Săptămânile treceau, zilele deveneau din ce în ce mai scurte și, fără să-mi dau seama ce repede trecuse timpul, eram deja în luna decembrie.
Prima oră de azi era Filtre și Elixire. M-am pregătit și am pornit singură de data asta. Știam acum castelul foarte bine. Nu m-aș mai fi putut pierde.
Când am ajuns clasa era aproape goală. * Cred că am sosit prea repede*. Mi-am luat manualul și am început să citesc lecția pe care o vom face azi. În câteva secunde au apărut Draco și Anne lângă mine.
-Hei, ai plecat fără noi, a spus Malfoy.
-Scuze. Dar chiar voiam să ajung mai repede.
În timp ce vorbeam a apărut și Snape.
-Astăzi veți învața cu toții cum să preparați poțiunea Amortelia. Cine îmi poate spune ce este?
Am ridicat mâna pentru a răspunde, dar Snape a pus-o pe Hermione. De când facem majoritatea orelor cu cei din Griffyndor ea răspunde mai mult.
În timp ce răspundea Hermione la întrebare, profesorul ne împărțea la fiecare ingredientele necesare.
-Din câte am auzit că a spus Granger, a început Anne, Amortelia e un fel de poțiune de dragoste.
Am dat din cap afirmativ și am început sa fac acel elixir. Nefiind foarte greu de realizat, l-am terminat de făcut prima.
Am ridicat mâna.
-Domnule profesor.
- Sa întâmplat ceva, domnișoară Potter?
-Voiam să vă spun că am terminat poțiunea.
- Excelent. Și a ce miroase?
-Simt o aromă de mere verzi....... mentă...... și ciocolată neagră.
Nu pot să cred. Erau lucrurile care îi plăceau lui Malfoy! Nu se poate. Oare chiar îmi place de el? E forte drăguț. Ne apropiasem în ultima perioadă , dar nu credeam că o sa ajung sa îl plac în modul ăla.
-Am terminat și eu, a spus Draco.
-Foarte bine, a zis Snape. Ce aromă simți?
El și-a închis ochii și a început să miroasă din recipientul mic.
-Vanilie......cărți noi și........ploaie.
Eu efectiv adoram toate lucrurile alea. Imediat ce am auzit ce a spus am făcut ochii mari și am rămas nemișcată. Oare simțea și el același lucru ca și în cazul meu?
CITEȘTI
Kirra Potter
Fanfiction💚Într-o zi, Kirra Potter afla adevărul despre familia ei, ca este una de vrăjitori. Cu greu fata este convinsă sa meargă la o școală de vrăjitori, dar din primele săptămâni aceasta își da seama ca nu este asa de rău acolo, și începe sa ii placă. K...