Partea I
P(polițist)-Ce crezi despre asta Monroe?
Y/N-Destul de interesant...
P-De cat timp crezi ca e asa?
Y/N-Te asigur ca Domnul Choi nu e mort de mai mult de 5 ore.
P-Care crezi ca e cauza decesului? Un infarct?
Y/N-Trebuie sa se ia niște mostre de țesut si cu siguranță o sa am un răspuns dupa autopsie.
P-Tu ești experta. Hai sa facem o treaba buna si de data asta.
Joe, imi întinde mana pe care nu ezit sa i-o strâng. Imi dau jos mănușile si ma îndrept spre ieșirea baii in care ne aflam.
Toata zona era înconjurată de polițiști si familia celui decedat.
Jk-Si? Care sunt amănuntele?
Y/N-Hai sa nu ne grăbim Jungkook, deocamdată stim foarte puține despre victima.
Eu si asistentul meu ieșim din conac si urcam in trabantul lui.
Jk-Ce stim pana la urma despre victima?
Imi scot fisele medicale si notițele pe care le-am scris si încep sa înșir.
Y/N-Nume:Dong-He Choi, varsta:57 de ani, raportul medical arata ca singura problema pe care o avea era diabetul.
Jk-Crezi ca a luat o doza prea mare de insulina?
Y/N-Nu ma întrerupe. Desi nu cred ca a luat prea multa insulina.
Jk-Scuze...
Y/N-Sa continuam, familia este constituita din 5 membrii, el, sotia lui Li-an si cei trei copii, baiatul cel mai mare Jiseok, Haneul, prima lui fata si Dayun,mezina. Cu toate asta in casa locuiește si mama lui Doamna Sarang Choi. El este foarte bogat, avand o avere de 10.000.000 $.
Jk-Wow, nici nu ma mira la ce conac au.
Y/N-Asta e doar casa lor principala, mai au o casa de vacanta in Manhattan, doua in japonia si un condo in China.
Jk-Crezi ca a fost ucis?
Y/N-Nu stiu cu exactitate. Corpul nu prezintă semne de violenta sau împotrivire. Scena decesului a dezvăluit doar elemente parțiale. Si nu am găsit nimic neobișnuit. Tu ai descoperit ceva cand ai vorbit cu familia?
Jk-Mama lui era în stare de soc, băiatul nu se afla acasă seara trecuta, aparent a mers la o întâlnire cu prietena sa si fetele s-au culcat inainte de ora 9 si nu au auzit nimic neobișnuit in timpul nopții.
Y/N-Dar soția?
Jk-Ea a fost cea care l-a găsit, din cauza unui argument dormeau in camere separate de 2 săptămâni si cand s-a dus de dimineață la baie l-a descoperit. Tot ea a fost cea care a sunat la politie.
Y/N-Interesant...
Jk-Aproape am ajuns la tine acasă.
Y/N-Totul pare asa de straniu. Abia aștept sa primesc rapoartele de la autopsie.
Jk-Se pare ca soțul tau e acasa.
Y/N-Vad si eu, masina e parcata chiar in fata casei, oare ce face la ora asta? Trebuia sa fie la munca...
Jk-Cat timp o sa o mai duceți asa?
Y/N-Viata mea personala nu te privește pe tine.
Jk-Eu as spune alt lucru...
Înainte ca Jungkook sa mai spuna ceva ma dau jos din mașină.
Ii fac usor cu mana si apoi privesc cum se îndepărtează masina de mine.
Iau o gura mare de aer si intru in casa.
Nj-Buna, scumpete.
Namjoon se apropie de mine si imi lasa un mic sărut pe frunte.
Nj-Te-ai întors deja? Ai un nou caz?
Y/N-As putea sa te întreb acelasi lucru, nu ar trebui sa fi la lucru?
Nj-Ba da, am uitat ceva acasa si m-am întors sa il iau.
Vad cum Namjoon isi ia pe el sacoul si cheile de la masina.
Y/N-Sa ai o zi frumoasa la lucru.
Nj-Si tu, ne vedem mai târziu.
Namjoon iese din casa și pleca spre lucru cu masina.
In urma lui se simte acel miros de parfum.
Y/N-Cat ai sa o mai duci asa Y/N?
Era parfumul ei...
Soțul meu ma înșela de ceva timp cu secretara lui, stiam asta. Toate ieșirile de "afaceri" si plecatul cate o săptămână cu pretextul unei "întâlniri" importante, erau lucrurile care ii făceau acțiunile si mai evidente.
Era ușor sa citesc un om, dupa toți anii pe care i-am petrecut studiind comportamentul uman, era usor sa citesc orice persoana. Si pana la urma orice femeie si-ar fi dat seama ca soțul ei o înșela atunci cand vine cu urme de ruj rosu pe camasa, ruj pe care eu nu l-am avut niciodată.
Cu toate ca știam ceea ce face, nu ma puteam duce sa-i spun sa ne despărțim. Eram doi oameni cu locuri de munca importante si preocupări mai mari decât iubirea, eram prea diferiți. Nu ma dureau acțiunile soțului meu care si-a găsit alinarea într-o persoana mai apropiata lui, iubirea dintre noi oricum nu mai exista. De aceea l-am lasat sa ma însele cu ea, știam ca sunt mult mai potriviți unul pentru celalalt, lucrau in aceeași domeniu si se vedeau zilnic. Si pana la urma, nu era singurul care calca strâmb. Si eu faceam același lucru...
Atunci cand am aflat ca ma înșela am fost devastata, desi ma așteptam, cu toate astea, a fost asa de ușor sa uit totul atunci cand am găsit alinare in bratele lui Jungkook. El stia tot ce se petrece in casa mea. Prima oara cand l-am înșelat pe Namjoon m-am simțit foarte vinovata, dar dupa ceva timp imi era greu sa ma opresc, ceva legat de Jungkook ma tot aducea in patul lui, poate era pasiunea pentru mistere și crima, sau pur si simplu faptul ca era asistentul meu de 4 ani si ma stia chiar mai bine decât propriul meu sot.
Ma las ușor pe pat si imi închid ochii, am lucruri mai bune de facut decat sa ma gândesc la relatia mea. Aveam de rezolvat un caz, crima sau nu, trebuia sa aduc cauza morții Domnului Choi la lumina.
O bătaie in usa este cea care ma scoate din transa. Ma ridic din pat si cobor scările indreptandu-ma spre usa principala.
Y/N-Jungkook? Ce faci aici?
Jk-Credeam ca vrei sa lucrezi la caz. De aceea am venit.
Imi ridic puțin sprânceană făcându-i loc lui Jungkook sa intre in casa.
Y/N-Cred ca stim amândoi ca nu o sa ajungem sa discutam despre caz.
Jk-Ce vrei sa spui prin asta?
Y/N-Noi doi, singuri, soțul meu este la munca.
Jk-Si ce e rau in asta? Jungkook face un pas spre mine si ma prinde de talie lipindu-mi pieptul de al lui.
Y/N-Chiar de asta vorbeam, nu poți sa iti ti mâinile departe de mine nici macar o secunda. Sa nu uitam ca sunt femeie măritată.
Ii arunc lui Jungkook o privire seducatoare in timp ce imi pun mâinile in jurul gatului lui.
Jk-Sotul tau este ocupat, dar eu nu sunt si cel puțin mie imi pasa de tine.
Jungkook imi lasa săruturi fierbinți pe gat in timp ce eu rad suav.
Y/N-Cred ca ai dreptate, cazul poate sa mai aștepte.
Jungkook ma ridica in sus si eu imi înfășor picioarele in jurul taliei sale stiind...ca am comis, din nou, aceeași crima lăsându-l pe Jungkook in casa mea, in patul meu, dar cel mai grav...in inima mea.Oare merita sa fac si partea a doua,? 🤔
Am niște idei interesante cu privire la povestea asta,dar nu stiu ce sa zic. V-ar placea sa vedeți o continuare?
CITEȘTI
Oneshots si povesti scurte
FanfictionPovesti scurte si oneshot-uri (o singura poveste /parte) cu Jungkook. ✨ Enjoy! 💛 My personal faves (top 5) 1 - Quick fast (heavy wheels) 2 - The 90's case 3 - Hanahaki 4 - Drama club - My teenage story (cititi si cartea, e inspirata dupa capitolul...