-JUNGKOOK POV-
Jk-Ne auzim mai târziu Juul!
Juul-Ai grija de tine Kook!
Imi iau la revedere de la prietena mea cea mai buna si ma îndrept spre poarta casei mele.
Garda care stătea acolo ma saluta cu respect si imi spune ca tatal meu vrea sa vorbească ceva cu mine.
Intru in casa si ma îndrept spre biroul lui.
Tatal meu era unul dintre cei mai respectați si bogați CEO din Coreea,eu, fiul lui, Jeon Jungkook, eram la fe de respectat ca el, inca de la o vârstă frageda am mers după niște reguli impuse de el si am fost aspru pedepsit daca le încalcăm. Traiam sub umbra tatălui meu, stiam asta deja, dar stima ca o sa vina vremea sa strălucesc eu eu, urma sa calc scarile pe care el le-a clădit și de aceea aveam mult respect pentru el, imi voia binele.
Imi las rucsacul langa perete si apoi bat la usa.
T-Da!
Deschid usa si il salut.
Jk-Buna tata.
T-Vad ca ai ajuns acasa, puțin mai târziu astăzi, ce s-a întâmplat?
Jk-Juul a avut nevoie de ajutor la proiectul pentru biologie si m-a rugat sa o ajut. Am anunțat garzile înainte.
T-Foarte bine, fiule. Poți sa iei un loc.
Ma asez pe canapea si ma uit curios la el. Biroul lui era plin de hârtii, printre care si un plic rosu.
Jk-De ce m-ai chemat?
T-Voiam sa vorbesc ceva important cu tine...
Jk-Sunt doar ochi si urechi.
T-S-ar putea sa fie puțin ciudat pentru tine după ce iti spun asta...e despre mama ta.
Mama...
Mama mea a murit într-un accident de masina cand eu eram doar un bebeluș, nu am apucat sa o cunosc, dar am văzut poze si am auzit multe povesti despre ea.
Jk-Mama?
T-Am primit o scrisoare de la compania Lee acum câteva săptămâni. O scrisoare cu un contract de căsătorie...
Ma uit la el șocat, doar nu avea de gand sa ma pună sa ma căsătoresc cu cineva.
Jk-Căsătorie?!
Ma ridic in picioare, pumnii mei erau inclestati.
T-Calmează-te Jungkook! Asculta ce am de zis, ce comportament e asta?
Jk-Imi pare rau.
Imi las privirea in pământ si ma asez iar pe canapea.
T-E pentru mine, ma recasatoresc cu fata familiei Lee.
Nu stiam ce sa spun, nu ma așteptam la vestea asta. Eram destul de șocat, urma sa am alta mama
T-Jungkook, spune ceva.
Jk-Nu prea știu ce, nu ma așteptam la asta...
T-O sa vina astăzi sa o cunoaștem, la cina, vreau sa te comporți frumos cu ea.
Jk-Nici macar nu stii cum arata? Sau cine e?
T-Nu stiu nimic despre ea, dar căsătoria asta ne va aduce multe beneficii.
Jk-Înțeleg...
Ma ridic de pe canapea si plec din biroul lui. Merg in camera mea si ma asez pe pat. Gândurile mele erau amestecate, nici nu stiam ce sa mai simt. Speram ca femeia cu care urma sa se căsătorească tata sa fie buna si sa ma înțeleg bine cu ea.
......................
Timpul a trecut destul de repede si vremea pentru cina a venit.
Opresc apa si ies din dus. Ma îmbrac repede si ma aranjez puțin. Dintr-o data aud o bătaie la usa si pe tata care primește pe cineva înăuntru, stiam ca a venit.
T-JUNGKOOK! COBOARĂ, TE ROG!
Ma uit in oglinda pentru ultima data si cobor încet scarile.
Ma uit la tata si apoi imi îndrept privirea spre ea.
Ochii mei încep sa se mărească din cauza socului, in fata mea stătea o fata, cam de varsta mea. Purta o rochie lunga, roz si avea parul prins într-o coada.
T-Ea este Y/N, viitoare mea soție.
Fata parea destul de abătuta, dar chiar daca era asa, nu aveam de gând sa o las sa fie mama mea,parea ca eram de aceeași vârstă!
Jk-Tata...fata asta nu e cu mult mai mare decât mine...
Y/N-Sunt mai mica decât tine cu aproape un an...
Socul era evident pe fata mea, nu puteam sa îl las pe tata sa se căsătorească cu ea.
Jk-Nu poți sa faci asta!
T-Sa fac ce?
Jk-Sa te căsătorești cu ea! Nu as putea sa o vad niciodată ca pe o mama pentru mine!
T-Jungkook, tonul! Nu iti permit sa imi vorbești asa!
Jk-E asa de ciudat! Nu te simți ciudat sa te căsătorești cu ea! E asa de tânără, ar trebui sa isi găsească un bărbat de varsta ei!
T-Am încheiat discuția asta! Nu am de gand sa te mai ascult, ma căsătoresc cu ea si punct! Acum mergi in camera ta si nu iesi de acolo pana cand nu iti dai seama unde ai greșit!
Ma uit pentru ultima data la ei si merg in camera mea. Inca nu imi venea sa cred ca tatal meu voia sa se căsătorească cu o fata de 20 de ani. Era absurd!
Dupa seara aceea a fost destul de liniște, am refuzat sa ii cer scuze tatei. Y/N venea din ce in ce mai des la noi, încerca sa tina o conversație cu mine din cand in cand, dar o evitam.
Ma întrebam de ce a acceptat asta si gândul ca urma sa se căsătorească cu tatal meu imi facea sângele sa fiarbă in vene.
Dupa doar doua săptămâni aveau deja totul planificat, nunta lor era luna viitoare.
Eu eram in camera mea si încercăm sa ma concentrez asupra eseului pe care trebuia sa il scriu, cand aud o bătaie la usa.
Jk-Da!
T-Ma duc pana la companie, trebuie sa rezolv o problema, Y/N o sa ajungă din moment în moment, vreau sa stai tu cu ea pana ma întorc.
Nu am apucat sa ii spun ceva ca a si închis ușa. După douăzeci de minute aud cum se deschide usa de la intrare.
Y/N-AM AJUNS!
Imi las pixul pe masa si ma ridic de pe scaun.
Jk-Tata a plecat pana la companie, are ceva treaba.
Y/N-Oh...înțeleg, sa vin mai târziu atunci?
Ma uitam la ea, era o fata tanara si frumoasa, ma rodea curiozitatea sa aflu de ce a acceptat căsătoria asta.
Jk-De ce ai acceptat?
Y/N-Huh?
Jk-Căsătoria asta, de ce ai acceptat?
Y/N-Jungkook...
Jk-Pe bune, Y/N! Suntem de aproape aceeași vârstă, de ce ai accepta sa te căsătorești cu unul ca tata!
Y/N-Nu am avut de ales! Crezi ca mie imi convine?
Jk-Si atunci de ce nu renunti?!
Y/N-Nu pot...e...e complicat!
Jk-La naiba cu tine! Nu am de gand sa te vad toata ziua cu tata! Meriți ceva mai bun...imi e mila de tine!
Ochii ei se umplu de lacrimi.
Nu știu de ce dar uram sa o vad in preajma tatălui meu. Oare aveam ceva sentimente pentru ea sau imi era doar mila?
Ma apropii de ea si ii șterg lacrimile.
Ochii ei c/o (Culoarea ochilor) se uitau la mine, o iau in bratele mele si fara a ma abține imi unesc buzele cu ale ei. Stiam cat de greșit era ceea ce făceam, dar nu ma puteam abține.
Bratele ei se infasoara în jurul gatului meu si simt ca începe sa ma sărute înapoi.
O ridic in bratele mele si ea isi infasoara picioarele in jurul taliei mele, ceea ce faceam era asa de greșit, dar se simțea...corect.
O duc in camera mea fara sa rup sărutul si o las ușor pe patul meu.
Y/N-Nu e bine ce facem...
Jk-Stiu asta, dar...nu ma pot abține.
Imi lipesc iar buzele de ale ei si fara sa imi dau seama eram amândoi dezbrăcați, unul in bratele celuilalt.
Y/N-Nu vreau sa ma căsătoresc cu tatal tau.
Nu ii spun nimic, totul era asa de complicat si simțeam ca am complicat lucrurile si mai tare cu asta.
Ma întrebam daca am făcut lucrul bun sau nu, simțeam o atracție fata de ea,dar nu puteam sa ii stau în cale tatei.
Y/N-Hai sa fugim împreună.
Ma uit la ea si nu stiu ce sa zic, daca spun da încalc regulile tatălui meu si ii ruinez afacerea, dar daca spun nu atunci am sa trăiesc in vinovăție toata viata.
Y/N-Spune ceva...
Jk-Asta a fost o greșeală, Y/N...urmeaza sa te căsătorești cu tatal meu...nu trebuia sa facem asta...
Se uita la mine cu aceeași privire pe care o avea in sufragerie si se ridica din pat.
Începe sa isi ia repede hainele pe ea, cateva lacrimi isi fac apariția pe fata ei.
Simțeam o durere in suflet si inima, imi duc mana la piept si imi simt inima bătând mai tare ca niciodată. Gândurile mele nu mai existau, singurul lucru pe care il stiam era ca nu trebuia sa o las sa plece, aveam acea voce interioara care imi spunea asta...
"Nu o lasa sa plece"
Dar nu pot sa ii fac asta tatei
"Daca ii dai drumul acum nu o sa o mai ai niciodată"
Eu...nu știu ce sa fac...
"Nu o lasa sa plece, Jungkook, stii ca ti la ea...o sa fie prea târziu..."
Imi deschid gura sa ii spun sa nu plece, dar mi-o ia înainte.
Y/N-Doar ca sa stii, nu am sa iau asta ca pe o greșeală, nu m-am simțit niciodată mai vie decât acum...simt ca pot sa respir cu tine...dar se pare ca tu nu simți la fel. La revedere, Jungkook...
Trântește usa in spatele ei si simt cum o lacrima isi face loc pe fata mea.Inca o zi în care... am pus fericirea tatalui meu in locul fericitii mele.
Am scăpat de examene!😊 In sfarsit sunt libera pentru câteva săptămâni si am timp si pentru mine.
Ideea asta mi-a venit imediat după ce am terminat totul si ma gandeam sa o scriu. Nu stiu daca merita sa fac si partea a doua, imi e teama ca nu o sa imi iasa la fel de bine ca asta. Voi ce credeți despre capitolul asta? 🤔✨
CITEȘTI
Oneshots si povesti scurte
FanfictionPovesti scurte si oneshot-uri (o singura poveste /parte) cu Jungkook. ✨ Enjoy! 💛 My personal faves (top 5) 1 - Quick fast (heavy wheels) 2 - The 90's case 3 - Hanahaki 4 - Drama club - My teenage story (cititi si cartea, e inspirata dupa capitolul...