Partea II
-JUNGKOOK POV-
Joon-Jungkook, ce naiba ai făcut?!
Stateam in camera mea si ma uitam in gol, de pe partea cealaltă a usii, Joon, colegul meu de apartament si cel mai bun prieten al meu incerca sa ma faca sa înțeleg gravitatea situației in care ma aflam.
Joon-Asta nu e bine, parca o plăceai pe Yumi! De ce naiba i-ai spus lui Y/N!
Jk-Am făcut o greșeală, ma așteptam ca Yumi sa intre in sala, nu Y/N! Arata identic!
Joon-Ce ai de gand sa faci acum? Te despărți de ea?
Jk-Cum as putea sa fac asta, ea chiar ma place.
Imi duc mâinile la fata si oftez, aveam o problema foarte mare si nu stiam cum sa o rezolv.
Dupa o noapte nedormita si cateva priviri urate de la Yumi in ziua următoare, am făcut o decizie. Nu voiam sa ii frâng inima lui Y/N, mereu a fost o fata buna si nu merita sa ii fac asta. Dupa scoala am scos-o in parc la întâlnirea pe care am planificat-o. Totul a merg destul de bine, trebuia sa recunosc ca m-am distrat alături de ea.
Eu si Y/N am început sa petrecem din ce in ce mai mult timp împreună după acea întâlnire. Ea ma facea sa simt lucruri pe care nu le-am mai simtit pana atunci, ma facea foarte fericit si imi placea compania ei,cateva zile mai târziu am intrebat-o daca vrea sa fie iubita mea si a acceptat. Lucrurile începeau sa meargă bine, dar sentimentul de vina nu imi părăsea corpul. Am încercat sa ignor situația cat mai mult pentru ca începeam sa o iubesc pe Y/N,dar lucrurile s-au schimbat într-o zi.
Eu si Joon eram in spatele scolii,il vedeam cum duce țigara la gura si cum trage câte un fum.
Jk-Ai sa iti distrugi plămânii.
Joon-Asta nu e treaba ta, Jeon.
Jk-Esti cel mai bun prieten al meu, nu vreau sa mori asa de repede.
Joon-Cum ar fi sa nu imi mai spui mie ce sa fac si sa te concentrezi pe problemele tale. Vad ca tu si Y/N o duceți bine.
Jk-Am mai vorbit despre asta Joon.
Joon-Poate ca ar trebui sa ii spui adevărul, nu de ea te-ai îndrăgostit.
???-Dar de cine?
O voce feminina se aude. Joon isi stinge repede țigară si o arunca si eu ma uit speriat la fata.
Joon-O ce surpriza...ce faci aici Yumi?
Yumi-Nu prea multe,dar despre ce vorbeați voi? Ce înseamnă asta Jungkook? Nu o iubești pe sora mea?
Jk-Nu e asa, Yumi.
Joon-Stai ca iti explic eu, Jungkook nu voia sa isi dezvăluie sentimentele lui Y/N, nu pe ea o place, dar v-a confundat si acum e împreună cu sora ta.
Ma uitam șocat la Joon, nu imi venea sa cred ca mi-a făcut una ca asta, parca trebuia sa fim prieteni.
Yumi-E adevărat, Jungkook?
Jk-Nu, adica da...am făcut o greșeală...
Yumi-Deci nu pe Y/N o iubești!
Ochii ei sclipeau ca niște diamante, ma uitam la Joon si vedeam cum avea un zâmbet pe fata.
Ce trebuia sa fac acum? Sentimentele mele erau pentru Yumi la început, dar de cand am început sa petrec din ce in ce mai mult timp cu Y/N, simțeam mai mult decât o atracție pentru ea...o iubeam...
Dupa ziua accea am încetat sa mai vorbesc cu Joon, ma simțeam trădat. Yumi încerca sa imi atragă atenția de fiecare data cand ma vedea, chiar si atunci cand eram cu Y/N, iar eu o evitam cat de mult puteam...pana in ziua aceea.
Voiam sa o caut pe Y/N dar am dat peste Yumi.
Jk-Te-am cautat peste tot, unde ai...Yumi?
Stătea pe scaun cu capul in mâini si plângea.
Yumi-De ce mi-ai făcut una ca asta?
Jk-Despre ce vorbești?
Yumi-Despre relatia ta cu sora mea! Nu trebuia sa fie asa!
Jk-Si ce vrei sa fac acum?!
Yumi-Nu stiu, lucrurile nu trebuiau sa iasa asa!
Jk-Tu crezi ca eu am vrut ca lucrurile sa iasa asa?!
Yumi-De ce nu i-ai spus, Jungkook.
Jk-Nu e asa ușor precum crezi, Yumi.
Yumi-Poate ca par egoista, dar nu pot sa trăiesc asa. Nu lui Y/N trebuia sa te confesezi, ci mie...
Amândoi auzim un sunet puternic si vedem cum usa se deschide. In spatele nostru se afla Y/N, in ochii ei începeau sa se formeze lacrimi. Inima mea a început sa bata din ce in ce mai tare si stiam ce urma.
Nu a spus nimic, tăcerea ei ma omora.
Dintr-o data isi șterge singura lacrima care ii aluneca pe fata si începe sa fuga.
Yumi-Y/N!
Jk-Y/N!
Amândoi ieșim din camera, dau sa fug dupa ea dar sunt oprit de o mana.
Yumi se uita la mine cu ochii în lacrimi si zice.Yumi-Cred ca e timpul sa alegi, eu sau ea...
Ooo,am mai prelungit povestea asta cu inca o parte. 😅
Inițial voiam sa fac doar doua parti, dar cred ca pot sa mai fac o parte sau poate chiar doua, daca vreți. 😁
In orice caz,pe cine credeți ca o sa aleagă Jungkook, pe Yumi sau pe Y/N? 🤔✨
CITEȘTI
Oneshots si povesti scurte
FanfictionPovesti scurte si oneshot-uri (o singura poveste /parte) cu Jungkook. ✨ Enjoy! 💛 My personal faves (top 5) 1 - Quick fast (heavy wheels) 2 - The 90's case 3 - Hanahaki 4 - Drama club - My teenage story (cititi si cartea, e inspirata dupa capitolul...