[5] end of gloomy touches

4.1K 328 289
                                    

"Söyle bana? Kralın dokunuşlarına nasıl dayanabilirim?" Jimin olduğu yere çöküp hıçkırarak ağlarken Jungkook'un bu güçsüz arkadaşına üzülerek bakındı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Söyle bana? Kralın dokunuşlarına nasıl dayanabilirim?" Jimin olduğu yere çöküp hıçkırarak ağlarken Jungkook'un bu güçsüz arkadaşına üzülerek bakındı.

Ellerini demir parmaklıkların arasından çıkararak Jimin'in ince ve yumuşak saçlarını okşamaya başladı. Arkadaşını ilk defa böyle görüyordu ve onun için gerçekten çok üzülmüştü.

"Ağlama Jimin, inan kısa sürede alışacaksın Kralın dokunuşlarına."

Jimin minik elleri ile kapladığı yüzünü yavaşça çekti ve derin bir aldı. "Kral şuan askerleri ile ilgileniyor. Buraya yine izinsiz girdim."

Jungkook derin bir iç çekti ve hafiften gülümsedi. Jimin'i hafif kendine çekerek fısıldadı. "Herşey daha kolay olacak Jimin. Krala çok yakınsın ve onu istediğin zaman öldürebilirsin."

Jimin anlamayan bir bakış attı Jungkook'a. Yüzünü tekrar astığında omuzlarını silkti. "Onu tek başıma öldüremem Jungkook. Çok güçlü ve her yerde askerleri var. Seninle beraber öldürecektik?"

Jungkook sinirlenmiş olmalı ki vücudunu hafif uzaklaştırarak sırtını Jimin'e çevirdi. "Ben burada onu nasıl öldürebilirim?"

Jimin kafasını eğdiğinde gergin nefesini dışarı verdi. Eli ile saçlarını karıştırdığında kocaman yutkundu. Kral hâla köylüleri burada tutmasına sinirleniyordu. Oysa istediğini de almıştı. Kral ile bunu konuşması gerekiyordu. Ancak o zaman Jungkook ile öldürebilirdi Kralı.

"Ah tamam. Kral seni yakalamadan gitsen iyi olur. Başını belaya sokmak istemem."

Jungkook ayağa kalkıp Jimin'in karşısına geçtiğinde Jimin burnunu hafif çekti ve yavaşça ayağa kalktı.

Jungkook elini Jimin'in omzuna koyduğunda kaşlarını çattı. "Keyfini çıkartarak canını al." dedi ve ellerini Jimin'in omzunda çekerek göz kırptı.

Jimin tuhaf bakışları ile Jungkook'a bakmaya devam ederken Jungkook umursamaz tavırlarla yerine oturdu. Jimin buna daha fazla dayamayarak eğildi ve kısık sesi ile konuştu. "Neden onu öldürmek zorundayız? Onun bir suçu yok. Babası yüzünden onu cezalandırmamız saçma Jungkook."

Jungkook dişini dudağına bastırarak gözlerini yumdu. Sinirlenmiş olmalı ki iki elini yumruk hâline getirmişti. "Neden hemen kararın değişti?"

Jimin eğildiği yerden doğrularak yutkundu ve bir adım daha öne attı ayağını. "Sadece mantıklı düşünmek istedim."

Jungkook bir süre sessizce kalıp kafasını sallamakla yetinmişti. Jimin haklı olduğunu düşünüyordu. Belki Kral, babası kadar kötü değildir. O gerçekten ülkesini iyi yöneten bir kral olabilirdi. Eğer onu öldürürlerse Jimin, kendisine de Jungkook'a da zarar geleceğini biliyordu. Köylüleri saymamıştı bile.

the kingdomㄨ yoonmin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin