The bet

2.8K 51 0
                                    

Partea I

-JUNGKOOK POV-
Imi deschid liniștit ochii si incep sa ma foiesc in pat.
Jk-Cat e ceasul?
Imi iau telefonul de pe noptiera si vad ca e ora 7:40.
Imi intorc capul spre partea dreapta a patului asteptandu-ma sa imi vad logidnica dormind liniștită, dar nu e.
Ma ridic si ma îndrept spre baie.
Jk-Y/N? Esti la baie.
Dar nici un sunet. Deschid usa si intru in baie. Ma spal repede si nici nu ies bine pe usa ca mirosul de clătite imi lovește simțurile.
Jk-Mmm! Miroase asa de bine.
Spun eu intrând in bucatarie, imaginea pe care o am in fata lovindu-ma ca un tren.
Iubita mea era imbracata doar intr-un tricou de-al meu in timp ce întorcea o clătita, in partea dreapta a mesei statea scăunelul mititel a lui Jason.
Jk-Hei! Puiul meu mic!
Merg spre Jason si il iau in bratele mele.
Y/N-Ce dimineața frumoasa!
Jk-Cea mai frumoasa! Ma bucur ca esti lang mine.
Y/N-Te iubesc!
Jk-Si eu, pe amândoi!
Ma intind si ii dau lui Y/N un sărut atunci cand Jason nu se uita.
Y/N-Hai la masa. Clătitele sunt gata.
Jk-Ador clătitele.
Y/N-Stiu asta.
Ne-am așezat la masa, mi-am luat furculita si am inceput sa mananc din clatite in timp ce Y/N il hrănea pe Jason.
Jk-Sunt foarte bune clătitele.
Y/N-Ma bucur ca iti plac, iubire.
Stateam si mancam liniștit cand dintr-o data imi aud telefonul sunand. Ma ridic de la masa si imi cer scuze, urc scarile pana la noi in camera si vad ca pe ecranul telefonului meu era un numar necunoscut.
Oare cine ma suna?
Jk-Da?
Răspund curios la apelul strain dar cand aud vocea persoanei simt cum ma iau fiorii.
???-Jungkook! Ce mai faci?
Jk-Wooseok...de ce ma suni?
Ws-Voiam sa vad ce mai faci. Cum îți mai merge viata...de ce mai esti cu Y/N?
Jk-Imi e foarte bine si fara întrebările tale.
Ws-Cam agresiv, ai cam prins curaj.
Jk-Wooseok, ce vrei?
Ws-Pariul tau s-a încheiat acum...hmmm...aproape doi ani. De ce mai ești împreună cu Y/N?
Jk-O iubesc. De aceea suntem împreună.
Ws-Ma simt jignit, ti-am dat atâția bani, pentru ce?
Jk-Daca asta era problema, atunci iti înapoiez toți banii, nu am nevoie de ei.
Ws-Suna destul de bine.
Jk-Daca ti dau înapoi, ne lasi in pace?
Ws-Da.
Y/N-JUNGKOOK!!! CLATITELE TALE SE RĂCESC!
Ws-Aia era cumva Y/N?
Jk-Da, unde vrei sa ne întâlnim?
Ws-Unde obișnuiam sa ne întâlnim, in spatele liceului. La ora 5.
Y/N-JUNGKOOK! O SA LE MANANCE JASON DACA NU TE GRĂBEȘTI!
Jk-VIN ACUM!
Ws-Si?
Jk-S-a facut, ne vedem la 5.
Ws-Imi face placere sa fac afaceri cu tine, ca de obicei...
Wooseok inchide apelul iar eu imi sterg transpirația de pe frunte.
Jk-Scuze ca am stat atat, era important.
Y/N-Daca mai stăteai mult ii dădeam clatitele lui Jason.
Jk-Nici macar nu poate sa mănânce clătite, are doar 8 luni.
Y/N incepe sa rada si se aseaza la masa cu Jason in bratele ei.
Imi iau furculita in mana si ma gândesc in ce m-am bagat.
Eu si Wooseok eram prieteni buni in liceu, el era unul dintre cei mai populari băieți din scoala si avea fiecare fata la picioare.
Într-o seara, la una dintre petrecerile pe care Wooseok le ținea săptămânal, ne-am jucat adevar si provocare. La inceput nu am fost de acord, jocul era unul stupid, dar cu toate rugămințile lui Wooseok si a celorlalți băieți, m-am jucat.
Asa am ajuns sa fac una dintre cele mai mari greșeli ale vieții mele, care este pana la urma si una dintre cele mai bune.
Imi amintesc si acum acea seara, era in sfarsit randul lui Wooseok sa intrebe. A început din partea dreapta si am văzut inca de la inceput ce întrebări si provocări prostești punea. Intr-un sfarsit a ajuns si la mine, am ales provocare deoarece am crezut ca trebuie sa fiu mai interesant.
*FLASHBACK*
Ws-Te provoc sa faci un pariu cu mine.
Jk-In ce consta acest pariu?
Ws-Pun pariu ca nu ai curaj sa o inviti pe Y/N in oras si sa începi o relație cu ea.
Jk-Pot sa o fac!
Ws-Vreau sa stai cu ea timp de un an, daca reusesti iti dau 5000 de euro.
Toata lumea din jurul meu a început sa aclame.
Jk-S-a facut.
Ws-Imi place sa fac afaceri cu tine, Jungkook.
*FLASHBACK END*
Si asa am ajuns eu sa fiu împreună cu Y/N. Ea era timida si putin in genul tocilarilor. Aveam un crush pe ea inca de atunci, Wooseok stia de asta.
Eu si Y/N am inceput sa ne vedem la scurt timp dupa pariu, totul mergea bine,ea era exact asa cum mi-am imaginat-o.
Lucrurile evoluau repede între noi, eu chiar o placeam. Între timp terminasem liceul si eram aproape sa termin si pariul.
Lucrurile au luat o întorsătură de acolo, Y/N a ramas însărcinată.
Ce trebuia sa fac? Pariul meu era pe terminate si Wooseok devenise mai mult un dușman pentru mine. Am luat banii de pe pariu chiar in ziua aniversarii mele cu Y/N. I-am spus lui Wooseok ca o sa o scot la o ultima întâlnire cu banii de pe pariu, dar cand ea a apărut la masa si mi-a spus vestea cea mare, nu am putut sa ii rup inima. Eu o iubeam. Am facut singurul lucru pe care puteam sa il fac atunci, mi-am continuat relația. Am crezut ca Wooseok nu o sa afle niciodată deoarece el plecase in America, dar vad ca a aflat.
Am fost stupid, am crezut ca daca am un motiv care sa ma împingă de la spate, am sa imi fac curaj sa o invit in oras. Totul a fost un plan prost de-al meu, sper ca lucrurile sa nu se intoarce impotriva mea.
......................
Imi iau la revedere de la Y/N si Jason si plec spre munca.
Dupa ce am aflat ca o sa fiu tata mi-am cautat un job din care puteam sa imi întrețin familia.
Jason a venit ca o binecuvântare pentru noi, el ne-a adus mai aproape decat eram si ne-a facut sa fim extrem de uniți. Ii iubesc pe amandoi asa de mult, nu pot sa ii pierd.
......................
Dupa cateva ore extenuante de munca mi-am luat lucrurile si am plecat sa il întâlnesc pe Wooseok.
Ajung in aproximativ 30 de minute in locul in care am decis ca o sa ne intanim.
Ma dau jos din masina si iau banii cu mine.
Ws-Ai venit.
Jk-Astia sunt ai tai, acum poti sa ma lasi in pace?
Ws-Inca nu am inteles de ce ai decis sa ramai cu Y/N.
Jk-Ti-am spus clar, o iubesc, este cel mai bun lucru care mi s-a întâmplat.
Ws-Cum zici tu...pana la urma Y/N a fost si este doar un pariu stupid.
Y/N-Un pariu...?
Ma intorc înfricoșat spre locul de unde se aude vocea si o vad Y/N cu Jason in brate.
Wooseok începe sa rada si atunci imi dau seama ca asta este mana lui...

Va urma....

Hello!
Aceasta este prima parte din "The bet"!
Sper ca va place! 😁💛
Daca nu va place faptul ca am pus nume la copil, pot sa il transform in Y/S/N (Numele fiului tau)!

Oneshots si povesti scurteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum