Partea I
???-Trebuie sa-i oprim! Nu se mai poate asa!
???-Sung are dreptate, o sa ne distruga taberele in totalitate daca nu facem ceva!
Toate căpeteniile de haite erau revoltate la ceea ce se intampla printre noi. Eu stateam in dreapta tatălui meu, capul meu era îndreptat spre el si speram sa aiba un plan sau macar o mica idee, trebuia sa oprim neapărat haita Vraja Lunii.
Tatal meu era tacut si nimeni nu avea nici macar o informație despre cum am putea sa-i oprim.
Vraja Lunii...
O haita de lupi "salbatici" care au fost alungați sau au decis sa-si părăsească propria casa.
Totul a început acum 3 luni, era prima zi de toamna si era sarbatoare printre haite, o luna plina decora cerul întunecat si pe cand toata lumea petrecea intrarea unui nou sezon, o haita de lupi se năștea, o haita atat de periculoasa care avea sa ne puna in pericol pe toți. In acea seara tabara de vest a tribului Moonchild a fost atacata, au convins tineri sa se alature haitei lor si pe cei care s-au opus i-au ucis cu sange rece. Si tot asa au continuat, din tabara in tabara, pana aseară...
O parte a tribului nostru a fost atacata, am pierdut multa lume si resurse, mai ales o persoana draga mie...
Inca eram in stare de soc de la ce s-a intamplat, mai erau doua săptămâni pana cand trebuia sa iau locul tatălui meu si sa conduc haita si asta se întâmplă...
Eram răvășit de pierderea persoanei care urma sa-mi fie pereche toata viata si simțeam nevoia sa ma razbun.
???-Stiu ca sunt momente dificile cele prin care trecem, dar nu putem sa facem ceva fara sa avem detalii, ne trebuie ceva cu care sa-i putem opri.
In sfarsit spune si tata ceva, dar vorbele lui ma fac sa fierb si mai tare, imi plec capul si simt cum ochii mi se înroșesc.
???-De ce nu il lasam pe Jungkook sa faca ceva?
La auzul numelui meu ma calmez si ma uit intrigat spre căpetenia unui trib strain.
???-Jungkook e prea tanar ca sa stie sa faca ceva, doar ce a trecut de 19 ani.
???-Pai si nu e o idee buna? Doar iti va prelua locul peste doua săptămâni, ar trebui sa de dovada ca poate sa fie căpetenie.
Jk-Pot sa o fac, tata!
???-Jungkook, am mai vorbit de asta, stiu ca esti supărat de moartea lui Yeona dar nu te voi lasa sa faci asa ceva, sunt mult mai puternici ca tine!
Jk-Pot sa ma infiltrez printre ei si sa adun informații despre căpetenia lor! Iti pot fi de folos!
???-E prea riscant! Daca te prind si isi dau seama ce vrei sa faci? O sa mori instant!
Jk-Nu ma asculți niciodată!
Furios, plec de acolo si trântesc usa in spatele meu, ma îndrept spre usa din fata si ies pe ea, afara dau de Kai si Taehyung. Taehyung este cel mai bun prieten al meu, suntem nedespărțiți inca de mici si Kai este omega-ul care ma ajuta mereu, ei sunt destinați sa fie "garzile" mele atunci cand voi prelua conducerea.
Th-Alfa, ce ai patit?
Jk-Ti-am spus sa nu mai imi spui asa Tae, ne cunoaștem de mult, doar pentru ca vei fi garda mea nu înseamnă ca trebuie sa-mi spui alfa.
Th-Bine, dar tot nu mi-ai răspuns la întrebare.
Jk-Ma duc sa alerg.
Th-E prea periculos Jungkook,este aproape seara si stii ca Vraja Lunii cutreiera ținuturile astea!
Nu il ascult pe Taehyung, intru in forma de lup si alerg cu rapiditate spre pădure. Gândurile mele erau peste tot, voiam sa ma razbun pe Vraja Lunii pentru ca au omorât-o pe Jia si totodată voiam doar sa stau si sa ma prefac ca nu exista. Ma afundam tot mai tare in padure sperând sa scap de toata drama emoțională pe care o simțeam. Ma îndreptăm catre singurul loc care ma putea calma, lacul unde am cunoscut-o pe Jia pentru prim data. Eram doar niste copii atunci si ne-am promis ca atunci cand vom creste vom fi împreună, nici nu am apucat sa vad daca era perechea mea...
Ma opresc in fata lacului, reflexia mea era proiectata in apa si parea asa de distorsionata. Ma transform înapoi in forma umana si ma uit spre cer,era luna plina si in seara asta.
Las un oftat adanc si imi pun capul in palme.
Cum stăteam eu liniștit acolo aud dintr-o data un foșnet pe partea cealaltă a lacului. Reflexia lunii se vedea în mijlocul lacului, simt un miros destul de dulce de fructe si imi ridic capul. Pe partea cealaltă a lacului se afla o persoana, o fata.
Parul ei c/p (culoarea parului) flutura in adierea vântului, se uita spre mine in timp ce încerca sa se liniștească, parea ca a alergat mult.
Ma ridic in picioare si ma uit la ea, lupul din interiorul meu începe sa se agite, imi unesc privirea cu a ei si primul lucu care imi vine in cap e "pereche".
Nu prea înțelegeam ce se intampla dar lucrurile începeau sa fie puțin mai clare, fata de pe partea cealaltă a lacului era perechea mea...
Vad cum începe sa se panicheze si dintr-o data se transforma si fuge.
Jk-HEI! STAI!
Ma trasform si eu si încep sa fug dupa ea, afara era destul de întunecat dar privirea mea ma ajuta, urmaream fara încetare mirosul ei dulce.
O alerg cateva minute prin pădure si la un moment dat da de o fundatura si se oprește.
Se intoarce spre mine si mârâie.
Ma îndrept cu grija spre ea încercând sa nu o sperii dar cand vad ca nu funcționează ma transform.
Jk-Nu vreau sa te rănesc! Nu trebuie sa-ti fie frica de mine!
Imi întind mana usor spre ea dar nu reușesc sa o ating deoarece se napusteste asupra mea.
Ma arunca într-un copac si cad la rădăcina acestuia. Cu privirea încețoșata o vad cum se transforma in forma umana si se uita direct la mine. Simțeam ca o sa-mi pierd cunoștința cat de curând. Totul începea sa se întunece cand am observat ceva, ochii ei...erau rosii ca focul...era o alfa...
Si acela a fost ultimul lucru pe care l-am văzut...Hello! 😁
Am încercat ceva diferit si de data aceasta! Am vrut de ceva timp sa scriu povesti cu werewolves dar nu am știu daca o sa va placa. Ma gândesc sa fac si o a doua parte la aceasta poveste, dar depinde, daca nu va place atunci nu o sa o mai fac. 😊
In orice caz, ce ziceți, va place noul comeback de la BTS? Eu il ador, voiam totuși sa participe si Yoongi, dar nu asta contează, sănătatea lui e mult mai importanta! 😊💛
CITEȘTI
Oneshots si povesti scurte
FanfictionPovesti scurte si oneshot-uri (o singura poveste /parte) cu Jungkook. ✨ Enjoy! 💛 My personal faves (top 5) 1 - Quick fast (heavy wheels) 2 - The 90's case 3 - Hanahaki 4 - Drama club - My teenage story (cititi si cartea, e inspirata dupa capitolul...