Karma

428 39 20
                                    

-Y/N POV-
Ecoul râsetelor lui si ale ei umpleau golul din casa. Desi erau pe partea cealaltă a holului puteam sa aud cat de fericiți erau si cat de tare se bucurau.
In schimb eu? Eu stateam in mijlocul holului întunecat, o matura statea stransa in mana mea.
Usa camerei se deschide si afara iese bărbatul, camasa lui era șifonata, cei doi nasturi de sus erau desfăcuti arătând puțin din pieptul lui proeminent, avea parul ciufulit si cateva urme de ruj sters în jurul gatului.
Y/N-Domnule Jeon, am terminat pe ziua de astăzi.
Jungkook isi ridica privirea si imi zâmbește, era ceva ciudat in ochii lui, totuși, parea diferit.
Jk-Poti sa pleci atunci, Y/N, ne vedem maine.
Ma aplec in semn de respect in fata lui, dar cand imi ridic capul observ doua maini înfășurate in jurul taliei lui. Doi ochi reci ma privesc cu ura din spatele lui.
Buzele ei rosii încep sa se miște, lăsând câteva sărutări pe gatul lui.
Jk-Ahri, nu acum.
Domnul Jeon o împinge usor de pe el si apoi trece pe langa mine, îndreptându-se spre bucătărie.
Femeia ramane in spatele lui si imi arunca priviri ascuțite.
Y/N-Eu am sa plec atunci.
Las matura la locul ei si apoi ies din casa uriasa. Uniforma mea de menajera era puțin murdara, dar asta nu conta.
Ma urc pe bicicleta mea si înainte sa plec ma uit inca odata la casa lui. Lumina era aprinsa in bucătărie si desi jaluzelele erau trase, puteam cu ușurință sa vad cele doua figuri cum se sărutau.
Las un oftat adanc si incep sa ma îndrept ușor spre casa mea.
Stiam ca maine trebuia sa o iau de la început, de când am fost angajata ca menajera la casa Domnului Jeon, lucrurile au fost asa.
Jungkook era o celebritate cunoscuta peste tot in lume si ii era destul de dificil sa aiba grija de casa lui, cand am aplicat ca menajera pentru el, nu m-am așteptat sa fie foarte mult de lucru, si asa era mai mereu plecat. Adevărul era ca nu aveam multe de făcut, dar atmosfera creata  de iubita lui secreta era una dificila. Fata ma ura din toate punctele de vedere si nu era zi in care sa nu se certe pe tema asta.
Câteodată ma întrebam de ce ma considera asa o amenințare pentru ea. Nu aveam nimic din ce avea ea, ea era bogata si frumoasa, iar eu...eu traiam de pe o zi pe alta cu ce primeam de la Jungkook.
Imi las lucrurile pe canapeaua din apartamentul meu si apoi merg direct spre baie. Imi dau uniforma jos si încep sa scot petele de pe ea.
Dupa ce reușesc sa o curat pe ea, ma curat si pe mine si apoi ma asez in patul meu, adormind.
..........................
Jk-Ai ajuns deja, Y/N?
Y/N-Orarul meu începe la ora 8, micul de jun este gata.
Pe vremea când eu am ajuns înapoi la casa lui Jungkook, Ahri nu mai era. Eram puțin mai liniștită stiind ca nu aveam de a face cu ea si in dimineața asta.
Y/N-Cum este, va place?
Jk-Hmm, e foarte bun, dar de cate ori ti-am spus sa imi spui Jungkook, nu Domnul Jeon.
Y/N-Nu cred ca pot sa va spun asa, iubita dumneavoastră s-ar supara.
Jk-Nu ea face legea în casa mea, daca eu ti-am spus sa imi spui Jungkook, atuni asa imi spui. Bine?
Y/N-Bine, dom...adica Jungkook.
Jk-Asa e mai bine, acum, ai mâncat ceva in dimineața asta?
Y/N-Nu chiar, am plecat mai repede, m-am plimbat puțin ca sa...ca sa imi limpezesc gândurile.
Mana lui se înfășoară usor in jurul încheieturii mele si ma trage mai aproape de masa.
Jk-Atunci mănâncă si tu ceva, ai gatit destul de mult.
Y/N-Nu trebuie sa va gândiți la mine, eu sunt bine.
Jk-Y/N. Stai jos.
Privirea lui era destul de amenințătoare asa ca am decis sa ma asez. Stateam fata in fata si mancam in liniște.
Jk-De ce nu ai pe cineva ?
Privirea mea se îndreaptă spre fata lui.
Y/N-Hmm,nu cred ca am găsit persoana potrivita.
Mana lui începe sa imi mângâie puțin fata, privirea lui era una blândă, dar nu puteam sa ii citesc emoțiile.
Jk-Esti frumoasa.
Dupa ce spune asta primește un apel, se ridica si pleacă de la masa.
Jk-Trebuie sa merg la studio, o parte din cantecul meu nu s-a înregistrat, ai tu grija de casa pana ma întorc.
Y/N-Da...
Jk-S-ar putea sa vin mai pe seara, daca apare Ahri sa ii spui sa ma sune!
Isi ia lucrurile rapid si apoi pleacă, lăsându-mă pe mine la masa cu o fata roșie si o inima bătând mai repede ca niciodată.
Am crezut ca nu o sa ma atașez de el, dar de fiecare data cand face cate un gest micut, inima mea o ia razna.
Dupa ce mi-am revenit in fire, m-am apucat de curățenie.
Nici nu mi-am dat seama cat de repede a trecut timpul, era deja ora șase seara. Afara era deja întuneric, eu așteptam liniștită in bucătărie venirea lui Jungkook.
Dintr-o data aud un sunte de chei si pe usa intra Ahri. Lumina era stinsa in sufragerie si pe micul hol se auzea doar vocea ei,parea ca vorbește cu cineva la telefon.
Ahri-Nu, nu, abia ce am venit de la mall.
Vad cum lumina din sufragerie se aprinde si cum Ahri se aseaza pe canapea.
Ahri-Nu, Ji-an, nu am fost cu Jungkook. Fraierul ala iar e ocupat, am fost cu Tae-Jun.
Tae-Jun? Cine mai e si Tae-Jun?
Ahri-O sa ma despart curand de Jungkook, dar mai intai trebuie sa aștept colecția de primăvară de la Gucci, am auzit ca o sa fie bestiala.
Deci asta se întâmplă Ahri il insela pe Jungkook.
Un sunet de masina se aude din fata case, Jungkook era acasa.
Ahri-Trebuie sa închid, a ajuns acasa.
Usa se deschide si in casa intra un Jungkook care pare nervos.
Ahri-Kookie! Ai ajuns acasa!
Fata voia sa sara direct în bratele lui, dar Jungkook a respins-o.
Jk-Nu acum, Ahri!
Ahri-De ce esti asa furios?
Jk-Unde e Y/N? A plecat?
Ahri-Y/N? E aici?!
Y/N-Nu am plecat, sunt aici.
Jk-Ce bine, poți sa imi pregătești, te rog, o baie fierbinte?
Păcat ca era cu spatele, trebuia sa observe privirea de pe fata lui Ahri, acum era randul meu sa zâmbesc.
Y/N-Sigur, Jungkook. Ce vrei pentru cina?
Jk-Nimic special, gătește orice.
Ahri-Cum adica Jungkook? Cine te crezi tu sa ii spui asa iubitului meu?
Eu ii evit întrebarea si merg la etaj ca sa ii pregătesc baia lui Jungkook.
Jk-Eu am lăsat-o sa imi spună asa.
Ahri-Cum e posibil asa ceva! Ea e doar o menajera!
Jk-Nu am chef sa ma cert cu tine azi Ahri, daca vrei sa ramai aici atunci fa liniște!
Ma întorc înapoi in sufragerie dupa ce termin, Jungkook imi mulțumește si pleacă spre baie.
Ahri-Tu chiar ai tupeu!
Y/N-Nu caut cearta, Ahri.
Ahri-Doamna Ahri pentru tine, acum spune-mi ce ai auzit?
Y/N-De ce ti-as spune?
Ahri-Ești o nesuferita, sper ca știi asta!
Y/N-Macar eu nu imi înșel iubitul.
Mana ei se infige in parul meu.
Y/N-Da-mi drumul!
Ahri-Asculta la mine fetita! Daca ii spui ceva, ma asigur ca nu o sa mai vezi ziua de maine.
Y/N-De parca mi-ar fi frica de tine.
Ahri ma trântește la pamant si apoi pleacă spre camera lui Jungkook.
Ahri-Sa nu spui ca nu te-am avertizat.
Ma ridic de pe jos si imi aranjez puțin parul, apoi merg sa pregătesc cina.
Jumătate de ora mai târziu atat Ahri cat si Jungkook se intorc jos. Jungkook nu părea deloc mai calm si simțeam ca ceva rau urma sa se întâmple.
Jk-Y/N mi-ai văzut ceasul? Stii tu, cel de aur, pe care l-am primit de la tata.
Y/N-Nu cred. Am fost doar in bucătărie.
Ahri-Nu e adevărat, minte.
Y/N-Ce? Eu am fost doar aici, am pregătit cina.
Jk-Pot sa iti vad rucsacul?
Y/N-Da, e chiar acolo...
Jungkook imi deschide rucsacul si rastoarna tot pe masa. Din el cad doar cateva obiecte.
Y/N-Ti-am spus ca nu am luat nimic.
Ahri-Ce mincinoasă ești, eu te-am văzut cum l-ai luat, e in buzunarul secret de la spate!
Jungkook deschide buzunarul si din el scoate ceasul lui scump.
Simt cum toata lumea se rastoarna cu susul in jos.
Ahri-Ti-am spus eu!
Jk-Ce înseamnă asta, Y/N?
Y/N-Nu are cum, eu nici nu am pus mana pe el! Jungkook, ascultă-mă, nu eu l-am luat.
Il prind de brat si ma uit disperata la el.
Ahri statea sprijinita de perete si zambea.
Abia acum înțelegeam ce se intampla, Ahri a făcut toata asta.
Y/N-Nu eu l-am luat, mi-a fost înscenat Jungkook, Ahri a făcut asta!
Jungkook isi trage brusc mana.
Jk-Cat de josnic, imi furi ceasul si mai ai si tupeul sa dai vina pe iubita mea. Iesi afara.
Y/N-Ce...
Jk-M-ai auzit Y/N, iesi afara! Nu vreau sa te mai vad!
Y/N-Dar,dar,Jungkook!
Bărbatul imi împinge toate lucrurile in brate si apoi ma trage spre usa din fata.
Jk-Sa nu te mai vad in fata ochilor si sa nu imi mai spui niciodată Jungkook,e Domnul Jeon pentru tine.
Mana lui deschide usa si dintr-o data ma arunca afara. Eu cad pe scări, toate lucrurile din bratele mele cad pe jos. Ochii mei înlăcrimați se uitau la el, avea o privire rece si întunecată.
Jk-Sa nu te mai prind in casa mea.
Trântește usa brusc, eu ma ridic puțin si încep sa imi adun lucrurile de pe jos.
Inima mea era franta, nu ma așteptam vreodată sa se întâmple asa ceva,nu ma așteptam ca el sa faca asa ceva.
Au trecut trei zile de la întâmplarea aceea, încercăm sa gasesc alt loc de munca, pentru ca era evident ca Jungkook nu voia sa ma mai vada.
Dupa toata durerea pe care am simțit-o, am realizat ca nu merita sa stau cu gandul la el. Pe de-o parte il înțelegeam, poate ca nici eu nu as fi crezut o menajera in lucrul iubitei mele, dar asta nu justifica comportamentul pe care l-a avut fata de mine.
Singurul lucru care voiam sa se întâmple e sa isi primeasca propria lecție de viata si spre surprinderea mea chiar asa s-a întâmplat.
Alte trei zile mai târziu un cont anonim a postat cateva poze evidente cu iubita lui Jungkook si acel tip Tae-Jun,care era un renumit actor. Cuplul a devenit repede unul din cele mai faimoase, fiind peste tot la știri.
In momentul acela, eram foarte curioasa de expresia pe care a avut-o Jungkook in momentul in care a confruntat-o, eram sigura ca acum avea si el inima franta.
Pana la urma si-a primit lecția si a fost una destul de dura, pana la urma ce pot sa spun, Karma.

Voiam inițial sa fac aceasta poveste in doua părți, dar nu cred ca are rost sa mai fac una. 😅
Singurul lucru pe care l-as putea incerca, daca as face inca o parte, ar fi sa incerc sa il fac pe Jungkook sa mesrga la Y/N, dar nu cred ca merita sa fie împreună dupa tot ce a făcut. 🤔😅
Sper ca v-a plăcut!✨

Oneshots si povesti scurteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum