Daca vreți sa simțiți cu adevărat capitolul atunci ascultați melodia de mai sus.
Enjoy!-Y/N POV-
Draga jurnalule,Imi place un băiat...
Numele lui este Jeon Jungkook si suntem in aceeași clasa.
Vreau sa ii spun ce simt. Dar nu stiu cum...
Nu m-ar accepta niciodată.Si oricum nu as putea fi fericita cu el...
Imi închid jurnalul si il las pe pat. Astazi este oficial prima zi de vacanta.
Eram destul de posomorâta deoarece stiam ca nu o sa-l mai vad pe Jungkook. In fiecare vara ai mei ma duceau la rudele care locuiau in apropierea plajei.
M-Y/N esti gata?!
Y/N-Aproape gata mama!
Imi pun jurnalul in rucsac si ma uit in oglinda.
Y/N-Asta poate fi ultima ta vara Y/N! Ar fi bine sa te bucuri de ea.
Ma alătur familiei mele si toți trei plecam spre locuința mătușii mele.
M-Sper ca o sa ai o vara de neuitat.
Puteam sa vad tristețea si suferinta mamei cand a spus asta.
Y/N-Promit ca ma voi distra.
Ma uitam pe geam cum afara treceau diferite persoane si stiam ca fiecare avea problemele lor oricât de fericite ar fi. Sub masca aia de fericire pe care o afișau ascundeau cele mai adânci secrete.
Ca si mine...
Deschid geamul si las briza sa-mi lovească fata. Imi închid ochii si ma gândesc la toate lucrurile bune si momentele fericite pe care le-am trăit.
Gândul meu se duce iar la Jungkook, imi placea sa-l privesc in pauza sau la antrenamentele de baschet. Era asa de fericit cand câștiga meciurile si cand reușea sa rezolve problema cuiva. Mereu a fost foarte atent cu toata lumea si extraordinar de dulce.
Imi amintesc de ziua in care m-am îndrăgostit de el. Era prima ora si toata lumea se grăbea sa ajungă, cărțile mele căzuseră jos de la agitație si nici nu mi-am dat seama cand s-a întâmplat dar eram deja fata in fata cu el. Avea un zâmbet dulce si ochii lui parca țineau o întreaga galaxie. A fost prima oara cand mi-a picat cineva cu tronc.
Voiam sa ma apropii de el dar eram prea retrasa ca sa fac asta. Si atunci a venit si prima dezamăgire a vieții.
M-am îmbolnăvit.
Am stat in spital zile in sir si nu am reușit sa-i mai vad zâmbetul, asa de mult voiam sa ma viziteze dar cine eram eu pentru el...
Nu ma cunoștea, probabil ca nici nu stia cine sunt...
Cand imi deschid iar ochii observ ca eram deja la casa mătușii mele.
Jun-Y/N ce ma bucur sa te vad! Uite ce mare ai crescut!
Matusa mea ma ia in brate și cu lacrimi în ochi se uita la mine.
Jun-Esti o fata asa frumoasa.
Ma îndrept spre camera mea si ma așez iar pe pat.
Hyun-Ce faci? Nici nu iti mai pasa de varul tau?
Y/N-Hyun! Ce ma bucur sa te vad!
Hyun-Si eu pot spune același lucru!
Hyun e varul meu si cel mai tare tip din lume, el stie mereu cum sa ma faca sa ma simt mai bine.
Hyun-Stiu ca abia ce ai ajuns dar nu vrei sa mergi la o mica plimbare? Vremea e frumoasa si sunt sigur ca ti-a lipsit oceanul?
Y/N-Cred ca am sa ma duc sa ma plimb puțin, chiar mi-a lipsit.
Decid ca e mai bine sa-mi organizez gândurile in liniște asa ca ma îmbrac lejer si plec sa ma plimb pe plaja.
Nu era foarte populat locul dar mai vedeai din cand in cand oameni care se distrau in apa sau pe uscat. Mirosul de apa sărată era peste tot si o briza fina bătea. Nisipul se simțea fierbinte sub picioarele mele, totul era asa frumos.
Ma duc puțin mai departe si ma așez aproape de mal,din cand in cand mai venea cate un val mai puternic ce aducea apa la picioarele mele. Era asa de relaxant totul, cu siguranță imi va lipsi.
Nici nu imi dau seama dar simt dintr-o data o durere in cap si minge care cade lângă mine.
???-Esti bine! Imi pare rau!
Ochii mei erau închiși din cauza durerii dar simt o mana fina care ma atinge.
???-Imi pare extrem de rau! Nu voiam sa dau in tine.
Cu putina furie imi deschid ochii si ma uit la persoana de lângă mine. Voiam sa zic ceva dar respirația mea se taie cand il vad pe Jungkook lângă mine. Avea o privire îngrijorată si aceeași pereche de ochi sclipitori.
Jk-Y/N?!
Ma îndepărtez repede de el si ma ridic.
Y/M-Umm...
Jk-Nu stiam ca si tu esti aici.
Y/N-Sunt in vacanta.
Jk-Si eu, sunt cu niște prieteni.
Y/N-Bine...
Jk-Imi pare rau ca te-am lovit, poate bem si noi ceva într-o zi.
Jungkook ia mingea si se întoarce la prietenii lui lăsându-mă pe mine cu o fata rosie. Nu ma așteptam sa fie si el aici.
Ma întorc acasa cat de repede pot si ma duc direct spre camera mea.
Inima imi batea extrem de tare si simțeam ca o sa leșin. Imi iau repede o gura de aer si ma întind pe pat.
Jeon Jungkook era pe aceeași plaja cu mine.
Acum e șansa ta Y/N...trebuie sa-i spui ce simți.
CITEȘTI
Oneshots si povesti scurte
FanfictionPovesti scurte si oneshot-uri (o singura poveste /parte) cu Jungkook. ✨ Enjoy! 💛 My personal faves (top 5) 1 - Quick fast (heavy wheels) 2 - The 90's case 3 - Hanahaki 4 - Drama club - My teenage story (cititi si cartea, e inspirata dupa capitolul...