The contract

375 36 8
                                    

Partea II

-JUNGKOOK POV-
Juul-Pari cam derutat, Jungkook, ce se intampla?
Jk-Ha?
Juul-Nici nu ma asculți, imcredibil. Am spus ca pari derutat, ce te frământă?
Imi las pixul pe masa si ma uit la Juul.
Juul-Uite, nu pari sa fi in apele tale, daca iti e greu sa ma ajuti azi, înțeleg. Nu trebuie sa te forțezi, Jungkook, exista si alte zile in care poți sa ma ajuți.
Mana lui Juul se aseaza peste ale mele.
Jk-Am o problema.
Juul-Ce s-a întâmplat?
Jk-Tata se recasatoreste.
Încerc sa ii evit privirea si sa imi tin sentimentele in frâu. Dupa ziua in care s-a întâmplat ce s-a întâmplat, Y/N a evitat sa mai vina la noi acasa. Tata credea ca i-am făcut ceva si am supărat-o,a vrut sa verifice camerele din sufragerie, dar înainte sa o faca am șters toate filmările din ziua aia.
Juul-Pe bune, nu ma așteptam la asta...imi pare rau. Imi imaginez cat de greu ar trebui sa fie pentru tine.
Jk-Nu asta e problema, nu m-ar deranja daca tata s-ar recăsătorii...cu cineva de varsta lui.
Juul-Vrei sa spui ca femeia cu care se casatoreste nu e de vrasta lui?
Jk-E mai mica decat noi cu un an.
Fata lui Juul se schimba in una uimita.
Juul-Tatal tau a luat-o razna?!
Jk-Asta cred și eu si asta nu e tot. Am făcut ceva rau...
Juul-Nu imi spune ca ai făcut ce cred eu ca ai făcut.
Jk-Ba da...
Juul-Te-ai culcat cu ea! Jungkook daca tatăl tau afla o sa fie de rau.
Jk-Stiu, dar nu m-am putut abține, merita pe cineva de varsta ei, nu un bărbat de varsta mijlocie!
Juul-E o situație complicata, nu știu ce ar trebui sa faci, o placi macar?
Jk-Cred ca da, m-am purtat urat cu ea după ce s-a întâmplat si inca regret. As vrea sa o mai vad, macar odată.
Juul-Asculta la mine, ai pus fericirea tatălui tău de prea multe ori pe primul loc, cred ca e si rândul tau sa fi fericit.
Jk-M-a întrebat daca nu vrea sa fugim împreună, dar nu vreau sa ii stric reputația tatei.
Juul-Daca te iubește cu adevărat v-a înțelege.
G-Domnule Jeon, tatăl dumneavoastră m-a trimis sa va iau.
Imi iau la revedere de la Juul si plec alături de garda tatălui meu.
Într-un timp foarte scurt ajungem acasa, intru pe usa principala si pe canapea o vad pe ea, Y/N.
Jk-Y/N!
Fata isi ridica privirea si începe sa se agite odată ce ma vede.
Voiam sa o trag în bratele mele si sa ii spun cat de rau imi pare, dar înainte sa fac un pas in fata aud vocea tatălui meu.
T-Vad ca ai ajuns acasa.
Y/N evita sa ma privească, lucru care ma doare foarte tare.
T-Y/N a venit azi aici sa discutam niște lucruri legate de nunta, tu poți sa mergi in camera ta.
Cu un nod in gat ii raspund tatei, asta putea fi singura șansă de a o vedea pe Y/N înainte de nunta.
Jk-Da,tata,merg in camera mea.
Imi plec capul si trec pe lângă Y/N, speram sa isi ridice privirea sau măcar sa spună ceva, dar m-a ignorat.
Odata ajuns in camera mea ma asez pe jos, cu capul in palme si încep sa ma gândesc la ceva. Trebuia sa o am pe Y/N, trebuia sa fac ceva ca sa fie a mea.
In minte imi vin iar cuvintele lui Juul "...ai pus fericirea tatălui tău de prea multe ori pe primul loc, cred ca e si rândul tau sa fi fericit."
Jk-Juul are dreptate, a venit si timpul meu.
Din ziua aceea am decis ca fericirea mea ar trebui sa fie pe primul loc. Y/N a mai venit de câteva ori la noi, dar nu am prins niciodată momentul sa vorbesc cu ea, tata era de fiecare data acolo. Pentru ca prima parte a "planului" meu nu mergea, am decis ca trebuia sa fac ceva drastic.
Mai erau trei zile pana la nunta,trebuia sa fac ceva rapid.
Timp de trei zile am făcut pregătirile necesare si in final totul era pregătit, acum trebuia doar sa aștept ziua ce mare...ziua nuntii.
Eram in camera mea si imi aranjam puțin costumul.
Jk-Astazi e ziua cea mare, Jungkook, nu trebuie sa dai greș.
Iao o gura mare de aer si apoi plec spre limuzina care trebuia sa ma duca la locul unde se ținea nunta.
Cu cat ne apropiam mai tare, cu atat imi simțeam inima bătând mai tare.
Jk-Sper ca totul sa iasa bine.
Imi scot telefonul din buzunar si ii las un mesaj lui Juul.
#Jk-Totul este gata?
#Juul-Da, trebuie doar sa faci ce ti-ai propus.
G-Domnule Jeon, am ajuns.
Ma dau jos din masina si iau o gura mare de aer. Stiam ca eveniment urma sa fie unul extravagant. O mulțime de flori si baloane colorate se aflau la întrare, dar asta nu era tot, tata a ales ca loc pentru nunta un parc, a închiriat toată locația si a aranjat absolut tot,locul părea rupt din basme.
T-Fiule,vad ca ai ajuns,ceremonia începe in curând.
In jurul meu se aflau o mulțime de oameni, pe langa diferite celebrități si oameni de afaceri, erau si foarte mulți fotografi din presa.
Ma asez pe locul care imi purta numele, chiar in primul rand si încerc sa ma calmez.
Câteva secunde mai târziu începe festivitatea. Muzica rasuna peste tot prin parc, pe usa apare Domnul Lee si langa el se afla Y/N. Din momentul in care a întrat nu am mai putut sa imi iau ochii de la ea, era cea mai frumoasa ființă pe care am văzut-o vreodată.
Tatal ei a condus-o pana in fata altarului, tatal meu isi întinde mana si o prinde ușor de mâini.
Stiam ca nu se simțea confortabil, privirea ei scana locul pana cand a dat de privirea mea.
Preotul a început ceremonia si peste tot s-a făcut liniște.
P-Domnule Jeon Jisook, o luați de soție pe Domnișoara Lee Y/N?
T-Da!
P-Domnișoara Lee Y/N, il luați de soț de Domnul Jeon Jisook?
Y/N-D-da...
P-Înainte sa le spun celor doi sa isi unească iubirea si căsătoria printr-un sărut, am sa întreb, daca are cineva de obiectat ceva cu privire la căsătoria dintre cei doi, sa vorbească acum sau sa taca pe veci.
Era timpul...
Jk-Eu!
Ma ridic in picioare si toata lumea rămâne socata.
T-Jungkook, ce faci!
Jk-Nu pot sa te las sa te casatoresti cu ea,nu e corect.
T-Am mai discutat despre asta! Ma căsătoresc cu Y/N si punct!
Jk-Nu te las sa faci asta.
Fac un pas înainte si imi întind mana către Y/N care era în lacrimi.
Jk-Hai sa fugim împreună, știu ca am greșit cu multe, dar numai la tine ma gândesc si nu pot sa trăiesc cu gândul ca o sa te casatoresti cu tatal meu. Asa ca hai sa fugim împreună, Y/N!
T-Nu il asculta, Y/N, fiul meu a luat-o razna! Stii ce trebuie sa faci ca sa fie bine.
Fata isi întinde mana, care nu se mai afla in a tatălui meu. Atat eu cat si tatal meu aveam mana întinsă spre ea.
Y/N-E-eu...
Se uita o secunda la tatal ei care avea o privire exigenta pe fata.
Isi musca buza si dintr-o data prinde o mana.
Imi zâmbește dulce si apoi spune.
Y/N-Hai sa fugim împreună!
Ii zâmbesc și eu înapoi si amândoi începem sa alergam spre ieșire, atat familia ei cat si tata tipa dupa noi. Ieșim afara si auzim dintr-o data un claxon.
Juul-Aici sunt îndrăgostiților!
Ne urcam in masina ei si fugim împreună de la nunta. Tatal meu si Domnul Lee au ieșit după noi încercând sa ne prindă, dar singurul lucru pe care lau mai văzut a fost fumul mașinii si un inel de logodna.
.....................
Jk-Stii, imi pare rau pentru cum m-am comportat in ziua aceea.
Y/N facea mici cerculețe pe pieptul meu gol in timp ce eu o strângeam in brate.
Y/N-Nu mai contează, sunt fericita acum.
Dupa ce am fugit de la nunta, telefoanele noastre au început sa sune, dar le-am ignorat. Tata mi-a tăiat cardul de credit si orice alta sursa de venit, dar eu deja imi luasem banii din cont. Momentan stătea la un hotel, dar maine la prima ora aveam un avion care urma sa ne duca in Las Vegas. Urma sa trăiesc viata pe care mi-am dorit-o alături de persoana pe care o iubeam.
Poate ca in adâncul nostru regretam ce le-am făcut părinților noștri, mai ales ca "fuga" noastră era peste tot la știri.
Dar nu asta conta, cel mai important era ca o aveam din nou in bratele mele si de data asta e pentru totdeauna...in sfarsit a venit timpul sa fiu si eu fericit.

Imi place foarte tare cum a ieșit aceasta poveste, voi ce credeți? V-a plăcut? 🥺😁💛

Oneshots si povesti scurteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum