Smut vardır ❤️
''Batı Kraliyeti buraya büyük bir savaş açacak.'' Taehyung nefes nefese kralın arkasında dört dolanırken ona defarlarca anlatmaya çalışıyordu fakat Yoongi buna hiçbir şekilde inanmadı. Taehyung'un karşısına geçip sinirle kılıcını kavramıştı. Evet Batı kraliyetine güvenmiyordu fakat bunu yapacak kadar salak değillerdi. Sırf kraliyete el koymak için Haechan ile eşleşmişti fakat savaş açarlarsa ellerine hiçbir şey geçmedi.
''Saçmalama istersen! O kadarını yapacaklarını sanmıyorum. Büyük bir kraliyeti devirmeleri çok zor!'' Yoongi öfkesini kusarken eşi Jimin hızlıca kralın yanına geldi. Yumruk olan elini tutarak sakinleştirmeye çalıştı ve yüzüne kocaman yutkunarak bakındı.
''Kralım Taehyung doğru söylüyor olabilir sonuçta kulaklarıyla duymuşlar.'' Jimin arkadaşının aşık olduğu adamı savunurken sesi oldukça emin çıkmıştı. Yoongi buna gözlerini devirdi ve elini ensesine attı. Onlara hak vermeyi isterdi ama kraliyetine böyle hain saldırıyı kendisi önceden duyardı ve asıl Yoongi'nin sinirlendiği buydu. Jimin'in elini iterek derin bir nefes aldı ve odada tekrar dolanmaya başladı. Taehyung pes etmeden tekrar Krala seslendi ve ikna olana dek konuştu.
''Bana inanın. Onlar aslında bir düşman.''
''Kim düşman? Biz mi?'' Olaya hemen dahil olan Haechan ellerini beline yerleştirerek büyük salona gelmişti. Tüm olanları duymuş olmalı ki yüzünde alaylı bir ifade vardı.
Jimin gelen bedene öfkeyle bakındı. Onların kralı öldürme çabası bir türlü bitmiyordu ve hedeflerine de ulaşıyorlardı. Tekrar onu geçen gün gibi saçlarından tutup çekiştirmek istiyordu ama şimdi zamanı olmadığını biliyordu. Taehyung kuru dudaklarını diliyle yaladığında kafasını Jungkook'a çevirdi. Haechan kahkaha attı ve Taehyung'a bakındı. ''Tanrım biliyordum senin ölmediğini.''
''Defol git!'' Kralın öfkeli gözleri Haechan'ın gözleri ile birleşti. Haechan omuzlarını silkti ve kollarını göğsüne birleştirerek Yoongi gibi salonda dolanmaya başladı. Tüm gözler onun üzerindeydi. ''Benim neden buraya savaş açılacağından haberim yok? Kim demişse sizinle çok iyi dalga geçmiş.''
''Biz duyduklarımıza eminiz! Siz hain ve pisliksiniz!'' Jungkook nefes nefese Haechan'a bağırdı ve gözlerinin dolmasını engellemek için yumdu. Haechan tekrar hunlarca kahkaha attığında olduğu yerde sabit bir şekilde bekledi. ''Biz bu kraliyeti ele geçireceğiz fakat savaş açıp buraya zarar vermek istemiyoruz.'' Haechan dediklerinde oldukça ciddiydi. Ailesi ile günlerdir bu kraliyeti nasıl almaları gerektiğini günlerce hatta aylarca konuşmuşlardı. En sonunda Haechan'nın onunla eş olması gerektiğini söylemişlerdi ve bunların hepsi de krala zarar verip başına geçebilmek içindi.
''Boş ver Jungkook. Biz onlar için her şeyi göze alıp geldik. Gerisi bizi ilgilendirmez ne de olsa bu ülkenin insanı değiliz.'' Taehyung Jungkook'un elini tutup kapıya doğru ilerledi. Jungkook dolu gözlerle Jimin'e bakındı ve kafasını iki yana salladı. En azından arkadaşı inanıp kraliyeti terk edebilirdi ama Jimin Yoongi'i o kadar çok seviyordu ki bırakıp gidemiyordu. Jungkook Jimin'e baktığında Jimin sadece kafasını eğmişti. O da haklıydı. Ne yapabilirdi ki?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the kingdomㄨ yoonmin ✓
FanfictionKöylüleri esir alan Kral Min Yoongi, içlerinden Park Jimin'i görünce hemen etkilenmişti. Başlangıç: 02.04.2021 Bitiş: 24.03.2023