You belong with me

343 26 7
                                    

Partea IV

-Y/N POV-
Ma îndrept spre cea mai apropiata stație de autobuz. Din fericire pentru mine stația era aproape de un parc asa ca ma asez pe o banca cât aștept autobuzul. Era inca destul de devreme ceea ce facea autobuzul sa ajungă in stație într-o ora si jumătate.
Imi dau jos papucii si imi duc picioarele la piept. Machiajul meu era cu siguranță ruinat dar si asa nu era nimeni prin parc care sa ma vada. Afara era destul de cald pentru ca era începutul verii.
Ce am făcut sa merit asta?
Ma tot întrebam eu. Am crezut ca Jungkook era diferit de ceilalți băieți, am avut încredere in el dar a spulberat-o, i-am dat inima mea si a călcat-o in picioare.
Voiam sa-mi scot telefonul ca sa verific cat este ceasul dar abia atunci am realizat ca mi-am uitat poșeta cu toate lucrurile in sala.
Imi duc palma la frunte si încep sa ma frământ cand vad cat de proasta am putut sa fiu.
Refuzam sa ma duc după ea deoarece exista sansa sa ma întâlnesc cu Jungkook si nu voiam sa mai fac asta vreodată.
De acum el era doar un străin pentru mine...
Lacrimi sărate se scurgeau pe fata mea, voiam ca totul sa se termine. Voiam ca ziua asta sa nu existe, voiam ca el sa nu existe...voiam ca eu sa nu exist.

-JUNGKOOK POV-
Petreceam cele mai frumoase momente ale vieții alături de Y/N. Cu toate ca era considerata o tocilara, eu nu o vedeam asa. Nu atragea atenția lumii dar era mai strălucitoare ca toate celelalte fete.
Seara asta era cu adevărat magica, stiam ca nimic nu o putea strica.
Jk-Nu vreau sa stric momentul dar chiar trebuie sa merg pana la baie.
Ma ridic de la masa si ma îndrept spre baie. Înăuntru era destul de liniștit, in baie nu era nimeni. Imi fac treaba si apoi imi aranjez puțin tinuta în oglinda.
Astazi e ziua cea mare Jeon.
Ies din baie si dintr-o data sunt tras de sacou in spate. Ma întorc spre persoana care m-a tras puțin furios.
Ma liniștesc totuși cand vad fata din fata mea...Hailey.
H-Jungkook.
Jk-Ce vrei Hailey?
Hy-Nu pot sa cred ce fel de persoana ești!
Jk-Ce vrei sa spui?
Hy-Esti doar un ipocrit! Nu pot sa cred ca ai venit la bal cu tocilara aia de Y/N. Yuck!
Jk-Y/N este o persoana minunata, acum te rog sa ma lasi, o sa se anunțe regele si regina balului in curând.
Hailey-Ei bine...daca nu vreau?
Degetele lui Hailey imi atingeau ușor pieptul.
Jk-Chiar trebuie sa plec.
Hy-Știi, planul tau funcționează.
Jk-Nu înțeleg ce zici, Hailey.
Hy-Incerci sa ma faci geloasă!
Jk-Ha...chiar trebuie sa plec, Y/N ma așteaptă.
Ma întorc sa plec dar Hailey ma trage spre ea si isi unește buzele cu ale mele.
Sentimentele mele erau amestecate, o placeam pe Y/N dar nu puteam sa spun ca nu mai am sentimente pentru Hailey.
In momentul acela nu știu daca era vina ei sau al alcoolului din mine dar o sarut înapoi.
Hailey isi înfășoară bratele in jurul gatului meu. Amândoi eram prea prinși in moment ca sa auzim usa. Din spatele nostru se aude o voce suava si imi dau seama imediat cine era...Y/N
Y/N-Aici erai, a trecut ceva timp de cand ai plecat si ma întrebam ce faci, voiam sa știu daca esti bine sau...
Incercam sa ma dezlipesc de Hailey dar nu imi dădea drumul.
O împing putin și ma uit la Y/N.
Jk-Y/N! Nu e ceea ce pare! 
Ochii lui Y/N erau plini de lacrimi dar, totuși, avea un zâmbet pe fata.
In momentul acela am realizat ce greșeală fatala am făcut.
Y/N-Am crezut ca ești diferit...
Ochii mei au început sa se umple de lacrimi, voiam sa zic ceva dar nu stiam ce. Rau a fost deja făcut si ma uram pentru asta.
Am reușit sa rănesc cea mai dulce si buna persoana din viata mea.
O vad cum fuge din camera, încerc sa o opresc dar Hailey isi pune mana in jurul gatului meu.
Hy-Nu o baga in seama,hai mai bine sa continuam ce am început.
Simt furia care imi cuprinde corpul, mi-am jurat ca nu am sa rănesc fizic vreo fata,dar în momentul de fata chiar voiam sa o fac.
Ii dau mana jos de pe mine si o împing pe Hailey pe jos.
Hy-Hei! De ce ai făcut asta!
Jk-Ești asa toxica...ceea ce s-a întâmplat aici a fost o greșeală. Sa nu ma mai contactezi vreodată, de azi înainte suntem străini.
Ies de pe hol si vad o mulțime de confeti colorați căzând din tavan.
???-Regele si regina balului sunt...Jeon Jungkook si Lee Y/N!
Toata lumea striga de fericire, sunt prins de brat dintr-o data si dus pe scena. Voiam sa ma duc după Y/N dar nu puteam.
In jurul gatului imi este pusa o panglică și pe cap o coroana. Il vad pe Haechan ca vine spre mine.
Hc-Felicitări! Planul tău a funcționat! Tu si Y/N sunteți regii balului!
Cu lacrimi in ochi ma uit la el.
Jk-Totul este un dezastru,nimic nu a funcționat.
Imi arunc panglica pe jos, iau coroana care trebuia sa stea acum pe capul lui Y/N si ies afara pe usa.

Nimic nu mai conta pentru mine in acest moment...eram disperat sa găsesc fata care imi sucea mintea si inima.

Trebuia sa-mi cer iertare de la ea...

Ok, nici nu credeam ca povestii sa-i mai trebuiască o parte. 😅
Inițial voiam sa o fac doar in patru parti, dar nu ma puteam decide pentru final si nu stiu ce sa fac mai departe.
In timp ce scriam capitolul asta ma gândeam, oare merita Jungkook sa fie cu Y/N?
Adica, el are sentimente pentru ea dar si pentru Hailey.
Asa ca am sa va cer părerea, vreți ca in final Y/N sa rămână cu Jungkook sau nu? 🤔
Înainte sa închei, m-ar ajuta foarte mult daca v-ați uita peste ultimele doua povesti postate de mine "Between two souls" si "Lost Island",sper sa va placa și acestea! 😊

Oneshots si povesti scurteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum