''Sadece bu gece değil her gece benim olacaksın. Çünkü seni eşim yapacağım.'' Yoongi dudaklarını Jimin'in yüzünde gezdirerek kocaman gülümsedi. Jimin bunun üzerine şaşkınlıkla yataktan doğrulmaya çalıştı fakat Yoongi'nin ağırlığı buna izin vermedi. Jimin kafasını yana çevirdiğinde Yoongi'nin dudaklarından uzaklaştı.
''Bu imkansız, senin zaten bir eşin var.''
Yoongi, Jimin'in çenesinden tutarak yana çevirdi ve yüzüne bakındı. Gözlerini gözlerine çevirerek ciddi bir şekilde bakındı. ''Onu eşim olarak sayan kim. Sen benim eşim olursan o tam bir görünmez sayılacak.'' Jimin Yoongi'nin dedikleri karşın bir anlam bulmaya çalıştı. Evet kralın en fazla üç tane eşi olabilirdi. Çok eşli bir sistem vardı ve çok sayıda kral bunu uyguluyordu ama Jimin sadece ona ait olmasını istiyordu. Onun ilki ve sonu olmasını istiyordu.
''Ben bilmiyorum. Seni deli gibi isterken onun senin eşin olması beni çıldırtıyor.'' Jimin nefes nefese konuşurken Yoongi güldü ve parmağını aşık olduğu çocuğun yüzünde gezdirdi. Haechan kapıyı kıracak bir şekilde sertçe vurmaya devam ediyordu.
''Sürtük! Aç şu kapıyı dedim sana aç!''
''Onu artık susturmaya ne dersin Jimin?'' Yoongi ciddiyetle gözlerine bakınmaya devam etti. Nefesi tutmuş, sadece heyecanla Jimin'in vereceği cevabı bekledi. Jimin kocaman yutkundu. Aklı izin vermiyordu. Buradan çıkıp Junkook ile beraber uzak bir ülkede yaşamak istiyordu. Kendine yeni bir sayfa açıp mutlu olmak istiyordu. Çünkü burada kaldıkça yıpranmaya devam edecekti. Kalbi ise deli gibi Yoongi'i istiyordu. Onunla yaşamak, onunla iyiyi kötüyü yaşamak istiyordu. Sevdiği adam için tüm bu acılara katlanabilecek miyidi? Peki ya Jungkook? Onu bırakıp burada yaşamaya devam mı edecekti? O uzaklarda nasıl bir şekilde yaşayacağını bilmediği halde burada öylece kalacak mıydı?
Tüm bu düşüncelerinden Yoongi kurtardı ve yavaşça Jimin'i sakinleştirmek için saçlarını okşadı. Jimin kalbini dinledi. Aşk her şeyi çözebilirdi. İlk defa aşık olmuştu ve ilk aşkını kaybedemezdi. ''Kabul ediyorum. Eşin olacağım.''
Yoongi heyecanla gözlerinin kocaman açtı ve Jimin'in yüzünün her yerini öpmeye başladı. Dudaklarına uzunca öpücük kondurarak hemen Jimin'in üzerinden kalkarak yere attığı üstlüğünü giydi. Jimin yataktan doğrulunca huzurlu bir şekilde yataktan doğruldu. Yoongi saçlarını düzelterek Jimin'in elini tutarak kapıya doğru yaklaştı. Haechan hala usanmadan ve bıkmadan kapıyı yumruklamaya devam ediyordu. Kapıyı açtığında Haechan öfkeli bir şekilde burnundan nefes alıp vermeye başlamıştı. Jimin'in üzerine bir kaplan gibi atlayacağı sıra Yoongi eşini hızla itti. Jimin'in elini daha sıkı tuttuğunda hızlıca koridordan ilerlemeye başladılar.
Haechan öfkeli adımlarla onları takip ediyordu. Bir yandan da Kraliyette ki herkesi uyandıracak şekilde bağırmaya devam ediyordu. ''Seni küçük orospu!'' Jimin saçlarını savurarak hafif sırıttı ve Yoongi'i takip etmeye devam etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the kingdomㄨ yoonmin ✓
FanfictionKöylüleri esir alan Kral Min Yoongi, içlerinden Park Jimin'i görünce hemen etkilenmişti. Başlangıç: 02.04.2021 Bitiş: 24.03.2023