Aradan bir hafta geçmişti ve ortalık o kadar karışmıştı ki nerdeyse herkes birbirine girmişti. Kral yaralıydı ve asla mı asla uyanmıyordu.
Namjon geçtiği bir köşeye yeni bir ilaç yaparken Taehyung endişe içinde Krala bakıyordu. Onun babası gibi ölmesinden ve ülkenin hızla karışması neden olacaktı. Taehyung nefesini tuttu ve Kralın soğuk elini avucunun içine aldı. Nerdeyse bir çocuk gibi ağlayacaktı. Diğer eli ile göz yaşlarını silerken "İyileşeceksiniz size söz veriyorum."
Ayağa kalktı ve köylü hekimin yanına doğru ilerledi onun yanlış bir şey yapıp da Kralın ölmesine sağlayabilirdi ya da onu gerçekten öldürmeye niyeti vardı. Ama bir anlaşma yapmışlardı. İkisi de buna sadık kalacaklarına söz vermişlerdi. Taehyung boğazını temizlerken kılıcının ucunu sıkıca tuttu. "Durumu nasıl?"
Namjoon gözlerini devirerek bulduğu bitkileri kurutmuş ve onlar ile güzel bir ilaç yapıyordu. Fakat çoğu bitki eksikti ve bu bitkiler bu mevsimde biraz zor bulunurdu. "Durumu kötü." dedi masada ki suyu kafasına dikerek.
Taehyung buna sinirlenmiş olmalı ki Namjoon'un elindeki bardağı hızla yere fırlattı. Bardak yerde yuvarlanıp sesler çıkarırken Namjoon sinirle üzerine dökülen suyu bir bez yardımıyla silmeye başladı. Bu asker sürekli başında dikilirse işini asla yapamayacaktı. Her şeye karışıyordu. Her şeye. Derin bir iç çekti ve elindeki bezi hızla yere fırlattı. Ona biri karşı gelmesi gerekiyordu fakat Taehyung çoktan kılıcı Namjoon'un boğazına doğru getirdi.
Taehyung kılıcın keskin yerini Namjoon'un boğazında sürterken bir yandan da dişlerinin arasından sinirle ona tısladı. "Eğer onu iyileştirmezsen öleceksin. Elinden geleni yapsan iyi olur hekim."
Namjoon gözlerini devirdi ve mecburen kafasını bir aşağı bir yukarı salladı. Kılıç boğazından çekildiğinde Namjoon derin bir nefes aldı. Elini boğazına koydu ve istemsizce kontrol etti. Taehyung hâla kendisine öfke dolu gözlerle bakıyordu. Evet kralı iyileştirmeyi istiyordu. Fakat elinde onu iyileştirecek pek malzeme bulunmuyordu. Kraliyette tüm bitkiler tükenmişti. Elini saçlarının arasından geçirdi ve bir taşa su koyarak içine sirke kattı. Sirkeyi dökmeden eline aldı ve diğer eline bir bez parçası alarak Kralın yanına doğru ilerledi
Yarası çok derindi. İç organı da zarar görmüştü. Onu ikinci kez ameliyat etmesi gerekiyordu şimdi. Tek bir hata yaparsa kralı öldürmüş olurdu ve sonra kendisi de ölmüş olurdu.
"Çok az malzeme var kraliyette. Bu da ilaçların etkisini göstermeyecek. Ben şansımı deneyeceğim." Namjoon Kralın yaralanan karnını açarak soğuk sirkeli suyla ben parçasını koyarak sıktı ve yavaşça kanı silmeye başladı. Birazdan dikişi sökmesi gerekiyordu. Daha önce bir sürü kan kaybetmişti ve yine kaybedebilirdi o yüzden Kralın kan grubundan olan kişilerden kan alması gerekiyordu.
Taehyung önüne düşen saçlarını arkaya iterek Namjoon'un arkasına geçti. Gözünü bir kere olsun ondan ayırmayacaktı. Ama esir olan köylüler ile askerlerle hiç ilgilenmemişti. Onun işi sadece kralı korumaktı ama bunu yapamadı. Kendisinden nefret ediyordu. Sıradan bir köylü Kralı öldürmeye çalıştı ve de başarmasına da az kaldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the kingdomㄨ yoonmin ✓
FanfictionKöylüleri esir alan Kral Min Yoongi, içlerinden Park Jimin'i görünce hemen etkilenmişti. Başlangıç: 02.04.2021 Bitiş: 24.03.2023