-JUNGKOOK POV-
Iau o gura mare de aer si încep sa alerg din ce in ce mai tare. Fetele care stăteau pe marginea terenului încep sa tipe si mai tare, asa ca ma opresc pentru o secunda sa le fac cu mana.
Dupa ce mai fac doua ture de teren ma opresc si imi trag putin sufletul in timp ce golesc sticla de apa.
Arin-Nu cred ca e bine sa bei apa rece după ce ai alergat atata.
Ma uit la ea si ii zâmbesc, se aseaza langa mine si isi lasa pampoanele pe banca.
Jk-Buna si tie, ai terminat antrenamentul?
Arin-Da...sunt asa de obosita.
Isi închide ochii si isi lasa capul pe umărul meu.
Jk-Sunt transpirat.
Arin-Nu ma interesează.
???-Arin!
Se ridica imediat si se uita spre vestiare, acolo statea prietena ei cea mai buna, Aila,ii facea semn ca trebuie sa se întoarcă.
Jk-E greu sa fi majoreta.
Arin-Mie imi spui, tu ești căpitanul echipei de baschet si nu ai atâtea de făcut.
Jk-Sa nu crezi ca nu e greu si pentru noi.
Arin se ridica si imi ia sticla de apa din mana. Se uita la mine si zâmbește iar apoi ia o gura de apa.
Arin-Ce faci pe la 5?
Jk-Probabil ca o sa joc ceva.
Arin-Te aștept la mine, hai sa ne uitam la un film.
Jk-Sigur.
Fata pleacă dupa ce imi face cu ochiul si eu imi plec capul si zâmbesc.
Arin...
Toata lumea zice ca sunt super norocos, pe langa ca sunt cel mai popular baiat din scoala si căpitanul echipei de baschet, am ocazia sa stau pe langa ea.
Rin-Vad ca iar te-a vizitat Arin.
Jk-Nu trebuia sa fi la antrenament? Sau ma spionai?
Rin-Nu chiar, am terminat si am venit sa te anunț. Apropo, ce e intre tine si Arin?
Jk-Nici eu nu stiu...
Rin-Toata lumea vorbește despre voi.
Jk-Lumea vorbește despre multe lucruri.
Ma ridic de pe banca si înainte sa încep iar sa alerg ii spun lui Rin ca poate sa plece.
Incercam sa ma gândesc la ceva in timp ce alergam, dar gandul meu era doar la ea.
O stiu pe Arin de mult timp, am fost la aceeași scoala inca din generala, dar nu am vorbit pana in prima zi de liceu.
Ea a început sa fie foarte populara cand am intrat la liceu, era de așteptat, e deșteaptă, drăguță si se înțelege bine cu toata lumea.
Inca imi amintesc ziua in care a participat la bal si a ieșit câștigătoare, după aceea a primit rapid numele de regina scolii.
Ma opresc o secunda si imi imaginez ziua aceea, purta o rochie albastra, stralucea ca un safir...lua ochii tuturor.
Ma uit la mana si observ ca era deja târziu, daca nu voiam sa întârzii trebuia sa ma grăbesc.
Merg repede acasa, imi fac un dus si plec spre casa ei.
Nu locuia asa departe de mine.
Imi aranjez puțin figura si bat la usa.
Jk-Scuze pentru întârziere.
Dar nu era Arin cea care a deschis usa.
Y/N-Arin nu e acasa.
Jk-Y/N? Nu te-am mai vazut de mult! Wow ce ai crescut.
Y/N se uita monoton la mine.
Y/N-Cum ziceam, Arin nu e acasa.
Jk-Ah, bine atunci, nu o sa mai stau.
Ma întorc, dar mana ei ma oprește brusc.
Y/N-Poti sa intri, nu ma deranjează.
Se da din drum si imi face semn sa intru in casa.
Jk-Nu te-am mai vazut de mult, cum merge cu scoala?
Y/N-Foarte bine.
Ma opresc in fata ei si ma uit la ea.
Jk-Ai crescut mult.
Y/N e sora mai mica a lui Arin, la 14 ani a făcut decizia sa mearga la o scoala din străinătate.
Y/N-Ce pot sa spun, au trecut trei ani de cand am plecat.
Ma asez pe canapea si încep sa discut cu Y/N.
Am si uitat ca motivul pentru care am venit aici nu era ea.
Jucam jocuri video împreună si râdeam la toate povestile pe care mi le spunea.
Jk-Ce târziu s-a făcut, cred ca ar trebui sa plec.
Y/N-Hmm, bine. Am sa ii spun lui Arin ca ai cautat-o.
Jk-Arin...ah da, de ce nu a ajuns? Sa o sun?
Y/N-Are ceva treba cu Aila.
Simțeam ca tonul vocii ei s-a schimbat puțin, dar nu stiam de ce.
Imi iau la revedere si apoi plec spre casa.
Dupa ziua aceea am continuat sa ies cu Y/N ca sa recuperam cei trei ani pierduți. Arin si-a cerut scuze ca nu a putut ajunge, dar i-am spus ca nu m-am supărat.
Acum era din nou luni dimineața, eram în fata dulapului meu si imi scoteam lucrurile de care aveam nevoie pentu antrenament.
Arin-Kook,ce bine ca te-am găsit!
Jk-Hei,ce faci?
Arin-Am nevoie de putin ajutor de la tine. Esti disponibil azi?
Jk-Sigur, pentru ce si la ce ora?
Arin-Am de făcut o tema grea la chimie si nu pot sa înțeleg ce trebuie sa fac, tu esti un geniu când vine vorba de chimie. Ma poți ajuta astazi, la 6?
Jk-Nici o problema, ne vedem atunci.
Arin imi sare in brate si începe sa imi mulțumească.
Incercam sa ii zâmbesc, dar nu simțeam nimic.
Orele au trecut destul de repede, ma aflam iar in fata usii lui Arin.
Y/N-Jeon? Ce faci aici?
Y/N imi deschide usa si imi zâmbește, vreau sa ii spun de ce am venit, dar dintr-o data apare Arin.
Arin-Kook, ai ajuns!
Ma prinde de brat si ma trage direct in camera ei.
Imi întorc capul spre Y/N si ii las o privire apologetica,dar ea isi da ochii peste cap.
Ajungem in camera ei si începem sa deschidem cărțile si caietele.
Arin-Aish, cum vine aici?
Ma apropii usor de caietul ei si încep sa ii explic, dar nu e atenta.
Imi intorc capul spre ea, fetele noastre erau aproape una de cealaltă.
Arin-Ti-a mai spus cineva ca ai ochi frumoși?
Arin isi pune palmele pe pieptul meu si ma împinge ușor, se ridica puțin si se așează in bratele mele.
Ma uit la ea uimit si incerc sa procesez ce se intampla.
Isi duce mainile la piept si începe sa isi desfacă ușor camasa.
Stiam ce urma...trebuia sa o opresc.
Jk-Arin stai.
Arin-E o problema, Jungkook?
Jk-Da...nu putem face asta.
Arin-De ce nu, am așteptat atat de mult timp. Toata lumea din scoala vorbește despre noi, am fi un cuplu perfect. Te plac, Jungkook...
O dau jos de pe mine si ma ridic. Pun mana pe mânerul usii si ma uit la ea.
Jk-Imi pare rau, dar iubesc pe altcineva...
Ochii ei încep sa luceasca, cateva lacrimi se formeaza in ei.
Arin-Ce?Jk-Arin, sunt îndrăgostit de sora ta...
...sunt îndrăgostit de Y/N.
Un mic capitol de "noapte buna" de la mine.😏
E putin grabit, dar eu cred ca e destul de bun.
Sper sa va placa. 😉✨
CITEȘTI
Oneshots si povesti scurte
FanfictionPovesti scurte si oneshot-uri (o singura poveste /parte) cu Jungkook. ✨ Enjoy! 💛 My personal faves (top 5) 1 - Quick fast (heavy wheels) 2 - The 90's case 3 - Hanahaki 4 - Drama club - My teenage story (cititi si cartea, e inspirata dupa capitolul...