Capitolul 27

196 17 0
                                    

M-am trezit de dimineață și am mers spre baie sa îmi fac rutina. După câteva minute am ieșit îmbrăcată în uniformă și cu parul cârlionțat, dat pe spate.

-Kirra....... Unde pleci la ora asta? a spus Draco de subt plapumă.

-La ore. Unde altundeva? Ar trebui sa te pregătești și tu, altfel vom întârzia.

- Te-ai uitat sa vezi cât e ora ?

-Nu......

-Vino aici.

M-am așezat pe pat, iar el mi-a arătat ceasul de la mână.

-E cinci jumate, am șoptit.

A început sa râdă.

-Ești foarte obosită. Hai lângă mine sa mai dormi puțin.

Mi-am pus capul pe pieptul lui. Nu conta ca sunt în cămașă și pantaloni. * O sa ma schimb în altceva. Și asa blugii ăștia nu se potrivesc. * Am închis ochii și am adormit înapoi.

*******************************

După o ora și jumătate m-am trezit iar. Am mers direct la baie sa ma schimb. De data asta mi-am luat o fustă neagră pana la genunchi. Mi-am prins parul într-o coadă, lăsându-mi câteva șuvițe libere. Am ieșit din baie, căutând-mi roba. Nu era de găsit.

-Draco...

-Da. Ce e?

-Mi-ai văzut cumva roba? Nu o găsesc.

-Păi mi-ai spus ieri sa o duc la spălat.

Mi-am tras o palma peste frunte. Chiar asa ii spusesem aseară.

-Și acum ce ar trebui sa îmi iau? Alta nu am.

-Poți sa o iei pe a mea de anul trecut. Cred ca îți e puțin mare, dar nu are nimic.

Am stat și am analizat situația. * Fără nu pot sa ma duc, iar cu roba lui aș arăta caraghios. Dar mai bine sa râdă toți de mine decât sa primesc o pedeapsa de la vreun profesor. *

-Ai foarte mare dreptate, a spus malfoy.

* Nu îmi mai citiți gândurile. E prea ciudat. *

Nu a mai spus nimic. Doar sa ridicat și a scos din dulap o robă care era parca nou-nouță. Am probat - o.

-Aproape ca îmi e bună, am spus.

-Ți-am zis eu.

Am mirosit - o. Nu știu de ce am făcut asta. Avea aroma lui. Acea aroma de mere verzi și mentă. M-am oprit. Era ciudat ceea ce făceam. M-am uitat în spate. Draco se uita la mine și zâmbea. Aparent, se îmbrăcase deja.

-Ar trebui sa plecăm, am spus încercând sa schimb subiectul.

Mi-am luat geanta și m-am îndreptat spre șemineu.

-Hei așteaptă-mă.

-Prea târziu, am zis. Camera comună.

M-am lăsat absorbita de focul verde, iar de îndată am ajuns în salonul casei noastre.

Înainte sa ies de acolo l-am auzit pe Draco cum ma strigă. Am început sa fug, în timp ce râdeam. Încercam sa cobor scările cât de repede am putut, dar pana la urma ma prins de mână și ma lipit de perete.

-Se pare ca ne jucam de-a șoarecele și pisica, iar în momentul asta te-am prins. Acum îmi vreau răsplata.

Ma sărutat apasat pe buze. Nu puteam face nimic căci îmi ținea mâinile lipite de peretele rece. Când mi-a dat drumul sa uitat în ochii mei.

-Acum putem merge la ore?am întrebat.

-Sigur. Dar ai vrea sa ne mai jucam mai târziu?

-Nu chiar. Nu e pe placul meu jocul ăsta, am spus în timp ce plecam înaintea lui.

Kirra Potter Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum