You belong with me

408 28 10
                                    

Partea V

-JUNGKOOK POV-
Fug din încăperea balului încercând disperat sa o găsesc pe Y/N.
Haechan ma tot suna si imi trimitea mesaje, ma întreba ce se întâmplă. Enervat de toate apelurile de la el, decid sa ii răspund.
Hc-Jungkook, esti nebun?! Toata lumea de la bal se întreabă unde sunteți! Pur si simplu ai luat coroana lui Y/N si ai plecat!
Jk-Am făcut o prostie, Haechan! Încerc sa o îndrept!
Hc-Ce ai făcut?
Jk-Hailey m-a sărutat...
Hc-Ce?!
Jk-Si eu am acceptat...
Hc-Esti cel mai mare idiot de pe planeta, Jeon! Cum naiba sa faci asta?! Nu tu voiai sa o intreb pe Y/N daca vrea sa fie iubita ta in seara asta? Ce s-a întâmplat cu planul de a dat greș asa de rau.
Lacrimi se scurgeau pe fata mea, lumina lunii si a orașului se reflecta pe fata mea.
Jk-Nu stiu...totul mergea asa de bine...
Hc-Unde e Y/N acum?
Jk-Daca as stii ti-as spune! Asta fac, o caut!
Hc-Ai face bine sa o găsești si sa repari lucrurile! Iti tin pumnii!
Haechan închide telefonul si ma lasa iar in disperare.
Oare unde putea sa fie Y/N?
Trebuia sa gândesc rapid deoarece orice secunda conta.
Nu înțelegeam de ce am lăsat-o pe Hailey sa ma sărute, totul era învăluit de confuzie. Planul meu a eșuat...
Trebuia sa fie cea mai frumoasa seara a vieții mele, sa-si spun fetei pe care o placeam ca vreau sa fim într-o relație, dar am stricat totul.
Voiam sa o sun dar telefonul ei era in geanta, încercăm sa ma gândesc la un loc unde ar putea fi, dar nimic...
Jk-Gândește Jungkook! Ce ai face daca ai fi Y/N? Unde te-ai duce atunci cand un idiot ca mine ti-ar frânge inima...
Stiam ca gândesc prea complicat pentru o situație ca asta, stiam ca nu isi suna mama ca sa nu ma faca pe mine sa arat ca un prost...si apoi m-a lovit.
Jk-Acasa! Acolo s-ar duce!
Daca nu o putea suna pe mama ei atunci ar lua un taxi, dar telefonul si banii ei sunt la mine, atunci autobuzul! Acolo trebuia sa fie Y/N, într-o stație de autobuz.
Cu cea mai mare viteza am plecat spre cea mai apropiata stație de autobuz. Speram sa nu fie prea târziu, stiam ca autobuzul asta trebuia sa ajungă in 10 minute. Nu aveam timp sa ajung acolo si sa ii explic tot.
Am început sa fug si mai tare, vedeam in depărtare stația si aveam speranța ca ar mai putea fi acolo, cand pe lângă mine trece...autobuzul...
Jk-Y/N!
Ii strigam numele disperat dar nu avea cum sa ma auda de la distanta asta. Pana sa ajung eu in stație autobuzul a plecat.
Eram fără respirație si tot transpirat.
Nu pot sa cred ca am pierdut si ultima mea șansă.
Y/N-Jungkook?
Din spatele meu se aude o voce suava,ma întorc repede si o vad pe Y/N. Fata ei era plina de lacrimi si avea ochii roșii. Stiam ca arata asa din vina mea si ma uram din cauza asta.
Y/N-Ce cauți aici, nu ar trebui sa fi la bal?
Jk-Y/N, te rog sa ma asculți.
Y/N-Nu-ți face griji, nu am de ce sa ma supăr, nu suntem împreună ca sa-ti spun cu cine sa fi...
Tristețea din vocea ei imi rupea si mai tare inima.
Jk-Credeam ca ai plecat.
Y/N-Am vrut prima data, apoi am realizat ca nu am bani si pana la urma am renunțat.
Voiam sa o iau in brate, sa ii spun ca am fost cel mai mare prost si ca o plac asa de tare...nu eram in stare sa o fac.
Jk-Ceea ce ai văzut acolo...a fost o mare prostie. Hailey m-a sărutat. Stiu ca am acceptat si am sărutat-o înapoi, dar totul e asa de amestecat in capul meu!
Y/N-Înțeleg, a fost doar o situație de moment si te-ai lasat dus de val.
Jk-Imi pare rau, seara asta nu trebuia sa fie asa.
Y/N-Nu e nimic, nu cred ca am însemnat ceva vreodată, cum merge planul tau pana la urma? Te-ai împăcat cu Hailey?
Y/N isi ridica privirea si se uita la mine, ochii ei erau ca gheata, nu puteam sa simt vreo emoție...
Eram stana de piatra in fata ei si nu stiam ce sa zic, parca totul se ducea mai rau de rapa...
Jk-Eu...
Y/N-Ti-a mâncat pisica limba, Jeon? Nu asta era scopul tau de la început? Sa o faci pe Hailey geloasa, trebuie sa recunosc, nu prea ti-ai ales persoana potrivita pentru asta.
Jk-Nu asta era planul. Ai înțeles greșit...
Y/N-Pai si atunci care era!
Imi strâng mâinile sub forma de pumn si abia atunci imi amintesc ce aveam in mana.
Ma apropii de ea si ii pun coroana pe cap.
Y/N-Ce e asta?
Imi pun si eu coroana mea si ii iau mâinile in ale mele.
Jk-Am câștigat balul.
Pentru prima oara pot sa vad o emoție in ochii ei...
Jk-Asta era planul, sa câștigăm balul si sa te întreb daca vrei sa fi iubita mea. Te ador, Y/N! Ma simt sufocat de fiecare data cand te apropii de mine, imi tai respirația de fiecare data când te vad! Nici nu stii ce simt eu pentru tine! La naiba, o sa ma urăști pentru asta!
Iau o gura mare de aer si imi lipesc buzele de ale ei. Y/N nu are nici o reacție. Imi înfășor bratele in jurul taliei ei si o aduc mai aproape de mine, abia atunci simt cum începe sa-si miște puțin buzele si sa ma sărute înapoi.
Dupa cateva secunde ne îndepărtăm unul de celalalt si ne unim frunțile. Am pus toate emoțiile mele in sărutul ala...
Jk-Acum stii cat de mult insemni pentru mine, doar pe tine te vreu Y/N, ai fost tu in tot acest timp...
Y/N-Jungk...
Jk-Nu trebuie sa spui nimic, Y/N. Vreau ca momentul asta sa mai tina puțin, chiar daca e sau nu pentru ultima data...

Stateam îmbrățișați pe marginea drumului, doua sufletele care voiau sa fie împreună, doua inimi ce băteau una pentu cealalata...doar doi oameni cu greșeli si regrete...

Ending I

După cateva momente Y/N decide sa rupa îmbrățișarea si liniștea dintre noi.
Y/N-Toata lumea greșește, știu ca poate nu ai știut ce faci pe moment...poate ai fost confuz sau poate ca ai vrut sa te mai bucuri odată de momentele fericite alături de ea. Nu vreau sa las greșeală asta prosteasca sa stea între noi, trecutul este făcut ca sa ramana trecut.
Jk-Asta înseamnă ca ma ierți?
Y/N-Da! Vreau sa dau o șansă noua, vreau sa fiu cu tine Jungkook. Insemni prea mult pentru mine ca sa te pierd. Te iubesc!
Jk-Si tu insemni mult pentru mine Y/N, te iubesc!
O prind din nou pe Y/N si o sărut ușor.

Acum nimeni și nimic nu ne mai putea despărți,eram doar eu si ea...pe vecie.


Ending II

După cateva momente Y/N rupe îmbrățișarea, imi ia mâinile in ale ei si se uita in ochii mei.
Y/N-Știu ca toata lumea greșește, Jungkook,dar nu știu ce sa spun. Sunt flatata de toate lucrurile pe care le-ai spus dar...nu stiu daca mai pot sa am încredere in tine. E adevărat ca noi nu eram împreună dar nu imi place sa am inima franta, sper ca poți sa înțelegi asta. Imi pare rau...
Y/N imi lasa un mic pupic pe obraz si coroana de pe capul ei, apoi pleacă spre casa. Ochii mei o urmăresc pana cand dispare in negura nopții.
O lacrima isi face din nou apariția pe fata mea...

Am pierdut-o pentru totdeauna...


Poate ca unora dintre voi nu o sa va placa faptul ca am ales sa fac ambele variante de final, dar am decis sa va las sa alegeți varianta potrivita voua, care v-a plăcut cel mai mult? 🤔😌
Si acum o mica întrebare, chiar sunt curioasa sa vad cum o percepeți voi pe Y/N. Cum arata si daca ii puneți un nume special sau o lăsați Y/N. 🤔
Eu am decis de la prima mea carte sa las personajul principal feminin ca Y/N, asa dau tuturor sansa sa-si construiască personajul ideal. lor. 😅😇
Deci, cum o percepeți voi pe Y/N?
Cum arata si ce nume are? 😊

Oneshots si povesti scurteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum