Quick fast (heavy wheels)

88 10 4
                                    

Cuvinte - aprox. 2100

Rosu

Imi ajustez usor casca.

Galben

Trag aer adanc in piept si apoi rasuflu calmandu-mi agitatia din inima.

Verde

Accelerez si las adrenalina sa-mi umple venele.

Cursa incepe.

Gonesc in viteza si trec feroce pe langa toti participantii, drumul este putin abrupt, dar prea cuprins de sentimentul de placere ca sa mai simt ceva. Ma focusez pe drum, deja simt nectarul dulce al victoriei.

Trec de ultimul participant, incep si mai tare sa accelerez, lasand un nor mare de praf si scantei in spatele meu.

Vad linia victoriei in fata ochilor si fara esec o traversez. Opresc abrupt motorul, o multime de prafuri colorate sunt aruncate in aer, in final ajung si restul participantilor, dar singurul lucru pe care il pot vedea este silueta mea invingatoare si scrisul de pe spatele jachetei "Jungkook 7" scris in litere aurii pe materialul negru matuit.

Imi dau jos casca si cobor de pe motor, sunt imediat invaluit de o mare de fete care sunt cat de cat oprite de garzile masive care aveau grija ca lucuruile sa decurga conform planului.

Multimea aclama numele meu, iar fetele invidioase ale concurentei mele ma fac sa ma simt ca un rege ridicat pe un piedestal.
Iubesc victoria.

Ky - Buna cursa Jeon, inca o zi in care imi aduci aminte de ce iti sunt manager.
Managerul meu, Kylo imi spune batandu-ma prieteneste pe spate.
Jk - Nu trebuie sa-ti faci griji, atata timp cat Jeon Jungkook o sa aiba maini si picioare, victoria o sa curga.
Ky - Foarte bine, asa te vreau, nu lasa pe nimeni sa ajunga la ego-ul tau. Mergi si odihneste-te acum, campionule.

Imi tin strans casca si increzator pasesc spre vestiarul meu.
F1 (Fata 1) - Jungkook esti cel mai tare!
F2 - Te iubesc, Jungkook! Esti viata mea!
F3 - Fac orice pentru tine, Jungkook, te rog, baga-ma in seama!
Fete disperate sa le dau atentie tipa dupa mine, le fac cu mana si tipetele lor incep sa rasune si mai puternic.

Intrand in vestiar sunt primit cu priviri antipatice de cativa concurenti.
Sung - Vad ca ai reusit din nou, Jeon. Sunt sigur ca data viitoare nu o sa-ti mai iasa.
Jk - Cainii latra si Sung vorbeste, daca m-ar interesa povestea ta poate ca te-as lasa macar sa te apropii de mine in timpul cursei, dar tie iti place sa mananci pamant.
Sung isi strange pumnul gata sa loveasca, dar este tinut de cateva persoane.
Sung - Mai vedem noi, Jeon. Intr-o zi o sa o patesti si eu o sa fiu primul care o sa-ti rada in fata. O sa ma apropii de tine, o sa-ti arunc un punm si o sa ma asigur ca iti patez pe vecie fatisoara aia de print.
Jk - Uh, ce vorbe dure, pacat ca nu am timp sa le ascult.
Trec pe langa ei stiind ca nu-mi pot face nimic, sunt numarul 1 aici si oricine s-ar pune cu mine ar avea de ispasit pedepse grave.

Imi arunc rapid echipamentul transpirat in dulap, intru la dusuri si imi spal pacatele din seara asta.
Pe cand ies afara locul este invaluit de liniste. In dulapul meu frumos asezate hainele mele de strada. Ma imbrac si ies afara unde sunt lovit de aerul rece. In fata se mai afla doar frumoasa mea motocicleta.

Ma urc pe ea si incep sa gonesc prin linistea noptii.
Adoram sentimentul pe care mi-l lasa pe piele si sangele pe care mi-l pompa in vene.
Dar fericirea mea nu dureaza mult cand in bord un beculet rosu se aprinde si imi strica toate planurile. Am ramas fara benzina.

Trebuie sa opresc, totusi ghinionul nu dureaza mult si vad in fata o benzinarie. Ma opresc intr-un drift mai intai si abia apoi parchez linistit si incep sa alimentez.
In jurul meu era calm, pana la urma cine vine la o benzinarie din aproape pustietate, la mijlocul noptii.
Imi inchid ochii cuprins de oboseala, dar si de satisfactie.
Astept pana se umple rezervorul si apoi intru ca sa platesc, casierul, aproape adormit, sare ca ars cand ma vede. Ii arunc imediat un teanc de bani pe pult si ignorand strigatele casierului cum ca i-am dat prea multi bani ies afara.
Imi aprind o tigara, targ un fum umplandu-mi plamanii de nicotina si apoi expir, un nor mare iesind din gura mea risipindu-se in aer.
Sunt pregatit sa mai trag inca unul, dar un tipat imi atrage atentia.
Imi arunc tigara pe jos si o sting cu piciorul si cu pasi lenti ma indrept spre locul de unde se aude.
Trec pe langa motocicleta mea si putin mai departe, in distanta, observ o figura feminina trasa abuziv de tare de cineva.
Ma indrept putin mai alertat spre cei doi.
??? - DA-MI DRUMUL!
??? - Taci odata, atragi atentie asupra noastra.
??? - NU MA INTERESEAZA, IA MANA DE PE MINE!

Oneshots si povesti scurteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum