Înăuntru era destul de cald, și o atmosfera care ma făcea, fără sa vreau sa zâmbesc.
Am întrat în bucătărie și m-am așezat pe scaun. În mijloc era o masă mare cu 9 scaune. Nu știam ca sunt chiar atât de mulți. Eu ii cunoșteam doar pe Ron și Ginny.
Pe un fotoliu, doua ace mari coseau o bluză, iar o matura strângea singură praful de pe jos. * Iubesc magia*-Hei.
M-am întors foarte panicată.
-Voi cine sunteți? am întrebat.
-Fred, George..... Nu o speriați din prima. Lăsați-o sa se acomodeze, strigă doamna Weasley. Draga mea, hai sa îți arăt unde vei dormi. Din păcate avem camerele ocupate cu mai multe lucruri asa ca va trebui sa dormi cu Ginny și Hermione. E bine?
-Da, da. E perfect.
Am urmat-o, urcând pe niște scări pana la etajul 2.
- Ultima ușa, pe partea dreaptă. Fetele sunt deja în cameră. Te așteaptă.
M-am îndreptat spre ușa, iar când am deschis-o Hermione mi-a sărit în brațe.
-Ce ma bucur sa te văd. Mi-a fost dor de tine.
-Hei. Și mie de tine.
Ginny a apărut și ea.
-Da eu ce sunt aici, planta de decor?
Am început sa râd foarte tare. Mam dus la ea și am îmbrățișat-o.
-Și de tine mi-a fost dor.
Mi-am pus geanta jos și mam așezat pe un scaun.
-Deci.... Ce ai făcut vacanta asta?? a spus Hermione.
-Foarte bine. Am primit o mătură și o sa ma înscriu în echipa de Quidditch.
-Ce mătură? a întrebat Ginny foarte interesată.
-Nimbus 2001.
M-am ridicat și am adus-o din hol pentru a o putea vedea.
-Wow, a spus în șoaptă. E minunată.
A atins ușor coada, parcă temându-se sa nu o rupă.
-Dacă chiar vrei sa te înscrii, îți spun de pe acum ca vei câștiga cupa caselor.
Am ridicat matura și am așezat-o subt pat.
-Fetelor, a strigat doamna Weasley de jos. Veniți sa mâncați.
Ne-am ridicat și am coborât la bucătărie. Acolo nu erau doar Harry și Ron, ci și gemenii de mai devreme. M-am așezat lângă Ginny și am început sa mănânc căci îmi era foarte foame.
-Kirra, ei sunt Fred și George, frații mei mai mari, a spus Ron.
M-am uitat la ei, le-am zâmbit, iar apoi mi-am îndreptat înapoi atenția către mâncare.
-Deci, a zis unul dintre ei. Ești un Slytherin.
Mă oprisem. Mi-am pus furculița lângă farfurie și mi-am îndreptat privirea către ei.
-Da. Sunt un slytherin, și sunt foarte mandra de asta.
Ia bufnit râsul.
- Ce sa întâmplat??
-Ești la fel ca Harry.
-Cum? Nu e adevărat. Nu suntem la fel, am zis la unison.
M-am uitat la Harry. El sa uitat la mine.
Am vrut sa le spun ceva dar Ginny ma întrerupt.
-Fred, George, e fix treaba ei dacă a ajuns la Slytherin. Acum vedeți-vă de viața voastră și lăsați-o în pace. Altfel știți ce s-ar putea întâmpla.
M-am uitat la ei și am încercat sa le citesc gândurile.
*- Ar fii bine sa o ascultați. Pare ca vorbește foarte serios, le-am zis*
Am zâmbit ca și cum nu le spusesem nimic și am continuat sa mănânc.
!! Needitat!!
CITEȘTI
Kirra Potter
Fanfiction💚Într-o zi, Kirra Potter afla adevărul despre familia ei, ca este una de vrăjitori. Cu greu fata este convinsă sa meargă la o școală de vrăjitori, dar din primele săptămâni aceasta își da seama ca nu este asa de rău acolo, și începe sa ii placă. K...