[23] chapped lips

1.2K 134 89
                                    

"Bende gelmeni bekliyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Bende gelmeni bekliyordum." Kral karşısındaki yorgun bedenine bakıyordu. Ağlamaktan gözleri şişmiş ve yüzünde kuruyan gözyaşları üzerine yeni gözyaşları da dahil oluyordu. Yorgun bedeni ayakta zar zor duruyordu. Jimin ağır adımlarla kralın karşısına geçti ve bulanık gözleri ile yüzüne bakındı. Yoongı elini kaldırıp karşısında aşık olduğu çocuğun yüzüne koymaya çalıştı. Jimin kralın kendisine dokunacağını hemen anladığında adımlarını geriye atarak aralarına küçük bir mesafe koydu.

"Neden bunu bana yapıyorsun?" Kral en sonunda dayanamayarak pes etmiş bir şekilde Jimin'e bakındı. Jimin yutkunarak bakışlarını kaçırdı ve derin bir iç çekti. Buraya gelme sebebi farklıydı. En yakın arkadaşının sürgün edinmesini engellemekti. Ve ayrıca arkadaşının sevdiği Ada'mı idam cezasından kurtarmak istiyordu. Jimin onların bunları yaşamaya hakkı olmadıklarını düşünüyordu.

"Onları cezalandırma. Başka şekilde cezalandır." Jimin umutsuz bir şekilde yüzüne bakındı kralın. Bir umuttu. Hala kendisini seviyorsa Jimin için bunu yapabilirdi.

"Üzgünüm Jimin. Onlar birini öldürdü ve bu cezayı çekmek zorundalar." Kral adımlarını yavaş yavaş ürkütmeden Jimin'e doğru yaklaşıyordu. Jimin buna inanmayarak kafasını iki yana salladı. İstemsizce adımların Yoongi'nin üzerine doğru atıyordu. "Bu cezayı sen koydun istesen değiştirebilirsin!"

"Tanrım! Bunu yapamam Jimin. Min krallığı yıllardır aynı yasayı uyguluyor. Ben bir anda bu kanunları değiştiremem. Ayrıca öldürmek bu ülkede büyük bir suçtur."

Jimin karşısında kral üı dahi umursamadan öfkeyle itti. Gözlerinden nerdeyse alev fışkırıyordu. Jimin'in ilk defa bu kadar sinirlendiğini görüyordu Yoongi. Kral itildiği için geriye doğru tökezlerken kaşlarını çatarak karşısıındaki öfkeli bedene bakıyordu. Jimin burnundan nefes alıp verirken sesini hiç yükseltmediydi kadar yükseltip bağırmıştı. "O halde sen neden insanları öldürüyorsun! Şuan Taehyung'u öldürerek bu suça da sen ortak olmuş oluyorsun."

Yoongi Jimin'in dediklerine karşı kahkaha atmıştı. Elini sertçe saçlarının arasından geçirdi ve Jimin'in tam karşısına durdu. Aralarında bir milim bile yoktu. "Ben hak edenleri öldürüyorum Park Jimin! Taehyung ölmeyi hak ediyor. Tıpkı Taehyung o askeri Nasıl acımadan öldürdüyse!"

"İyi o halde! Bende Jungkook ile beraber sürgün edilirim." Elini kaldırıp Yoongi'nin göğüsüne vurdu. Gerekirse sevdiği adamı bırakıp arkadaşıyla gidebilecekti.

"Bunu asla yapaman! Ben izin vermediğim sürece bu kraliyetten adımını bile atamazsın Park Jimin." Yoongi ciddi bir şekilde konuşurken Jimin bunun üzerine hemen itiraz etmeye başlamıştı. "Hayatımı mahvettin ve tekrar mahvetmene izin vermeyeceğim!"

"Seni seviyorum Jimin."

Jimin gözlerini büyük bir ustalıkla devirdi ve kralın tam karşısında durdu. "Bu gece ilişkiye girerek vücudumu sana bağışlayacağım ve artık aramızda hiç bir zorunlu bir anlaşma kalmayacak."

the kingdomㄨ yoonmin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin