Yoongi uzun zamandır kraliyette bir ruh gibi geziyordu. Resmen kendini ölmüş gibi hissediyordu. Jimin'in hala ölü bir şekilde yatması onu çok üzüyordu. Durumu her geçen gün daha da ileri gidiyordu. Deli gibi korkuyordu ona bir şey olmasına. Ne kadar hekim varsa getirdi fakat hiç biri iyileştirmedi. Aynı şekilde Kim Namjoon bile. Eğer Jimin ölürse kimseyi yaşatmayacaktı bunu iyi biliyordu.
Hâla bu suikastciyi bulamamıştı. Onu işkence ederek öldürecekti ve konuşturarak bunu kimin yaptırdığını öğrenecekti. Aslında Yoongi kimin yaptığını gayet iyi biliyordu ama kesin bir şey olmadan bir şey yapmak istemiyordu. Elbet çözecekti bu olayı.
Yoongi tahtında iyi yaslayarak gözlerini yumdu. Günlerdir uykusuz kalmıştı ve deli gibi uykusu vardı.
"Majesteleri yeni mektubunuz var."
Yeni koruması olan Jeon Jungkook titreyen elleri ile mektubu eğilerek Yoongi'e uzattı. Yoongi mektubu alarak açmaya çalışırken bir yandan da korumasına bakındı. "Alıştın mı yeni görevine?"
Jungkook heyecanla kafası ile onayladı ve kızaran gözlerle krala bakındı. "Evet efendim fakat beni korumanız olarak seçme nedeniniz neydi?"
Derin nefes aldı ve mektubu acıtığında yazıya bakmadan tekrar Jungkook'a bakındı. "Jimin'in arkadaşısın. O iyileşirse seni bu mevkilerde gördüğüne sevinir ayrıca diğer askerlerden daha iyi bir kılıç ve dövüş eğitimin var."
"A-ama bunun hepsini de bana Kim Taehyung öğretti. O hak etmeliydi."
Yoongi tekrar sinirlendi ve mektubu yumrukları ile sıkmaya başladı. "O hak etmedi! Hak etseydi görevden olmazdı! Şimdi gidebilirsin Jungkook!"
Jungkook kocaman yutkunarak kafası ile onayladı ve tekrar önünde eğilerek salondan uzaklaştı. Yoongi bükülen kağıdı düzelterek yazıyı okumaya başladı. Zaten el yazısından anlamıştı kim olduğunu.
'Sevgili oğlum Min Yoongi
Olanları duydum ve bu konu hakkında sana yazmak istedim. Yanındaki hizmetkarın durumu iyi değilmiş ki sen o kişiye çok değer veriyormuşsun. Haberlerini alıyorum oğlum. Evet doğru anladın. Kraliyetinize sızan biri var. Hemen öfkelenme.
Sadece tek bir şey söyleyeceğim. Beni kötü anne olarak görme. Eğer eşimin oğlu ile evlenmezsen daha kötü şeyler olacak oğlum. Senin iyi olmanı istiyorum. Daha güçlü olmanı ve daha iyi kral olup ülkene sahip çıkmanı istiyorum. Seni seviyorum. En yakın zamanda bana kararını açıkla. Ah unuttum. Bunu kabul edersen sana en iyi hakimlerden birini bulup hizmetkarının iyileşmesini sağlayacağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the kingdomㄨ yoonmin ✓
FanfictionKöylüleri esir alan Kral Min Yoongi, içlerinden Park Jimin'i görünce hemen etkilenmişti. Başlangıç: 02.04.2021 Bitiş: 24.03.2023