[13] hidden corpse

1.8K 172 55
                                    

"Bence haber vermeliyiz öldüğünü Taehyung

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Bence haber vermeliyiz öldüğünü Taehyung." Jungkook bir ağacın köşesine oturmuş meşaleyi tutuyordu. Ağlamaktan gözleri kıpkırmızı olmuş ve vücudu tir tir titriyordu. Hâla yaşadı olayı atlatamamıştı.

"Saçmalama Jungkook! Kendini kaybetmemeni söylüyorum fakat her geçen saniye daha fazla ağlıyorsun. Biraz kalkıp bana yardım edebilirsin mesela."

Jungkook hızlıca gözyaşlarını silerek sırtını ağaca iyice yaslayarak kafasını iki yana salladı. Hâla geçmemiş hıçkırıkları zorla konuşmaya başladı."Olmaz ona ben dokunamam. Z-zaten buraya gelene kadar zor dayanadım."

Taehyung derin nefes alarak cesedin kollarını bıraktı. Kollarını göğsüne birleştirdiğinde kanlı elleri kıyafetine bulaşmıştı ki zaten kıyafeti cesedi taşıdığı için kan içindeydi. "Jungkook böyle hiç bir yere varamayız. Bir an önce kendini toparlasan iyi olur. Cesedi ortadan kaldırmamız lazım."

Jungkook tekrar hızlıca kafasını iki yana salladı. "Dedim ya asla elimi sürmem."

Taehyung bu sefer sinirlenmişti. Onun için çabalıyordu fakat Jungkook hiç birşey yapmıyordu dövünmekten başka. Sinirle yanına geldi ve kolunu sıkıca tuttu. Öfkeli yüzü nerdeyse ateş saçıyordu ve Jungkook hafif irkildi. "Öldürürken dokunmayı biliyordun ama değil mi! Aptal gibi sana yardım etmeye çalışıyorum sende şu işin elinden tut!"

Jungkook Taehyung'un lafları ağırına gitmiş olmalı ki Taehyung'u iterek ayağa kalktı. "Yardıma ihtiyacım yok! Siktir git Taehyung!"

Taehyung sabırla saçlarını geriye attı ve gözlerini yumdu. Jungkook ağaca dayalı olan küreği aldı ve yeri kazmaya başladı. Çukur açmakla çok iyiydi çünkü köylerinde insanların evler yıkıldığında bu işleri çok yapardı. Fakat bu aynı şey değildi. Bir cesedi bu çukurun için koyacaktı. Bunları düşünürken gözlerinden yaşlar firar ediyordu. Öfkeyle küreği toprağa vurup çıkarıyordu fakat hiç de gücü kalmamıştı. Taehyung en sonunda Jungkook'u durdurarak elindeki küreği alıp yere fırlattı.''Jungkook o öldürüğün çocuk soylu bir aileden geliyor. Onun yokluğu anlaşılınca büyük bir kıyamet kopacak. Ona göre sende kendini toparla ve bunların hiç birini yaşamadık diye kendine inandır.''

Jungkook çaresizce kafasıyla onaylar. Biliyordu. Eğer öldürdüğü açığa çıkarsa kendi de yaşamayacaktı. Taehyung Junhkook'u sakinleştirince yerdeki küreği alır ve yeri kazmaya başlar. Jungkook ise sakince nefes alarak kendini rahatlatmaya çalıştı. Kendini sakinleştirmekte çok iyiydi. Ne kadar içinde bir korku varsa bile onu yenebiliyordu. Kendine gelen bir güvenle ağacın gövdesine dayalı olan küreği alarak Taehyung'a yardım etmeye başladı. Taehyung şaşırsa da belli etmedi. Konuştuğu şeyler işe yaradığını düşündü kendi kendince.

the kingdomㄨ yoonmin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin