Partea I
-JK POV-
Ma uitam destul de evident la femeia din fata mea.
Trasaturile ei erau foarte subtile si in jurul ei se putea simiti o aura misterioasa.
Era un mister pentru mine.
Imi dau jos ochelarii si ma uit iar la ea.
Y/N-Sunt bune fisele Domnule Jeon?
Jk-Da, Y/N dar totuși ce ti-a luat asa de mult sa le scrii?
Y/N-Cateva probleme cu copiatorul.
Se așează pe scaun in fata mea si isi sprijină capul cu o mana.
Simt cum sangele incepe sa-mi curgă din ce in ce mai tare prin vene mai ales cand ea se uita la mine.
Stiam ca ceea ce fac e asa de rau dar, totuși, se simțea asa de bine.
Y/N era o fata foarte drăguță, avea o personalitate de milioane si sincer sa fiu imi parea rau ca ii faceam asta. Imi placea nespus de mult compania ei, din prima secunda cand a pasit in compania mea am stiut ca ea o sa fie aleasa.
Imi amintesc ziua aia de parca a fost ieri. Cum a venit imbracata doar in haine largi si plina de emoție. Din ziua aia am simțit ca era ceva misterios cu ea. Nici nu am realizat cum a trecut timpul si ca fetita de acum 3 ani a devenit matura, si-a schimbat complet apariția dar tot același aura o are in jurul ei. Te atrage langa ea ca un magnet.
Y/N-Esti liber azi?
Jk-De ce întrebi?
Y/N-Stii tu...voiam sa iei cina cu mine.
Jk-Mi-ar plăcea.
Y/N-Te aștept la mine la șapte.
Jk-Credeam ca vrei sa mergem in oras.
Y/N-Am alte planuri dupa cina, mai bine la mine acasa.
Y/N imi face cu ochiul si iese din camera.
Ma las pe spate si iau o gura de aer in piept, ce-mi face femeia asta.
Nu durează mult si aud usa ca se deschide. Un miros strident de parfum isi face apariția. Imi deschid ochii si vad in fata mea persoana pe care nu as vrea sa o vad.
Jk-Ce faci aici?
???-Am venit sa vad ce faci, nu am voie?
Jk-Ti-am spus sa ma anunți înainte sa vi, Yeona
Yeona-Nu mai am voie sa-mi vad soțul? De cand nu mai am dreptul asta?.
Jk-Nu e vorba de asta, stii ca sunt ocupat si nu vreau sa fiu întrerupt.
Yeona-Nu pareai foarte ocupat cand am intrat.
Jk-Am foarte multe lucruri de făcut, imi trageam si eu respirația puțin.
Yeona-Fie cum zici tu. Am venit sa-ti las mâncarea pentru prânz, iar ai uitat sa o iei.
Yeona se apropie de mine si imi lasa mâncarea pe masa apoi se apropie de mine lasandu-mi un sarut pe buze.
Yeona-Sa lucrezi din greu dar nu prea tare, nu vreau sa pățești ceva.
Mana ei imi mangaie usor parul si ochii ei se uita iubitor la mine.
Yeona-Ne vedem deseară.
Înainte sa mai intreb ceva o vad ca pleacă.
Stiam ca ceea ce faceam era rau, eram căsătorit cu Yeona de 4 ani dar m-am îndrăgostit de Y/N. Voiam sa-si spun lui Yeona ce se intampla între mine si Y/N dar inca aveam sentimente pentru ea. Era iubita mea din liceu si nu stiu daca merita sa rup o relație asa de lunga pentru Y/N. Pana la urma ea era doar amanta mea.
Incerc sa-mi golesc mintea si sa ma concentrez pe munca. Imi iau stiloul si încep sa semnez tot felul de foi.
Nici nu imi dau seama cat de repede trece timpul dar era deja timpul sa merg acasa, sau mai bine zis la casa lui Y/N.
Imi iau cheile si sting lumina, in camera întunecată vad cum mi se aprinde ecranul la telefon. Era un mesaj de la Yeona.
#Yeona-Sunt la restaurantul tau preferat, te aștept! Sper ca nu ai uitat ce e azi! ❤️
Azi?
Imi deschid calendarul si vad ca astăzi era o zi foarte importanta pentru noi, aniversarea noastră de 5 ani. Ma uit la ora si vad ca mai erau 30 de minute pana la șapte.
Imi pare rau Y/N dar trebuie sa merg la Yeona.
Imi incui usa si ma îndrept spre masina mea. Pornesc in graba spre restaurantul unde era Yeona.
Intru pe usa si cand Yeona ma vede i se luminează toata fata. Se ridica de pe scaun si vine spre mine. Purta o rochie roșie, era asa frumoasa.
Jk-M-ai așteptat mult?
Yeona-Nu chiar, ma bucur ca ai ajuns. Ai avut o zi grea azi.
Ma asez pe scaun si imediat cer doua pahare de vin alb.
Yeona-Eu nu vreau vin, puteți sa-mi aduceți un pahar de apa?
Jk-De cand nu bei tu vin alb? E favoritul tau.
Yeona-Ei bine, am o surpriza pentru tine.
Vad cum scoate din geanta un cadou, il iau usor in mâinile mele si ii desfac funda.
In interiorul lui se afla o haina frumos împachetata. O scot din cutie si vad ca era o haina de bebeluș.
Yeona-Surpriza!
Ma uit la ea socat si dintr-o data simt cum tot corpul meu e cuprins de bucurie.
Jk-O sa fim părinți.
Yeona-Asa e!
Amandoi suntem cuprinși de bucurie, petrec noaptea alături de Yeona fara macar sa-mi mai aduc aminte de cealaltă femeie din viata mea. Simțeam ca Yeona a ajuns sa fie iar prioritatea mea si un lucru era evident, trebuia sa opresc tot ce am cu Y/N ca sa nu imi stric familia.Ceea ce Jungkook nu stia era ca la celalalt capat al inimi lui se afla Y/N, care inca il aștepta sa vina sa ia cina cu ea. Mâncarea delicioasa pe care a gătit-o se afla pe masa, acum rece si langa era frumos asezata o foaie ce continea un secret ce avea sa le schimbe viețile...
Y/N-Vad ca tatal tau nu vine, nu-ti fa griji micuțul meu...mama e aici.
Spune ea atingându-si usor stomacul...Am primit ideea asta de la cineva din comentarii. Ea voia sa fac povestea cu Jungkook ca profesor si Y/N ca studenta, dar am decis, pana la urma, sa schimb puțin povestea.
Mulțumesc pentru idee LarisaMariaPuia
Daca mai aveți alte idei puteți sa mi le spuneți! 😁😊
Am sa fac si partea a doua!
CITEȘTI
Oneshots si povesti scurte
FanfictionPovesti scurte si oneshot-uri (o singura poveste /parte) cu Jungkook. ✨ Enjoy! 💛 My personal faves (top 5) 1 - Quick fast (heavy wheels) 2 - The 90's case 3 - Hanahaki 4 - Drama club - My teenage story (cititi si cartea, e inspirata dupa capitolul...