[17] bad luck

1.4K 171 46
                                    

Haechan, Yoongi'nin baygınlığında fırsat bilerek cebindeki anahtarı alıp Jimin'i sakladığı odaya doğru ilerledi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Haechan, Yoongi'nin baygınlığında fırsat bilerek cebindeki anahtarı alıp Jimin'i sakladığı odaya doğru ilerledi. O kadar sinsi planı vardı ki bunların hepsini teker teker uygulayacaktı. Bir kaç kere Yoongi'yi takip etmişti. Kimsenin geçmediği o koridordaki odalardan birine almıştı Jimin'i.

Elindeki anahtarı sıkıca tuttu ve Jimin'in bulunduğu o odaya geldi. Etrafına kimselerin olup olmadığına bakındı. Hızlıca kimse görmeden anahtarı deliğine sokup açtığı gibi geri çıkardı. İçeri girdiğinde Jimin'i yatakta uyurken gördü. Kapıyı arkasından örterek yanına doğru ilerledi. Ona acıyordu. Hemde çok. "Zavallı şey."

İçindeki kıskançlıklar kabarırken Jimin'i süzmeyi ihmal etmemişti. Harika bir fiziğe ve yüze sahipti. Evet gerçekten de Kralın bile hayır diyemeyeceği özellikleri vardı. Tekrar ona karşı öfke duymaya başlamıştı. Dişlerini öyle bir sıkıyordu ki nerdeyse kırılacaktı. Kılıcını çıkarıp Jimin'in boğazına doğru tuttu. "Seni şimdi öldürmeyi çok istiyorum ama zaman değil. Ölümünü en güzel şekilde gerçekleştireceğim."

Jimin gelen tıkırtı sesler ile gözlerini hemen aralamıştı. Artık en ufak bir sese uyanyordu. Boğazında ki kılıca gözleri kocaman bakındı ve doğrulmaya çalıştı. Artık hiç bir yeri ağrımadığı için hareket edebiliyordu.

"Bence gayet iyisin. Yoongi abartmış, hareket bile edemiyormuşsun."

Jimin bu sesin sahini fazla düşünmesine gerek kalmadan bulmuştu. Kafasını boğazına kılıç tutan Haechan'a bakındı. Boğazında kocaman oluşan yutkunma kılıcın değmesine neden olmuştu.

"Siz, Batı Kraliyetindeki kralın oğlusunuz."

Haechan kahkaha attığında tekrar eski haline dönerek Jimin'in boğazına kılıcı hafif sürttü. "Artık Min Kraliyetin sahibi desen daha doğru olur."

Jimin şaşkın bakışlarını karşısındaki bedene yolladı. Hiç birşeyi anlayamıyordu. Yoongiden başka bu odaya giremezken bu nasıl girebiliyordu buraya? "Anlayamıyorum efendim?"

Haechan kılıcını Jimin'in boğazından çekti ve yavaşça yatağının etrafında dolanmaya başladı. "Ah sanırım hiç bir şeyden haberin yok. Yoongi sana anlatmamış."

Jimin'in göz bebekleri büyüdüğünde yataktan hızla doğruldu. Korkulu bir ifade ile bakıyordu Haechan'a. "N-neyden bahsetmedi? Kralıma bir şey mi oldu?"

Haechan gözlerini devirerek kıkırdadı. Şimdi daha çok eğleniyordu. Jimin yarasını hadi umursamadan hızlıca yataktan kalktı. Zaten yeterince iyileşmişti ve bu odadan çıkmak istiyordu artık. Ayağına giydiği terlik ile geriye doğru adım attı. Haechan kollarını göğsüne birleştirdiğinde kahkaha atmıştı. "Neden söylemiyorsun? Krala ne oldu?" Jimin biraz şüpheye düşmüştü çünkü bugün Yoongi bu odaya gelmemişti. Kocaman yutkunarak Haechan'ın üzerine doğru ilerledi.

the kingdomㄨ yoonmin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin