[21] end of regret

1.2K 138 78
                                    

Yoongi o gece çok büyük bir hata yapmıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yoongi o gece çok büyük bir hata yapmıştı. Hemde çok kötü. Bu ikisinin cinsel ilişkisi onları gerçek bir eşe dönüştürmüştü. Yoongi'nin sarhoş olması hiçbir şeyi değiştirmiyordu. Haechan ise tamamen istediğin elde etmişti. Herşey planladığı gibi gidiyordu. Yoongi'nin artık gerçek bir eşi olduğu için kraliyeti yönetme şansı olacaktı. Kendi de tüm olaylara dahil olup kral yerine karar verebilecekti.

Yoongi sarıldığı çıplak bedenin kim olduğunu umursamadan daha sıkı sarıldı. Onu Jimin sandığı için ellerini beline dolayarak kendine daha da sıkı bastırdı. Haechan ile çırılçıplak yatakta sarılmış bir vaziyette uyuyorlardı. Saat oldukça geç olmuştu. Yoongi uykusunu oldukça iyi almış olmalı ki hafif yerinde kıpırdadı. Kafasındaki ağrı ile elini alnına bastırdı. "Tanrım." Sessizce gözleri kapalı kafasındaki ağrı ile sızlarken Haechan uykusunda yavaş yavaş uyanmaya başlamıştı.

Yoongi gözlerini ağır ağır açarken gözleri bulanık bir yüz işitti. Derin bir nefes alıp gözlerini tamamen acıtığında sarıldığı bedenin Haechan olduğunu görünce ufak çaplı bir şok geçirdi. Hızlıca onu iterek yataktan doğruldu. Haechan gözleri hızla açarak uykulu gözlerle Yoongi'e bakındı. Haechan'ın siyah uzun saçları beline dökülürken Yoongi hızlıca yerde duran kıyafeti ile altını sardı. "Tanrım! S-senin bu halin ne!"

Haechan'ın uykusu şimdi tamamen kaçmış ve sırıtmamak için kendini zor tutuyordu. Gülümseyerek yataktan doğruldu ve yerdeki kıyafetlerini giymeye başladı. Yoongi delirmiş gibi bakıyordu. Haechan hiç umursamıyordu Yoongi'nin öfkesini. Onu tanımıyordu çünkü. Daha önce öfkesini hiç görmemişti. Asıl öfkesi şuandı. Yoongi öfkesini asla dizginleyemiyor ve asla hafife alamıyorum. Önüne gelen ne varsa yıkıp geçiyordu. Öfkesi bile kana dönüşüyordu.

"Sana diyorum!" Yoongi Haechan'ın karşısına geçtiğinde giyindiği kıyafetin yakasını kavradı. Haechan hafif yutkundu ve gözlerini sıkıca yumarak kafasını yana çevirdi. Tabiki kendisini haklı çıkarmak için her şeyi deneyecekti ki zaten kendisini haklı buluyordu.

"Konuş seni pislik!" Haechan bu hakaretlere daha fazla dayanamadı ve Yoongi'yi üzerinden itti. "Açıklayacak bir şey yok. Gece seninle ilişkiye girdik hepsi bu." Haechan yerdeki kıyafetlerini alarak katlanmaya başladı. O sırada Yoongi'e arkası dönüktü. Yoongi Haechan'ın ağızından çıkan kelime ile boğazında kocaman bir yumru oluşmuştu. Vücudu öfkeden kasılmış ve bu damarları hafiften çıkmaya başlamıştı.

Öfke içinde Haechan'ın yakasından tutarak onu duvara yapıştırdı. Bir eki boğazındaydı. "Nasıl olur bu! Ben seninle aynı yatakta bile yatmıyorum! Kalmış ki seninle ilişkiye gireceğim ha!"

Haechan zar zor nefes almaya çalışırken boğazındaki elden kurtulmaya çalışıyordu. Konuşmak için ağızını bile kıpırdatamıyordu. Yoongi asla izin vermiyordu. Boğazındaki el daha da sıkılaşınca Haechan öksürmeye başladı. Yoongi onun konuşması için elini boğazından çekti. Haechan yere çökerek derin nefes alıp sakinleşmeye çalıştı. Nefes alış ve verişi normal dönene kadar bekledi. "S-sen yaptın bunu ben zorlamadım seni."

the kingdomㄨ yoonmin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin