Ayyy selamın hello,, ayy bu selamı da yorumlarınızdan öğrendim djdjfj.... Neyse iyi okumalar ♥️♥️
Kralı koruyan Taehyung, Jimin'i kolundan sert bir şekilde tutarak onu mahzene görüyordu. Jimin'in gözleri yaş içindeydi ve hâla ağlamaya devam ediyordu. Güçlü olmak istiyordu ama bunu hiç beceremiyordu.
"Kralın çok kötü biri!" dedi Jimin öfkeli bir sesle.
Taehyung bunu duyduğunda Jimin'i hızla yere attı ve kılıcını boğazına doğru götürdü. "Bir daha bunu dersen seni öldürürüm. O seninde Kralın."
Jimin kafasını eğdiğinde avucu hafif çizilmiş ve çok az kanıyordu. Jimin avucunu sıktı ve yere sert bir şekilde vurdu. Taehyung Jimin'in birşey demesine fırsat vermeden onun kolundan tutarak ayağa kaldırdı.
Jimin kafasını arkasına çevirdiğinde kendisini izleyen Krala öfkeyle baktı. Avlunun önünde kollarını göğsüne birleştirip Jimin'i seyrediyordu. Keyifle.
Mahzene girdiklerinde uyumayan köylüler hemen Taehyung'un önünde eğilmişti.
Jungkook Jimin'in geldiğini düşünerek hemen ayağa kalkıp elleri ile parmaklıkları sıkıca tuttu. "Jimin sen misin?"
Jimin arkadaşının kendisine seslendiğini duyunca göz yaşları yine akmaya başladı gözünden. Sebebi ise Kralın tehditi Jungkook ile ilgiliydi ve köylülerde.
Jungkook Jimin'i ağlarken gördüğünde iki eliyle parmaklıkları sallamaya başladı. "Lanet olsun ne yaptınız Jimin'e?" Jungkook öfke içinde bağırırken Taehyung onu susturmak için yine kılıcı Jimin'in boğazına getirdi. "Şimdi kapa çeneni!"
Jungkook derin nefes alıp verirken ellerini parmaklardan çekti ve iki adım arkaya attı adımlarını. "Tt-tamam. Çek o lanet şeyi boğazından."
Taehyung hafif sırttı ve kılıcı Jimin'in boğazından yavaşça çekti. "Güzel."
Kapıdan koşarak giren asker Jimin'in yanına gelerek sıkıca kolundan tuttu kaçmaması için. Taehyung anahtar ile kapıyı hızla açtığında Jimin'in kolunu yakalayıp onu hızla yere fırlattı. Yanında duran askere yani kardeşi Jin'e alayla baktı. Anahtarı Jin'e fırlattı. "Al bu senin görevin. Kilitle kapıyı."
Jin elindeki anahtarı avucuna alıp sıkmaya başladı. Artık Taehyung'a katlanacağını sanmıyordu.
Anahtar ile kapıyı sinirle kilitlemeye başladı. Taehyung ise derin bir nefes alıp Jimin'e gözlerini çevirdi. "Kral ile konuşmalarınızı duydum." yandan sırıttı ve kılıcı ile etrafındaki köylüleri işaret etti. "Onları görüyorsun, ne kadar kötü haldeler değil mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the kingdomㄨ yoonmin ✓
FanfictionKöylüleri esir alan Kral Min Yoongi, içlerinden Park Jimin'i görünce hemen etkilenmişti. Başlangıç: 02.04.2021 Bitiş: 24.03.2023