Hanahaki

454 27 28
                                    

Partea I

Pentru cei care nu știu ce e înseamnă titlul, hanahaki e o boala (imaginara) in care o persoana începe sa tușească petale de flori sau chiar flori întregi atunci cand este indragostita de o persoana, o iubire neimpartasita. Singurul mod prin care scapi de ea este ca persoana pe care o iubești sa aiba aceleași sentimente ca si tine si sa iti accepte iubirea, dar poți sa te si operezi ca sa scapi de ele, cu toate astea si sentimentele o sa dispara odata cu petalele daca alegi sa te operezi. Persoanele care sufera de aceasta boala mor la cateva luni de la manifestare (in jur de 2 sau 3 luni, dar pot sa fie si cateva săptămâni) deoarece plămânii lor se umplu de petale.
Sugerez sa ascultați melodia pe care am pus-o mai sus (sau orice melodie mai trista vreți voi) 😉.
Enjoy!

-Y/N POV-
O petala...

Atat a fost la început, doar o petala.

Nu am crezut ca o sa insemne ceva, nu stiam ce impact o sa ai asupra mea. Nu știam ca o ma îndrăgostesc de tine, speram sa fie doar un vis...
Ma îndrept din nou spre baie, veșnicul sentimen de sufocare era din nou prezent.
Si ma duc in fata oglinzii, tușesc doar petale pana cand obiectul care imi infunda gatul iese afara. Era o floare.
Floare de tigru...
Atunci mi-am dat seama cine era acel cineva pentru mine.
Iau floarea in mana si ma uit la ea.
Y/N-Naiba sa te ia Jeon.
Lacrimile încep sa curga pe fata mea neîncetat.

Jeon Jungkook.

Cel mai popular baiat din scoala, toata lumea il iubea. Avea orice persoana la picioare.
De ce el?
De ce trebuie eu sa-l iubesc pe el dintre toți.
Stiam ca nu am nicio șansă cu el,pe langa faptul ca era popular mai era si într-o relație.
Iau un sac de gunoi si pun toate petalele in el, ma spal pe fata si ma pregătesc sa merg iar la scoala.
A trecut deja o luna de cand am început sa tușesc petalele.
Un fior rece ma ia cand privesc iar floarea.
Voi muri...
Iau sacul cu mine si il arunc in tomberonul din fata casei, dar păstrez floarea.
Nici nu știu cand ajung in fata liceului dar imi dau sema atunci cand prietena mea cea mai buna ma scoate din transa.
Juli-Y/N te-am așteptat, voiam sa iti spun cele mai extraordinare ves...ești bine? Pari puțin palida.
Y/N-Sunt bine Juli, doar puțin amețita.
Juli-Vrei sa mergem la cabinetul medical?
Voiam sa ii raspund dar sunt oprita de persoana care isi înfășoară bratele in jurul lui Juli.
???-Mi-a fost dor de tine.
Juli-Jungkook! M-ai speriat!
Sentimentul de înec apare din nou atunci cand il vad pe Jungkook.
Jk-Nu asta era intenția mea, pui.
Juli râde si il ia in brate pe Jungkook.
Y/N-Umm,am ceva de făcut, ne vedem mai târziu.
Juli nu reușește sa ma oprească pentru ca eu deja dispar de acolo. Ma îndrept direct spre baie si încep sa tușesc. O gramada de petale cad pe jos.
Y/N-La naiba.
Imi șterg gura si încep sa le adun.
De unde era eu sa stiu ca urma sa ma îndrăgostesc de iubitul prietenei mele.
Situatia era foarte aiurea, eu il iubeam pe Jungkook dar el era cu Juli. Nu puteam sa-i fac ei una ca asta.
Ies din baie si ma îndrept spre clasa in care am prima ora.
Juli ma aștepta in banca, mi-a zâmbit când m-a văzut si mi-a făcut semn sa ma duc langa ea.
Ma asez lang ea si ii zâmbesc slab.
Juli-Despre ce vorbeam de dimineață?
Y/N-Ceva veste extraordinara.
Juli-Nici nu ai sa iti imaginezi! Tin o petrecere sâmbăta! Si ești invitata mea speciala.
Y/N-Juli, stii ca petrecerile nu sunt genul meu, mai bine stau acasa si învăț.
Juli-Dar e o petrecere speciala, eu si Jungkook facem un an de relație si sunt super incantata sa împărtășesc asta cu lumea! Te rog!
Acum chiar nu voiam sa mai merg. Faptul ca trebuia sa ma duc la o petrecere unde Jungkook si Juli erau in lumina reflectoarelor ma face sa ma simt si mai rau.
Y/N-Nu știu ce sa zic...
Juli-Cum sa nu stii! Normal ca ai sa vii!
Y/N-Bine atunci, ne vedem sâmbătă...
Juli ma ia in brate de bucurie.
Ora începe destul de repede si eu încercăm sa ma concentrez dar nu puteam, simțeam cum imi era din ce in ce mai greu sa respir.
Imi inchid ochii si incerc sa ma controlez când pe usa intra cineva.
???-Nici nu va imaginați ce am gasit!
P-Mia! Ce fel de comportament e asta?
Colega noastră Mia intra pe usa dar eu nu sunt atenta la ce spune.
Mia-In cosul din baia fetelor erau petle de flori! Cineva din scoala are hanahaki! Si asta nu e cel mai important lucru!
P-Hueng Mia! Îți dau detenție!
Mia-Sunt petale de floare de tigru!
Si uite cum atenția mea era pe Mia, fata mea isi pierde culoarea cand o vad cu mana plina de petale, petalele pe care eu le-am scos.
Ma uit la Juli care are o fata de ne descifrat.
Mia-Cineva e îndrăgostit de Jungkook, ce zici de asta Juli? Cineva moare dupa iubitul tău, la propriu!
P-De ajuns Mia, la director cu tine!
Toata clasa era in stare de soc, soapte se auzeau peste tot deja.
Profesoara o ia pe Mia si o duce la director iar eu ma uit spre Juli.
Y/N-Esti bine, Juli?
Juni-Nu chiar...
Y/N-Vrei sa mergem sa iei o gura de aer?
Juli-Da.
Amandoua iesim din clasa si Juli il suna pe Jungkook.
Ii spune vestea si nu durează mai mult de câteva minute ca Jungkook sa apara.
Jk-Nu fi supărată, pui.
Juli-Sambata facem un an de relație si cineva moare pentru ca te iubește si tu zici sa nu fiu supărată?!
Jk-Nu asta contează, noi suntem fericiți, nu pot schimba faptul ca persoana aia moare, dar si daca ar spune cine e...tot nu as fi cu ea...
Ei bine...eu sunt...
Voiam sa tip din toți plămânii dar m-am abținut, poate ca nu e asa rau sa mor pana la urma...
Jk-Noi o sa ținem petrecerea sâmbăta si nu o sa ne mai gândim la asta, bine. Hai sa continuam cu viata noastră.
Juli-Bine,asa facem. Imi pare rau ca am țipat.
Jungkook si Juli se săruta in fata mea si eu ma întorc cu spatele. Simt ceva bizar pe limba asa ca o scot afara.
Era o petala...
Ce prostuța am fost sa cred ca toate astea nu erau ceva de care sa ma îngrijorez.
Macar acum stiam ca nu am sa fiu fericita niciodată...
Juli-Y/N, hai sa mergem la următoarea ora!
Si uite asa am plecat alături de Juli.
Y/N-Te simți mai bine acum?
Juli-Mult mai bine.

Puteam sa mor in pace...
Dar era ceva ce eu nu stiam...
Toti aveau secretele lor...

-JUNGKOOK POV-
Ma uitam la floarea din mana mea, iris de balta japonez...
Jk-La naiba cu tine Y/N...

Nu știu de voi dar mie chiar imi place ceea ce am scris mai sus. 😂😅
Cred ca e una din cele mai bune povesti scurte scrise de mine. 😅
Sper sa va placa si voua!
Spuneti-mi părerea voastră si daca vreți și partea a doua! 😁
Btw, irisul de balta japonez este floarea zilei mele de nastere, neimportant dar voiam sa va spun. 😅😊

Oneshots si povesti scurteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum