Am mers aproape până în capătul culoarului, unde am găsit un compartent liber. Mi-am pus bagajul deasupra scaunului și am continuat să admir priveliștea. Deodată, liniștea mea a fost întreruptă pentru că un băiat a întrat în compartiment. Semăna puțin cu mine, doar că avea o cicatrice în forma de fulger pe frunte și o pereche de ochelari cu rame rotunde pe nas.
- Bună. Te căutam de ceva timp. Ce faci?
- Scuze..... Te cunosc cumva? am spus nedumerită.
- oh... Îmi pare rău . Am uitat să mă prezint, spuse el zâmbind. Sunt Harry, Harry Potter.
Atunci mi-am adus aminte de el și de povestea părinților lui.
- Ești verișorul meu, nu?
- Da
- Kirra, am zis eu. Kirra Potter.
- Abia așteptăm să te văd.
- Și eu îmi doream sa te văd, dar părinții mei nu mi-au spus ca vei fi și tu aici.
- Nui nimic. Mi-au povestit mie totul. Mi-au trimis o bufniță să mă anunțe că vei avea nevoie de ajutor când vei veni.
- O bufniță? Cum adică?
- Păi....mi-au trimis o scrisoare printr-o bufniță.
- Aaaa......mi-a povestit tata despre asta. Și a spus să îi trimit și eu imediat ce ajungem la Hogwarts.
- O sa o facem, dar următoarea zi căci în seara asta vom avea cina de început de an.
-Bine.
Au urmat câteva minute de liniște, dar aceasta a fost din nou întreruptă datorita doamnei care vindea gustări.
- Doriți ceva copii?
- Eu vreau o tartă de dovleac, a spus Harry. Kirra, tu vrei ceva?
- Nu, mulțumesc. Nici nu cred că am bani la mine.
- Lasă, îți iau eu de data asta ceva, apoi sa întors la doamnă. Încă o tartă cu dovleac și câteva bețe de lemn dulce, mulțumesc.
Apoi sa așezat lângă mine și mia dat mâncarea.
- Ia. Crede-mă că e foarte bună.
- Mulțumesc, dar nu trebuia sa o faci, spun rușinată.
- Hei..... Eu am vrut sa o fac. Acum te rog mănâncă-ți tarta.
-Bine.....
Orele au trecut rapid, iar peisajul minunat de afară se preschimbase încet încet într- unul sălbatic, plin de copaci negri și umbre ciudate. Eu și Harry povesteam încontinuu despre cărți sau lumea mageamiilor. El a început sa îmi povestească despre școală, profesori, materii despre care nu am mai auzit în viața mea, sporturi și reguli.
- Școala are 4 case, a început el. Griffyndor, cea în care sunt eu, Hufflepuff, Ravenclaw și Slytherin. Copiii din fiecare casă au ceva în comun. De exemplu, în griffyndor sunt repartizați cei curajoși, în hufflepuff cei prietenoși și veseli, ravenclaw cei inteligenți iar în slytherin cei ambițioși. Fiecare casă acumulează puncte pe parcursul anului, iar la final, cea cu cele mai multe puncte primește cupa caselor.
- Wow..... Sună destul de complicat.
- O să te obișnuiești, ai sa vezi.
- Mersi.
Trenul înceapă sa încetinească, până în momentul când s-a oprit de tot. M-am ridicat sa îmi iau bagajul dar Harry ma tras de mână.
- Lasă-l, va apărea în camera ta în timp ce noi suntem la masă.
-Dar.....
-Hai odată. Vreau să îi cunoști și pe prietenii mei.
Ma tras de mână până afara unde ne așteptau încă trei fete și doi băieți.
- Kirra, ei sunt Ron, Ginny, Hermione, Nevil și Luna.
- Bună tuturor, am spus.
- Prieteni..... Ea e Kirra Potter.
- E cumva....., a zis băiatul roșcat.
- Este verișoara mea Ron. Acum hai să mergem spre castel.
- Bine, a spus fata cu parul cârlionțat. Sper că nu va trebui sa mergem iar cu barca.
- Îmi pare rău Hermione, dar cred că dacă nu ai alta metoda de a traversa lacul, va trebui sa mergi prin pădurea interzisă.
În acel moment fata sa speriat la auzul acelor cuvinte și se tot foiește până se decide într-un final și spune că vine cu noi.
Mergem spre bărci și observ că erau acolo sute de copii, de toate vârstele.
Într-un final ne vine și noua rândul. Urc într-o barcă împreună cu Harry, Ron, Hermione și încă un băiat.
-Uh..... Nu pot sa cred ca am nimerit tocmai cu voi în barcă.
- Poți sa nu te mai plângi atât? Parcă ai fi un bebeluș.
- Nu cred că trebuie sa mi te adresezi așa Granger. Nu uita ca îți sunt superior.
- Taci Malfoy. Nimeni nu ți-a cerut părerea.
- Uuuu....... Pottah, văd ca îi iei apărarea. Îți place cumva de ea sau ce?
Nu mai puteam rezista. Eram nervoasă, foarte nervoasă. Îsi bătea joc de Harry și de amica lui. Asta trebuia sa înceteze.
- Hei blondule. Da tu. Ce te uiți așa?
- Dragă.... Cred că nu știi cu cine vorbești, îmi spune el în timp ce mă studia din cap pana în picioare.
- O, ba da știu. Cu un mare nesuferit. În primul rând,cine dracu ești tu de ne vorbești noua așa ?, iar în al doilea rând taci. Nu ai altceva mai bun de făcut?
Băiatul a rămas cu gura pe jumătate deschisă, vrând să spună ceva. Cred că și-a dat seama că nu mai are rost așa că a început să se uite la mine cu o privire în care i se putea citi dezgustul. Am început să mă uit în același mod la el, ba chiar superior, încercând sa arăt cine este șefa aici.
După câteva minute, care mie mi-au părut a fi ore, am ajuns la castel și ne-am dat jos din bărci. Băiatul blond ne-a tăiat calea având grija în același timp să mă lovească cu cotul în burtă.
- Kirra, ai fost incredibilă, mi-a spus Hermione. Cum de ai putut sa o faci?
- Nu e mare lucru. Doar că nu mai puteam sa văd cum își bate joc de voi. Dar, cine e?
- Ăla e cel mai nesuferit și orgolios băiat din tot Hogwarts - ul. Nimeni până acum nu ia putut închide gura cu vre-o replică. Ești singura, spuse Harry zâmbind.
Am mers pe jos pana la castel care era incredibil de mare. *Cred că mă voi pierde de multe ori pe aici. *
Într-un final ajungem într-o sală mare, exact ca aceea din visul pe care îl avusesem acum câteva săptămâni. Mă pun la o masa lungă, lângă Hermione și Ginny. Un bărbat foarte bătrân se ridică în picioare de pe scaunul pe care stătea și începe sa vorbească. Nu sunt atentă la el, cu mă uit la masa la care stă băiatul cel blond.
Deodată îmi aud numele.
-Kirra, dute în față, spuse Harry
- De ce?
- Trebuie sa te sorteze pentru a vedea în ce casă ești. Acum hai, dute, și ma împinge spre un scaun.
Pe acel scaun era pusă exact aceeași pălărie ponosită ca cea din vis.
- Te rog, ia loc pe scaun, îmi spune o doamna bătrână.
Mă așez, iar acea femeie îmi pune pălăria pe cap.
- Hmm...., aud o voce spunând. Foarte curajoasă. Inteligentă și ambițioasă. Oare în ce casă sa te pun?..... Bine..... SLYTHERIN.
💚 Îmi pare rău, acest capitol nu este editat!!💚
CITEȘTI
Kirra Potter
Fanfiction💚Într-o zi, Kirra Potter afla adevărul despre familia ei, ca este una de vrăjitori. Cu greu fata este convinsă sa meargă la o școală de vrăjitori, dar din primele săptămâni aceasta își da seama ca nu este asa de rău acolo, și începe sa ii placă. K...