumesc! Cand te-am văzut la meci am crezut ca ești foarte drăguță! Ma bucur ca am reușit sa fac rost de numărul tau de telefon! :)

Luna2000-Si eu ma bucur ca ti-ai gasit curajul de a-mi scrie! :D

Bunny_Jk-Ummm...faci ceva sambata asta?

Luna2000-Nu chiar, de ce?

Bunny_Jk-Iti plac jocurile video?

Luna2000-Sa zicem ca nu sunt mare fana...

Bunny_Jk-Ce păcat! Vrei sa ne întâlnim sâmbăta asta?

Luna2000-Nu stiu ce sa spun, s-ar putea sa apara ceva in programul meu, stii si tu cum e cu majoretele, practica si iar practica.

Bunny_Jk-Aaa, bine...poate alta data.

Luna2000-Da! Trebuie sa plec, am ceva de făcut...

Bunny_JK-Bine, mai vorbim! :)

Luna2000 a citit mesajul.

Ciudat...m-a lasat cu seen.
Poate ca acum va întrebați ce tocmai a fost asta?
Sa va explic, acum o săptămână s-a organizat un meci de fotbal intre liceul nostru si alt liceu, deoarece nu am putut sa fiu pe teren, din cauza contuziei pe care o am la glezna, am privit meciul de pe banca de rezerva. In timp ce imi încurajăm coechipierii spre câștig, ochii mei observa una dintre cele mai frumoase ființe pe care mi-am ațintit ochii vreodată...o majoreta. Parul ei c/p (culoarea parului) flutura usor in vant in timp ce isi exercita cu grija mișcările de dans. Era asa de frumoasa.
Am vrut sa ma duc si sa o intreb cum o cheamă si sa ii cer numărul de telefon, dar mi-a fost prea teama. Norocul meu a fost ca atunci cand am ajuns acasa mi-a apărut pe Iwrite.
Jk-Hyung?
Putin cam trist il sun pe Namjoon ca sa ii spun ce mi s-a întâmplat.
Nj-Da,Jungkook? Totul bine, te doare iar piciorul?
Jk-Nu, am găsit fata de care ți-am spus pe Iwrite.
Nj-Pe bune! Ma bucur, ai vorbit cu ea?
Jk-Da...
Nj-Pari puțin dezamăgit, nu este ceea ce ai vrut?
Jk-A fost cam ciudat, a spus ca nu are nimic in program si atunci cand am intrebat-o daca vrea sa ne întâlnim a zis ca are practica.
Nj-Sa stii ca e cam ciudat. Poate a uitat ca are practica, încearcă sa reprogramezi întâlnirea.
Jk-Bine hyung, asa o sa fac.
Nj-Ma ți la curent.
*O săptămână mai tarziu*
A trecut deja o săptămână, eu si Luna nu am mai vorbit atat de mult, mereu găsește cate o scuza, ba are practica, ba trebuie sa merga undeva. Am încercat sa reprogramez întâlnirea dar nu mi-a dat niciodată un răspuns concret.

Luna2000-Hey Jungkook! Ce faci? :)

Bunny_Jk-Buna Luna, eram in drum spre casa. Tu ce faci?

Luna2000-Eu nu fac nimic interesant, ma gândesc la tine. ;)

Bunny_Jk-Hehe...

Luna2000-Ce ai făcut azi la scoala?

Bunny_Jk-Nu am făcut prea multe, am stat cu prietenii, antrenorul a spus ca voi intra iar pe teren. :D

Luna2000-Ma bucur pentru tine!

Bunny_Jk-Auzi, esti libera saptamana asta?

Luna2000-Nu știu exact,sunt foarte ocupata, poate sunt libera duminica.

Bunny_Jk-Super, vrei sa ne întâlnim duminica?

Luna2000-Umm...nu stiu exact, cred ca pana pa urma o sa ma duc cu ai mei la bunici.

Bunny_Jk-O...bine,mai vorbim...

Luna2000-Deja trebuie sa pleci? :'(

Bunny_Jk-Da, trebuie sa ma întâlnesc cu un prieten.

Imi las telefonul pe pat si ma gândesc la tot ceea ce se intampla. Decid ca am nevoie de niște aer curat asa ca il sun pe Namjoon.
Ma imbrac repede si ies afara ca sa il întâmpin pe Namjoon.
Nj-Esti gata deja?
Jk-Da...
Nj-Nu mai fi asa de demoralizat, daca nu vrea sa se întâlnească cu tine atunci nu mai vorbi cu ea, poate nu e fata potrivita pentru tine.
Jk-Stiu, dar parea asa de drăguță, nu imi vine sa cred ca este chiar asa.
Mergeam in jos pe strada aglomerata si dintr-o data Namjoon imi atrage atenția.
Nj-Jungkook...nu te uita acum spre cafeneaua din dreapta noastră.
Imi intorc capul spre cafenea si ceea ce vad imi face sângele să-mi fiarbă in vene.
Jk-De asta nu voia sa ma vada,are pe cineva! Ce înșelătorie!
Imi inclestez pumnii si ma duc spre cafenea cu Namjoon care imi striga numele in spatele meu.
Nj-Jungkook! Ce ai de gand sa faci?! Nu poți sa dai buzna asa!
Il ignor si intru in cafenea indreptandu-ma direct spre masa ei.
Jk-Deci de aia nu vrei sa ma întâlnești! Pentru ca ai pe cineva?
Luna se uita ciudat la mine si simt ca ma enervez si mai tare. Intre timp il vad pe Namjoon intrând in cafenea dupa mine.
Jk-De ce ma faci sa cred ca avem ceva cand tu ai deja pe cineva?! Iti place sa te joci cu sentimentele mele? Ti se pare amuzant?
???-Calmează-te omule! Ce treaba ai tu cu ea?
Jk-Ei bine, prietena ta mi-a acceptat cererea pe Iwrite si de o săptămână tot flirtează cu mine, dar nu a vrut sa ma întâlnească niciodată! Vreau si eu niste răspunsuri!
Nj-Hai sa ne calmam si sa nu facem o scena, se uita oamenii la noi.
???-Stii cumva despre ce vorbește?
???-Normal ca nu!
Jk-Aa, deci acum nu ma mai cunoști!
Imi scot telefonul si ii arat.
Jk-Sa inteleg ca asta nu esti tu!
???-Ce? Sunt eu, dar cum?
Jk-Nu pot sa cred asa ceva!
???-Cea din poza sunt eu, dar eu nu am cont pe Iwrite si cu siguranță nu ma cheamă Luna.
Jk-Ce?
???-Numele meu nu este Luna, este Y/N...

Oneshots si povesti scurteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum