Într-un final, după multe ore de călătorit, am coborât din tren. Spre castel am mers iar cu barca. L-am luat pe Draco de mână.
-Mai ții minte? Aici ne-am văzut prima dată.
-Normal ca știu. Aici mai înjurat prima oară, a spus râzând.
Am intrat în castel și neam îndreptat, împreună cu cei din Slytherin, spre masa noastră. După ce s-au așezat toți Dumbledore sa ridicat, cred ca pentru a tine un discurs.
-Bună seara tuturor. Ma bucur sa va revăd. Sper ca a-ți avut o vacanță frumoasă. Am hotărât împreună cu profesorii ca de acum doi elevi sa împartă o cameră. Voi alegeți cu cine veți sta. Va urez în continuare o seara liniștită.
M-am uitat la Malfoy, iar el la mine. Am ieșit imediat din sală. Am ajuns în camera comună și am observat imediat o hârtie pe masă.
" Pentru a ajunge fiecare la camera lui va trebui sa intrați în șemineu și sa spuneți unde trebuie sa ajungeți. Pe lista de lângă va rog sa bifați camerele ocupate."
-Ce camera vrei? a întrebat Draco.
-Nu știu. 5?
-De ce 5?
-Pentru ca numele tău are exact atâtea litere.
-Bine atunci.
A luat tabelul și a bifat căsuța cu numărul respectiv, iar apoi sa pus în șemineu. Noroc ca era foarte mare, astfel încât nu trebuia sa te apleci. Mi-a făcut semn și am mers lângă el. Ma luat de mână iar eu am închis ochii.
-Camera 5.
Imediat am simțit cum încep sa ma încălzesc. De parcă fâșii mici de foc ar fi trecut pe deasupra pielii mele. De îndată acea senzație sa dus, iar eu am deschis ochii. Ma aflam într-o cameră destul de mare, cu două paturi, o bibliotecă și o baie.
M-am apropiat mai mult.
-Wow....... E superb.
Draco a venit și ma îmbrățișat pe la spate.
-Și mie îmi place.
Am stat puțin și am admirat totul din jurul meu.
-Acum hai sa ne întoarcem sa luăm bagajele, am spus.
-Sau mai bine.... L-am aduce pe ele aici.
Și-a scos bagheta.
-Accio bagaje.
Imediat a apărut cufărul meu și geanta lui.
-Mersi. Mai scutit de un drum prin focul magic.
*****************************
După câteva minute de despachetat am mers sa îmi fac un duș. Când am ieșit am început sa ma simt foarte obosită. M-am pus pe pat și nu mia venit sa cred cât de moale era.
-Oo da...... Voi dormi foarte bine aici.
- Te corectez, vom dormi, a spus Draco în timp ce se arunca pe pat.
-Bine, dar doar de data asta.
-Da..... Cum zici tu.
Mi-am pus capul pe pernă, iar malfoy a venit și mai aproape de mine. Ma luat în brațe și ma tras mai mult spre el. Ma sărutat pe frunte, iar eu am adormit imediat.
CITEȘTI
Kirra Potter
Fanfiction💚Într-o zi, Kirra Potter afla adevărul despre familia ei, ca este una de vrăjitori. Cu greu fata este convinsă sa meargă la o școală de vrăjitori, dar din primele săptămâni aceasta își da seama ca nu este asa de rău acolo, și începe sa ii placă. K...