[4] you are like a rare flower

4.6K 352 424
                                    

"Ü-üzgünüm majesteleri! Lütfen, lütfen arkadaşıma ve köylülere zarar vermeyin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Ü-üzgünüm majesteleri! Lütfen, lütfen arkadaşıma ve köylülere zarar vermeyin."

Kral Jimin'in odasına sinirle dalmıştı ki o sıra nerdeyse herkes gecenin bir yarısı, bu odanın kapısı önünde merakla gelmişlerdi.

Taehyung kapının önünde toplanan hizmetkârları ve askerleri dağıtmaya koyulmuştu.

Kral ayaklarının önünde eğilen Jimin'e öfke içinde bakarken bir yandan da içkisini yudumluyordu. Elindeki kılıcı Jimin'in boğazına doğru tuttuğunda sarhoş bir şekilde konuşmaya başladı. "Bir Kralın yatağından kaçmak ne kadar doğru?"

Jimin titreyen elleri ile yere baskı uygularken artık kaldıramadığı bedenini serbest bıraktı. Diz kapaklarını karnına bastırırken ellerinin üstüne alnını koydu. Şimdi Kralın ayaklarına daha da kapanmıştı fakat yapacak başka birşeyi de yoktu. Ancak af dilemek olacaktı.

"Taehyung?" Yoongi ayakta zor dururken kılıcı isabetsiz bir şekilde etrafı turluyor gibiydi. Kılıcın kime geldiği umurunda değildi. Tek derdi yatışamayan siniriydi.

Taehyung kapıyı arkadan örterek korkak adımlarını Krala doğru attı. Kral her içtiğinde canavar birine dönüşüyordu. Genellikle canavara dönüştüğü zamanlar gecelerdi.

"Buyrun majesteleri?"

Kral şişenin altından eliyle sıkıca tutarken bir yudum daha alarak ters çevirdi ve içindeki tüm içkiyi yere döktü.

Jimin saçlarına sıçrayan bu içkiden dolayı irkilmiş ve bedenini geriye doğru itmeye başlamıştı.

Kral elinin tersi ile ağzını sert bir şekilde silerken şişeyi yere fırlattı. Kırılan şişe her yere dağılmış ve içki kokusu her yeri kaplamıştı. Jimin hâla Krala yalvararak ağlamaya devam ediyordu.

Yoongi elindeki kılıcı bir yana fırlatarak hafif eğildi ve Jimin'in kolunu sertçe tutarak onu ayağa kaldırdı. Jimin'in ağlamakta olan gözleri kıpkırmızı hâle gelmişti. Elleri ile gözyaşlarını silerken titreyen sesiyle konuştu. "Bb-ben, majesteleri, her istediğinizi yapacağım.

Yoongi kaşlarını çattığında elleri ile Taehyung'un kolunu sıkıca tuttu. Az kalsın düşecekti. Taehyung Kralı sıkıca tutarken, Jimin kafasını yere eğerek derin nefes almıştı. Kendisi yüzünden öleceği insanlar kalbinin çarpmasına yol açmıştı. Neden sürekli kendini değilde başkalarını düşünüyordu? Bu kadar iyi niyetli olmak istemiyordu ama kendine engel olamıyordu. Nede olsa köydeki insanlar Jungkook ile kendisine çok iyi davranıyordu. İkisinin ailesi öldüğünde tek yanında olan insanlardı onlar.

Kral elini alnına koyup gözlerini sıkıca yumdu. Çok içmişti ve ayakta duracak hâli yoktu. İçmemek için kendini zor tutuyordu fakat bu gece kendisini tutamamıştı.

Kral gözlerini devirdiğinde ağır adımlarla arkasına döndü. Kapıyı açıp odadan çıkacakken kafasını arkaya çevirip Jimin'e öfkeli gözleri ile bakındı.

the kingdomㄨ yoonmin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin