[20] minor mistakes

1.3K 123 214
                                    

"Çekil önümden gitmek istiyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Çekil önümden gitmek istiyorum." Jimin eşyalarını hazırladığı küçük bir çantayı kucaklayarak önündeki kralı önünden itmeye çalışıyordu fakat Yoongi bir milim bile hareket etmeye niyeti yoktu. Kapının önünde öylece durmuş Jimin'e bakıyordu. Jimin o kadar sinirliydi ki kendisini buraya kilitledi için ama bu sefer burada kalmak istemiyordu. Jungkook'u da alıp buradan gidecekti. Karar vermişti artık kimse kararından onu geri döndürmezdi. Kral bile. Tekrar onu bu odaya kitlese bile eninde sonunda buradan çıkacaktı ve o zaman bu zamandı.

"Sana çekil dedim! Gideceğim!" Jimin en sonunda Yoongi'yi geriye doğru itti. Yoongi geriye doğru tökezleyince sinirlendi ve Jimin'in kucağındaki eşyaları yere fırlatarak Jimin'i hızla içeriye itti. Kıyafetleri ve eşyaları yere saçılmış ve her yere dağılmıştı. Jimin dolu gözlerle eşyalarına bakındığında küçük Ellerini yumruk yaptı.

"Hiç bir yere gidemezsin."

Jimin derin nefes aldı ve dolan gözyaşlarını birbirine sıkı sıkı bastırıp derin nefes aldı. Ağlamamak için kendini zor tutuyordu. Bir anda Yoongi'nin değişmesi ve kendisine böyle davranması çok üzmüştü.

"Beni burada tutmama izin vermeyeceğim."

Yoongi sakin bir nefes aldı ve Jimin'e yavaşça yaklaşıp sarılmaya çalıştı. Jimin Yoongi'nin kendisine sarıldığını anlayınca hızla üzerinden itti. Biliyordu, Yoongi böyle davranırsa güya kendisini sakinleştireceğini ama hiç bir şekilde sakinleşmeyi düşünmüyordu. ''Jungkook'u da alıp gideceğim ve engel olamayacaksın.''

Yoongi Jimin'in kolunu kavrayarak sıkmadan kendine yaklaştırdı. Gözlerinin içine ciddi bir şekilde bakıyordu. ''Jungkook gelemez.''

''Neden? Neden gelemezmiş?''

Yoongi'nin gözleri kısıldığında, gözlerinin ortasında ki yarası netleşti. Yoongi her zaman net ve ciddiydi ama Jimin'e karşı öyle olamıyordu. Şuan ciddiyse gerçekten olayında ciddi olduğu anlaşılıyordu. Jimin derin nefes alarak kafası ile onayladı. ''Kralım, Jungkook neden gelemiyor?''

''Çünkü onu mahzene attım.''

''Ne?''

''Neden diye sormadan önce ben sana açıklayım. Jungkook soylu askerlerden birini öldürmüş olabilir o yüzden onu şimdilik mahzene attım. Belki o olmazsa bile eski korumam Kim Taehyung.''

Jimin'in kalbi korkuyla atmaya başladı ve nefesini içinde tuttu. Bunları şimdi kraldan duyması Jimin'i hayal kırıklığına uğratmıştı. Kolundaki el gevşediğinde kendini geriye attı. ''Jungkook kimseyi öldüremez. Korkar o. Lütfen çıkar onu oradan.''

''Üzgünüm Jimin. Jungkook itiraf etti. Şuan zaten ortada hiç bir şey yok. Olayı aratıracağım ve o süre boyunca Jungkook mahzende kalacak.''

the kingdomㄨ yoonmin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin