The bet

1.2K 37 3
                                    

Partea II

-JUNGKOOK POV-
Y/N-Un pariu? Asta am fost eu pentru tine!
Pielea mea era deja foarte palida, simțeam ca urma sa leșin.
Imi intorc privirea tulbure doar ca sa dau nas in nsa cu expresia amuzata a lui Wooseok.
Ws-Bine ai venit Y/N! Ce avem noi aici? Esti bona acum?!
Y/N-Ce vrei Wooseok? De ce m-ai chemat aici, sa ma umilești?
Ws-Vad ca ai ramas la fel de dura.
Wooseok se pune între noi doi si se apropie usor de Jason.
Jk-Nici sa nu îndrăznești!
Ws-Vad ca a prins mâță limba! Te-ai trezit la viata?
Jk-Daca te atingi de un singur fir de par din capul copilului meu, te distrug.
Ws-Stai puțin, copilul tau? Aveți un copil?
Y/N-Tu ce crezi?
Ws-Asta devine din ce in ce mai bine.
Jk-Nu mai vreau sa te vad, hai sa mergem Y/N.
Y/N-Nu vreau sa vin cu tine niciunde. Cand aveai de gand sa imi spui? Am fost doar un pariu pentru tine?!
Jk-Iti explic tot acasa, hai sa mergem, te rog!
Y/N-Tu nu intelegi? Nu vin niciunde cu tine, nu venim!
Jk-Y/N nu imi face una ca asta, promit ca iti explic ce s-a întâmplat.
Y/N-De cat timp, Jungkook? De cat timp se intampla asta?
Ws-Nu vreau sa ma bag in treburile voastre, dar se intampla de cam de 2 ani si 7 luni, daca stau sa calculez.
Y/N-Wow! Sunt uimita! Mi-ai ținut acest lucru ascuns de atata timp!
Jk-Nu e ceea ce pare! Pot sa iti explic!
Y/N-Chiar am nevoie de explicația ta!
Eram într-un mod de panica in momentul asta, stiam ca nu trebuia sa am incredere in Wooseok. Din cauza agitației de acolo, Jason a început sa planga. Y/N se uita puțin la el si ii aduce capul la pieptul ei,dar Jason nu se oprește.
Jk-Pot sa incerc si eu?
Vad ca Y/N ezita, dar il intinde spre mine.
Il apuc usor si il duc spre pieptul meu.
Jason se calmeaza si eu continui sa il legan.
Ws-Awww, ce frumos!
Y/N&Jk-TACI!
Wooseok pare puțin șocat si eu prind momentul potrivit ca sa explic.
Jk-Acum 2 ani si 7 luni, am facut un pariu cu Wooseok. Iti jur ca a fost una dintre cele mai mari greșeli ale mele, am fost un las si nu am avut curajul sa te intreb dacă vrei sa ieși cu mine. In seara cu petrecerea, de aia am făcut-o. Te placeam de atata timp, nu voiam sa te pierd, dar nici nu puteam sa iti spun.
Y/N-Trebuia sa ma întrebi, Jungkook! Te-am plăcut de atata timp!
Jk-Am crezut ca daca o sa am ceva care sa ma impinga de la spate, am sa pot sa ie invit in oras, doar asa am reușit.
Y/N-Cat timp a durat toata prostia asta?!
Jk-Un an, trebuia sa ma întâlnesc cu tine timp de un an.
Y/N-De ce nu mi-ai spus atunci cand s-a terminat? Chiar ai vrut sa te despărți de mine!
Jk-Normal ca nu! Voiam sa iti spun de pariu si dupa sa il confrunt pe Wooseok!
Y/N-Atunci ce te-a reținut?!
Jk-Ai venit la mine in seara aniversarii noastre, mi-ai spus ca esti însărcinată! Cum voiai sa te părăsesc?! Te iubesc, pe tine, pe Jason! Nu vreau sa ve pierd.
Y/N-Sunt asa de supărată! Nu imi vine sa cred ca mi-ai facut una ca asta! Nu știu daca mai pot sa am incredere in tine, cine stie ce alte lucruri imi ascunzi!
Jk-Iti jur ca nu mai ascund nimic, doar pe tine te iubesc si asta a fost singura mea greșeală!
Y/N-Am nevoie de ceva timp, vreau sa ma gândesc la ceea ce s-a întâmplat si daca iti meriți șansa.
Jk-Iti dau tot timpul din lume! Vreau doar sa va am in brate.
Ws-Asta este asa de plictisitor, parca ma uit la o drama proasta. Nici macar nu ați plans sau ceva, nu știu.
Y/N-Tu nu ai pic de rușine? Din cauza prostiei tale putem sa ne despărțim!
Ws-Nu e vina mea ca sunteți in situația asta.
Y/N-Esti dezgustător!
Vad cum palma lui Y/N face contac cu fata lui Wooseok.
Ws-Femeie! Cine te crezi! Nu ai niciun drept sa dai in mine!
Vad ca Wooseok isi ridica pumnul si vrea sa o loveasca pe Y/N.
Nici nu stau pe ganduri si il lovesc direct in maxilar. Il dau pe Jason inapoi lui Y/N si ii mai dau un pumn lui Wooseok.
Jk-Ti-am spus ca nu ai dreptul sa ii atingi.
Il las pe Wooseok pe jos, cu nasul si gura plina de sange si ma indrept spre Y/N.
Jk-Sa mergem.
Y/N il pune pe Jason in scăunelul din spate si urca pe locul din dreapta.
Pornesc masina si plecam.
Y/N-Poti sa ne lasi la mama, te rog.
Jk-Y/N...
Y/N-Te iubesc, Jungkook...dar chiar vreau puțin timp ca sa ma gandesc la ce sa fac.
Opresc masina in fata casei părinților lui Y/N.
Y/N isi deschide usa, il ia pe Jason si inainte sa plece ii strig numele,se intoarce catre mine si se uita curioasa.
Jk-Vreau sa stiu ca va iubesc si ca imi pare rau. Nu as fi vrut niciodata sa se întâmple asta, chiar imi pare rau.
Y/N se apropie de mine si imi prinde barbia intre degete. Isi aporipe usor capul de al meu si imi saruta usor buzele.
Y/N-Pe mai tarziu.
*PESTE 6 LUNI*
P-Jeon Jungkook o iei de sotie pe Lee Y/N?
Jk-Da!
P-Lee Y/N il iei de sot pe Jeon Jungkook?
Y/N-Da!
P-Poti sa săruți mireasa!
Si asa imi lipesc buzele de a lui Y/N, un sarut care va lega iubirea noastră, cu bune si cu rele, cu pariuri si fara, pe veci!💛


Oneshots si povesti scurteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum